Γ.Δ.
1450.46 +1,06%
ACAG
+0,76%
6.61
CENER
-0,13%
7.51
CNLCAP
+2,53%
8.1
DIMAND
-0,31%
9.58
OPTIMA
+2,53%
10.54
TITC
+1,42%
28.5
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,19%
1.492
ΑΒΕ
+3,21%
0.482
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
+1,60%
0.955
ΑΛΜΥ
-1,43%
2.76
ΑΛΦΑ
+0,67%
1.642
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.22
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,74%
8.12
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,44%
5.63
ΒΙΟΚΑ
-1,87%
2.62
ΒΙΟΣΚ
-0,40%
1.255
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,51%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,23%
16.46
ΔΑΑ
-0,33%
8.39
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,50%
11.47
ΔΟΜΙΚ
+0,11%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,15%
0.345
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,36%
29.86
ΕΚΤΕΡ
+0,66%
4.59
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+0,42%
2.41
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,18%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,54%
8.31
ΕΛΣΤΡ
-2,03%
2.41
ΕΛΤΟΝ
-3,69%
1.776
ΕΛΧΑ
+1,16%
1.926
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,44%
1.26
ΕΤΕ
+1,40%
7.666
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.72
ΕΥΡΩΒ
+1,41%
2.018
ΕΧΑΕ
+0,39%
5.11
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+8,04%
1.68
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
4.975
ΙΝΛΙΦ
+1,25%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,07%
1.138
ΙΝΤΕΚ
+1,61%
6.3
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
4.3
ΙΝΤΕΤ
+5,93%
1.34
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
3.51
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,26%
1.565
ΚΟΡΔΕ
+5,88%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+7,43%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,91%
10.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+5,71%
1.48
ΛΑΒΙ
+4,22%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+1,32%
6.91
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-8,57%
0.32
ΛΕΒΠ
+3,57%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+4,15%
2.76
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
-2,27%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+4,18%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,38%
4.08
ΜΙΝ
+0,78%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,60%
26.76
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,01%
3.01
ΜΟΥΖΚ
-0,68%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+0,35%
28.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.03
ΞΥΛΚ
-2,36%
0.29
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-7,88%
0.304
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+1,44%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+1,35%
16.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.883
ΟΤΕ
+0,35%
14.27
ΟΤΟΕΛ
+0,63%
12.78
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,25%
3.97
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+1,38%
4.05
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
7.2
ΠΡΟΦ
+1,12%
4.51
ΡΕΒΟΙΛ
+1,89%
1.615
ΣΑΡ
+1,90%
11.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.378
ΣΙΔΜΑ
+1,52%
2.01
ΣΠΕΙΣ
-1,01%
7.86
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,83%
18.25
ΤΖΚΑ
-2,41%
1.62
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.706
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,09%
0.37
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
-0,85%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Alstom: Tο ενδιαφέρον για την Κρήτη και οι σχεδιασμοί για το 2023

Στο Ηράκλειο της Κρήτης στρέφει το ενδιαφέρον του ο γαλλικός όμιλος Alstom, επαναφέροντας στις συζητήσεις την κατασκευή δικτύου σταθερής τροχιάς, που θα συνδέει το Ηράκλειο της Κρήτης με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.

Ήδη, όπως ανέφερε ο κ. Σταύρος Βλάχος, Managing Director Ελλάδας και Δυτικών Βαλκανίων της Alstom, σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, το θέμα έχει τεθεί στο τραπέζι των συζητήσεων με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Πρόκειται για την κατασκευή ενός σύνθετου δικτύου σταθερής τροχιάς, συνδυασμός τραμ και προαστιακού. Μέσα στην πόλη του Ηρακλείου θα έχει τη μορφή τραμ για χαμηλές ταχύτητες ενώ εκτός πόλης θα γίνει με τη μορφή Προαστιακού ώστε να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες.

Ο ίδιος τόνισε πως πρόκειται για ένα έργο που ζητάει η ίδια η πόλη, ενώ θα αξιοποιήσει, εφόσον υλοποιηθεί, και παλαιότερες υποδομές που υπήρχαν για τη μεταφορά κάρβουνου, και που έχουν εγκαταληφθεί ενώ υπάρχει πρόβλεψη το έργο να αναπτυχθεί και ενδιάμεσα του ΒΟΑΚ, όπως στην περίπτωση της Αττικής Οδού στην Αθήνα. Το έργο θα μπορούσε να γίνει είτε με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης το οποίο χρηματοδοτεί έργα σταθερής τροχιάς είτε μέσω του προγράμματος για καινοτόμες επενδύσεις στο πλαίσιο «Πρότυπες προτάσεις».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Βλάχος και στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που όπως είπε «έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με το δίκτυο του μετρό που είναι από τα πιο προηγμένα δίκτυα της Ευρώπης». Στόχος της Alstom είναι να διεκδικήσει την συνολική αναβάθμιση και ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, ενώ η εταιρεία ολοκληρώνει την σηματοδότηση και ηλεκτροδότηση της γραμμής Δομοκός – Θεσσαλονίκη.

Πάντως στις επόμενες κινήσεις της εταιρείας για το 2023, εκτός από τη δυναμική της παρουσία στην κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό – είναι μέλος του σχήματος μαζί με ΑΒΑΞ και GHELLA, που ήδη έχει ξεκινήσει – είναι συμφωνίες οι οποίες αφορούν τις επεκτάσεις του Προαστιακού σιδηροδρόμου σε Ραφήνα και Λαύριο, τις μελλοντικές επεκτάσεις του μετρό, με πρώτη αυτήν προς Ίλιον, που αναμένεται να προκηρυχθεί το επόμενο διάστημα. Επίσης, η εταιρεία στοχεύει και στην προμήθεια νέων τρένων υδρογόνου που πρόκειται να προμηθευτεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ως το 2025. “Μας ενδιαφέρει πολύ αυτός ο διαγωνισμός, είμαστε πρωτοπόροι σε αυτή την τεχνολογία, έχουμε ήδη προμηθεύσει πόλεις της Γερμανίας, σύντομα θα δείτε τέτοια τρένα στο Μιλάνο αλλά και στη Γαλλία” είπε.

Η εταιρεία Alstom έχει συμμετάσχει με επιτυχία στις μεγαλύτερες κατασκευές συγκοινωνιακών υποδομών στη χώρα, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής των γραμμών 2 & 3 του Μετρό της Αθήνας, του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας και της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά ενώ είναι ο προμηθευτής των 25 τραμ τελευταίας γενιάς Citadis X05.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!