Γ.Δ.
1035.72 +1,43%
ACAG
-1,00%
11.88
CENER
+0,94%
3.77
CNLCAP
-2,13%
6.9
DIMAND
0,00%
12
TITC
+2,12%
14.44
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.1
ΑΒΑΞ
-0,26%
0.77
ΑΒΕ
-1,51%
0.522
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
1.706
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
-1,85%
2.12
ΑΛΦΑ
+2,75%
1.12
ΑΝΔΡΟ
+3,17%
6.5
ΑΝΕΚ
+1,83%
0.222
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
+3,83%
7.32
ΑΣΚΟ
+1,85%
2.2
ΑΣΤΑΚ
-0,25%
8.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
+0,96%
5.25
ΑΤΤ
+3,92%
13.24
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,99%
4.1
ΒΙΟΚΑ
-1,92%
2.04
ΒΙΟΣΚ
+0,67%
0.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.3
ΒΙΣ
0,00%
0.165
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.42
ΓΕΒΚΑ
+1,89%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,00%
11.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-1,03%
7.68
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
0.778
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+2,43%
0.76
ΕΕΕ
+1,62%
25.12
ΕΚΤΕΡ
-1,41%
1.4
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-4,21%
0.41
ΕΛΙΝ
+0,48%
2.09
ΕΛΛ
+0,30%
16.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.1
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.27
ΕΛΣΤΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.27
ΕΛΧΑ
+2,58%
1.59
ΕΝΤΕΡ
+1,32%
3.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+1,63%
7.46
ΕΣΥΜΒ
-0,33%
0.606
ΕΤΕ
+1,38%
4.41
ΕΥΑΠΣ
-1,76%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,15%
6.59
ΕΥΡΩΒ
+2,94%
1.225
ΕΧΑΕ
0,00%
4.04
ΙΑΤΡ
+1,33%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+1,97%
0.569
ΙΛΥΔΑ
-0,43%
1.145
ΙΝΚΑΤ
+3,82%
1.63
ΙΝΛΙΦ
+0,55%
3.64
ΙΝΛΟΤ
+0,79%
0.635
ΙΝΤΕΚ
+0,26%
3.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,26%
6.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+1,21%
1.84
ΚΑΜΠ
0,00%
2.49
ΚΑΡΕΛ
0,00%
316
ΚΕΚΡ
+0,58%
1.038
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
+0,42%
0.948
ΚΟΡΔΕ
+0,68%
0.588
ΚΟΥΑΛ
+0,38%
0.534
ΚΟΥΕΣ
+1,72%
5.03
ΚΡΕΚΑ
-6,25%
0.27
ΚΡΙ
+0,63%
6.44
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
-0,50%
0.398
ΛΑΜΔΑ
-0,80%
5.605
ΛΑΜΨΑ
+0,88%
23
ΛΑΝΑΚ
-2,16%
0.906
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
+1,31%
3.1
ΜΕΝΤΙ
+5,16%
3.87
ΜΕΡΚΟ
-1,21%
49
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,09%
22.36
ΜΟΝΤΑ
+2,67%
0.692
ΜΟΤΟ
+0,70%
2.87
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.708
ΜΠΕΛΑ
+2,84%
19.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,44%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.945
ΜΠΤΚ
+1,82%
0.56
ΜΥΤΙΛ
+1,95%
25.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.38
ΝΑΥΠ
-0,20%
0.998
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.251
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
+2,77%
26
ΟΛΠ
+0,42%
19.14
ΟΛΥΜΠ
-0,97%
2.04
ΟΠΑΠ
+1,37%
14.8
ΟΤΕ
-0,08%
13.08
ΟΤΟΕΛ
+2,00%
12.22
ΠΑΙΡ
0,00%
0.94
ΠΑΠ
0,00%
2.35
ΠΕΙΡ
+3,72%
1.95
ΠΕΤΡΟ
+0,31%
6.56
ΠΛΑΘ
+2,29%
4.02
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
+2,74%
1.125
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
+1,27%
2.8
ΡΕΒΟΙΛ
+2,35%
1.305
ΣΑΡ
+1,40%
6.54
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
-12,50%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+1,42%
0.285
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.44
ΣΠΕΙΣ
+1,59%
6.4
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.187
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.4
ΤΖΚΑ
+1,06%
1.9
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.2
ΦΙΕΡ
+0,24%
0.415
ΦΛΕΞΟ
0,00%
9
ΦΡΙΓΟ
-15,94%
0.058
ΦΡΛΚ
+1,14%
3.54
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Randstad: Παρουσιάζει στην Ελλάδα τη νέα καμπάνια για την εργασία

Η Randstad, ο παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο των υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, παρουσιάζει στην Ελλάδα τη νέα παγκόσμια καμπάνια της, με τίτλο «ας βρούμε την εργασία που σου ταιριάζει». Η καμπάνια, που υπογράφεται από τη Havas Group, έχει δύο βασικές κατευθύνσεις: ενισχύει τον προσανατολισμό της εταιρείας στην προσέλκυση και τη διατήρηση νέων ταλέντων, βοηθώντας τους υποψήφιους εργαζόμενους να ενταχθούν σε ένα εργασιακό περιβάλλον που θα τους προσφέρει προσωπική ολοκλήρωση και ικανοποίηση, ενώ παράλληλα εστιάζει στη συνεργασία της Randstad με τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, για να αντιμετωπίσουν τη δυσκολία κάλυψης θέσεων εργασίας, λόγω της γενικότερης έλλειψης εξειδικευμένων ταλέντων.

Η καμπάνια παρουσιάζεται σε μια εποχή που η έλλειψη ταλέντων είναι ένα από τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της εργασίας παγκοσμίως, αλλά και την Ελλάδα. Όπως καταγράφει, μάλιστα, η έρευνα Workmonitor της Randstad, που δημοσιεύτηκε τον Μάιο 2022, το 70% των εργαζομένων σε όλο τον κόσμο είναι ανοιχτό σε νέες ευκαιρίες απασχόλησης, αυξάνοντας τον κίνδυνο για τους εργοδότες να χάσουν τα υπάρχοντα ταλέντα τους, το 47% των εργαζομένων στην Ελλάδα θεωρεί ότι μπορεί να βρει άμεσα μια νέα επαγγελματική θέση σε περίπτωση απώλειας της τρέχουσας θέσης εργασίας του, ενώ το 46% θα προτιμούσε να παραιτηθεί από την εργασία του, αν αυτή τους εμπόδιζε να απολαύσουν τη ζωή τους.

Η Άννα Σύκαλου, chief marketing & communications director της Randstad Ελλάδας, σημείωσε αναφορικά με το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε τη νέα καμπάνια ”Ας βρούμε την εργασία που σου ταιριάζει”, με απώτερο στόχο να επαναφέρουμε στο επίκεντρο την ανάγκη αναζήτησης και διατήρησης ταλέντων στην αγορά εργασίας στην Ελλάδα. Ο ρόλος της Randstad δεν είναι απλώς να καλύπτει διαθέσιμες θέσεις εργασίας, αλλά να βοηθάει τους υποψήφιους εργαζόμενους να ενταχθούν σε ένα εργασιακό περιβάλλον που θα τους ταιριάζει και θα προσφέρει μεγαλύτερη ευτυχία και ικανοποίηση. Από την πλευρά μας, αναλαμβάνουμε την ευθύνη του ρόλου μας και κατευθύνουμε τους δυνητικούς υποψήφιους στην επιτυχή ολοκλήρωση μιας συνέντευξης, στην πρώτη ημέρα σε έναν νέο εργασιακό χώρο, αλλά και τελικά στο αίσθημα του ανήκειν και της πραγματικής ευτυχίας στην εργασία τους.

Η εύρεση της σωστής εργασίας για τους συνανθρώπους μας, αυτής που νιώθουν ότι τους ταιριάζει και τους κάνει να αισθάνονται όμορφα, είναι αυτό που μας κάνει να πηγαίνουμε και εμείς με χαρά στη δουλειά μας κάθε μέρα και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κουλτούρας της Randstad. Είμαστε μαζί τους σε κάθε τους βήμα, όπου κι αν τους οδηγήσει το εργασιακό τους ταξίδι. Η νέα μας καμπάνια μας έχει στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την ανθρώπινη και γεμάτη ενσυναίσθηση προσέγγισή μας στη στελέχωση -μια προσέγγιση που θέτει τις ατομικές διαφορές και τις προσωπικές ανάγκες στο επίκεντρο αυτού που κάνουμε και στη σημερινή αγορά αυτό είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Καθώς η δυναμική μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών συνεχίζει να μετατοπίζεται, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο αγωνίζονται να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που παρουσιάζει σήμερα η αγορά εργασίας. Ακολουθούμε σταθερά μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση στον κόσμο της εργασίας, η οποία τελικά βοηθά τους ανθρώπους να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους».

Στην Ελλάδα, η νέα καμπάνια «Ας βρούμε την εργασία που σου ταιριάζει», η οποία θα προβάλλεται στα digital μέσα και στα social media, εστιάζει σε τρεις βασικές ανάγκες στην εύρεση νέων ταλέντων: την ευελιξία, την υπερηφάνεια και την ενσωμάτωση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!