Γ.Δ.
1442.21 -2,00%
ACAG
-1,86%
5.82
CENER
+0,24%
8.48
CNLCAP
-1,27%
7.8
DIMAND
+0,12%
8.56
OPTIMA
-1,36%
11.58
TITC
-0,97%
30.55
ΑΑΑΚ
-0,84%
5.9
ΑΒΑΞ
-1,54%
1.534
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-2,25%
2.17
ΑΚΡΙΤ
-1,88%
0.785
ΑΛΜΥ
-1,61%
2.75
ΑΛΦΑ
-3,93%
1.614
ΑΝΔΡΟ
-2,64%
6.64
ΑΡΑΙΓ
-2,27%
11.63
ΑΣΚΟ
-0,36%
2.78
ΑΣΤΑΚ
-1,16%
6.82
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
+0,48%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
-4,92%
2.32
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,59%
6.02
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+0,76%
1.325
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-1,29%
1.525
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,12%
16.46
ΔΑΑ
+0,02%
8.23
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-3,21%
11.17
ΔΟΜΙΚ
-2,86%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,69%
0.326
ΕΒΡΟΦ
-2,11%
1.625
ΕΕΕ
-1,23%
32
ΕΚΤΕΡ
-1,00%
3.96
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,72%
2.29
ΕΛΛ
-0,36%
14
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,98%
2.525
ΕΛΠΕ
-2,53%
8.3
ΕΛΣΤΡ
-0,87%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-1,41%
1.818
ΕΛΧΑ
-1,75%
1.912
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,36%
1.24
ΕΤΕ
-3,27%
8.116
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-3,81%
2.02
ΕΧΑΕ
-1,77%
5
ΙΑΤΡ
-1,54%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-0,12%
0.403
ΙΛΥΔΑ
-2,92%
1.66
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.12
ΙΝΛΙΦ
+0,82%
4.93
ΙΝΛΟΤ
-0,35%
1.13
ΙΝΤΕΚ
-1,00%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,33%
4.56
ΙΝΤΕΤ
-6,20%
1.21
ΙΝΤΚΑ
-4,43%
3.67
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,39%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-5,20%
1.55
ΚΟΡΔΕ
-1,95%
0.502
ΚΟΥΑΛ
-1,63%
1.206
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.32
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,79%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.345
ΛΑΒΙ
-2,23%
0.921
ΛΑΜΔΑ
-1,03%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-1,62%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-4,76%
0.9
ΛΕΒΚ
-5,49%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
-2,07%
3.78
ΜΕΝΤΙ
-1,72%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,19%
3.805
ΜΙΝ
-4,67%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-4,34%
26.86
ΜΟΝΤΑ
+3,35%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,17%
2.875
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-1,12%
26.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.38
ΜΠΡΙΚ
-0,50%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-1,13%
36.74
ΝΑΚΑΣ
-4,08%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,21%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,37%
0.268
ΞΥΛΠ
-29,26%
0.382
ΟΛΘ
-0,46%
21.5
ΟΛΠ
-0,83%
24
ΟΛΥΜΠ
-2,88%
2.7
ΟΠΑΠ
+0,20%
14.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,76%
0.92
ΟΤΕ
-2,55%
13.75
ΟΤΟΕΛ
+0,34%
11.9
ΠΑΙΡ
+3,24%
1.115
ΠΑΠ
-0,42%
2.39
ΠΕΙΡ
-2,96%
3.639
ΠΕΤΡΟ
-0,23%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.125
ΠΛΑΚΡ
+1,99%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-1,97%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,54%
4.99
ΡΕΒΟΙΛ
-0,87%
1.7
ΣΑΡ
+0,55%
11.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.359
ΣΙΔΜΑ
-1,84%
1.865
ΣΠΕΙΣ
-5,05%
7.14
ΣΠΙ
-0,58%
0.686
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,77%
18.12
ΤΖΚΑ
+2,58%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,62%
1.696
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,72%
0.242
ΦΡΛΚ
-1,48%
4
ΧΑΙΔΕ
+10,66%
0.675

Alstom: 1.175 χλμ χωρίς ανεφοδιασμό της δεξαμενής υδρογόνου

Η Alstom, απέδειξε την αποτελεσματικότητα των τρένων  της που τροφοδοτούνται με υδρογόνο και προορίζονται για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού μακράς απόστασης, ένα μη τροποποιημένο τρένο Coradia iLint – μαζικής παραγωγής – διένυσε 1.175 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό της δεξαμενής υδρογόνου, εκπέμποντας μόνο νερό και λειτουργώντας με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε για το ταξίδι αυτό προέρχεται από το στόλο της LNVG (Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen), της Αρχής Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας, και λειτουργεί κανονικά στο δίκτυο της evb (Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Elbe-Weser GmbH) από τα μέσα Αυγούστου. Για το συγκεκριμένο έργο, η Alstom συνεργάστηκε, επίσης, με την εταιρεία φυσικού αερίου και μηχανολογικών εφαρμογών, Linde.

«Έχουμε την ικανοποίηση να ηγηθούμε της καινοτομίας στον τομέα αυτόν, καθώς είμαστε ο πρώτος κατασκευαστής σιδηροδρόμων στον κόσμο που προσφέρει ένα επιβατικό τρένο βασισμένο στην τεχνολογία υδρογόνου. Μέσω αυτού του ταξιδιού, αποδείξαμε εμπράκτως ότι τα υδρογονοκίνητα τρένα μας διαθέτουν όλες τις προϋποθέσεις για να αντικαταστήσουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα», δήλωσε ο Henri Poupart-Lafarge, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Alstom. «Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για το πρωτοποριακό έργο που έχουμε επιτελέσει με την εισαγωγή του υδρογόνου στις σιδηροδρομικές μεταφορές.»

Με αφετηρία το Bremervörde, η διαδρομή που ακολούθησε το Coradia iLint διέσχισε όλη τη Γερμανία. Από την Κάτω Σαξονία, στην οποία κατασκευάστηκε και αναπτύχθηκε το τρένο υδρογόνου από την Alstom, ταξίδεψε μέσω της Έσσης στη Βαυαρία, μέχρι το Burghausen κοντά στα γερμανοαυστριακά σύνορα, για να καταλήξει στο Μόναχο. Μετά από αυτό το αξιοσημείωτο ταξίδι, το τρένο θα κατευθυνθεί τώρα προς τη γερμανική πρωτεύουσα. Αρκετά δρομολόγια μέσω Βερολίνου προβλέπονται στο πλαίσιο της InnoTrans 2022, της κορυφαίας διεθνούς εμπορικής έκθεσης για την τεχνολογία μεταφορών, που θα πραγματοποιηθεί από τις 20 έως τις 23 Σεπτεμβρίου.

Υπάρχει μεγάλο διεθνές ενδιαφέρον για τη βιώσιμη κινητικότητα. Πέραν της σύμβασης με την LNVG για 14 τρένα Coradia iLint που θα χρησιμοποιηθούν στην Κάτω Σαξονία, η Alstom ανέλαβε την προμήθεια 27 τρένων Coradia iLint για χρήση στη μητροπολιτική περιοχή της Φρανκφούρτης. Εκτός Γερμανίας, η Alstom κατασκευάζει 6 τρένα υδρογόνου Coradia Stream στην ιταλική περιφέρεια της Λομβαρδίας, ενώ έχει συμφωνηθεί επιπλέον δικαίωμα προαίρεσης για οκτώ ακόμη οχήματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!