Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Alstom: Σύμβαση για την παράδοση έως και 200 τρένων στη Νορβηγία

Η Alstom κέρδισε σύμβαση για την παράδοση έως και 200 περιφερειακών τρένων στη Νορβηγία. Η αξία της σύμβασης ξεπερνά τα 1,8 δισ. ευρώ. Η πρώτη σταθερή παραγγελία 30 τρένων έχει αξία 380 εκατ. ευρώ. Η παράδοση των νέων περιφερειακών αμαξοστοιχιών «Class 77» της Norske Tog έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2025.

Ειδικότερα σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας η Alstom, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της έξυπνης και βιώσιμης κινητικότητας, υπέγραψε σύμβαση-πλαίσιο με τη Norske Tog (NT) που επιτρέπει την προμήθεια έως και 200 περιφερειακών τρένων Coradia Nordic. Η αξία της σύμβασης, που ξεπερνά τα 1,8 δισ. ευρώ, αποτελεί τη σημαντικότερη σιδηροδρομική προμήθεια στην ιστορία της Νορβηγίας. Η πρώτη σταθερή παραγγελία 30 τρένων έχει αξία 380 εκατ. ευρώ.

Η παράδοση των νέων περιφερειακών αμαξοστοιχιών «Class 77» της Norske Tog έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2025. Μόλις τεθεί σε λειτουργία, ο νέος αυτός στόλος θα αρχίσει να λειτουργεί ως προαστιακός και γρήγορος σιδηρόδρομος, συνδέοντας το Ski και το Stabekk στην ευρύτερη περιοχή του Όσλο.

«Ανυπομονούμε να μπορέσουμε να προσφέρουμε βελτιωμένη χωρητικότητα, άνεση και υπηρεσίες μεταφοράς στους επιβάτες μας», δήλωσε ο Øystein Risan, Διευθύνων Σύμβουλος της Norske Tog.

«Είμαστε πραγματικά ευτυχείς που η Norske Tog επέλεξε την Alstom για την κατασκευή του μελλοντικού της στόλου τρένων. Είμαστε υπερήφανοι που συμβάλλουμε στην αύξηση της χωρητικότητας στις πολυσύχναστες γραμμές στην περιοχή του Όσλο και του Βίκεν. Τα επιλεγμένα τρένα Coradia Nordic είναι πλήρως κατάλληλα για τις καιρικές συνθήκες της Νορβηγίας. Επιπλέον, η παραγγελία αυτή επιβεβαιώνει την ηγετική θέση της Alstom στη Νορβηγία, καθώς ήδη εξοπλίζουμε ολόκληρο τον νορβηγικό στόλο με μια νέα λύση σηματοδότησης», σημείωσε ο Rob Whyte, Διευθύνων Σύμβουλος της Alstom Nordics.

Το Coradia Nordic για τη Norske Tog έχει προσαρμοστεί ειδικά για τις ανάγκες του νορβηγικού σιδηροδρομικού δικτύου. Η μέγιστη ταχύτητά του (160 km/h) εξασφαλίζει μια γρήγορη και άνετη μετακίνηση σε ένα ευρύχωρο και χαλαρωτικό περιβάλλον. Κάθε αμαξοστοιχία θα αποτελείται από έξι μονώροφα βαγόνια συνολικής χωρητικότητας 778 επιβατών, προσφέροντας 40% μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα τρένα που αντικαθιστούν. Οι νέοι συρμοί θα είναι εξοπλισμένοι με το πιο σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης ETCS. Το σύστημα θα διαθέτει μια παγκοσμίως πρώτη προηγμένη λύση οδομετρίας σχεδιασμένη για τις πιο δύσκολες χειμερινές συνθήκες.

Το Coradia Nordic είναι μια υπερσύγχρονη, χαμηλοδάπεδη, εξαιρετικά ευέλικτη σειρά ηλεκτροκίνητων πολυμορφικών τρένων που έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των περιφερειακών και υπεραστικών μεταφορών στις σκανδιναβικές χώρες. Ο αρθρωτός σχεδιασμός επιτρέπει στους φορείς εκμετάλλευσης να επιλέγουν τη διαμόρφωση και το εσωτερικό που ταιριάζει καλύτερα στην αγορά και την εμπορική τους στρατηγική. Επιπλέον, η βιώσιμη προσέγγιση της Alstom στις υπηρεσίες λαμβάνει υπόψη ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος, από τον αρχικό σχεδιασμό έως το τέλος της ζωής του, γεγονός που θα μεγιστοποιήσει την αξία των περιουσιακών στοιχείων της Norske Tog. Σχεδόν 300 τρένα Coradia Nordic έχουν παραδοθεί μέχρι στιγμής σε πελάτες στις σκανδιναβικές χώρες.

Η Alstom θα κατασκευάσει τα τρένα για τη Norske Tog στο εργοστάσιό της στο Salzgitter της Γερμανίας. Το γραφείο που θα αναλάβει τη διαχείριση και τη σύμβαση του έργου, τη θέση σε λειτουργία του προϊόντος, τις δοκιμές, την τεκμηρίωση, την εκπαίδευση και την εγγύηση θα είναι εγκατεστημένο μέσα στη Νορβηγία.

Η σειρά Coradia της Alstom ανταποκρίνεται στις σημερινές απαιτήσεις των περιφερειακών και υπεραστικών μεταφορών και διαθέτει τρένα που έχουν δοκιμαστεί για πάνω από τριάντα χρόνια. Μέχρι σήμερα, η Alstom έχει πουλήσει 3.300 τρένα Coradia παγκοσμίως. Η σειρά Coradia προσφέρει ηλεκτρική και πετρελαιοκίνητη έλξη, καθώς και άλλες καινοτόμες λύσεις χωρίς εκπομπές ρύπων, όπως η έλξη με μπαταρία και υδρογόνο, για μη ηλεκτροδοτούμενες γραμμές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!