Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Hondos Center: Κόντρα Χόντου με σούπερ μάρκετ κι εταιρείες καλλυντικών

Persona non grata, είναι για τις εταιρείες καλλυντικών, καλλωπισμού και αντηλιακών αλλά και για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ο Χόντος.

Η γνωστή επιχειρηματική οικογένεια που διατηρεί το φερώνυμο δίκτυο καταστημάτων καλλυντικών «Hondos Center» λέγεται είναι ο λόγος που από τις 20 Φεβρουαρίου απαγορεύτηκε η πώληση καλλυντικών και ειδικότερα αρωμάτων και κολονιών (ΚΑΔ 47.75.76.02), παρασκευασμάτων ομορφιάς, μακιγιάζ, φροντίδας του δέρματος συμπεριλαμβανομένων και των αντηλιακών – 47.75.76.12) από τα σούπερ μάρκετ σε περιοχές που βρίσκονται στο επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου, όπως είναι η Αττική, η Θεσσαλονίκη και οι πιο εμπορικές αγορές της χώρας.

Πλέον οι καταναλωτές θα μπορούν να προμηθεύονται τα συγκεκριμένα προϊόντα μόνο από τα φαρμακεία και τα e-shops, κάτι που έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στους προμηθευτές της κατηγορίας αφού αυτή την περίοδο αρχίζει ο εφοδιασμός των σούπερ μάρκετ με αντηλιακά.

Η Wella Hellas, θυγατρική της γερμανικής πολυεθνικής, σε ανοιχτή επιστολή της επισημαίνει τον κίνδυνο για χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις των οποίων η οικονομική ζημιά από την πανδημία τείνει να καταστεί ανεπανόρθωτη.

Την άρση της απαγόρευσης πώλησης καλλυντικών από τα σούπερ μάρκετ έχει ζητήσει η βιομηχανία καλλυντικών μέσω του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ). Ο ΠΣΒΑΚ με επιστολή του εφιστά την προσοχή προς τα υπουργεία Οικονομικών, Επενδύσεων και Υγείας, για τον κίνδυνο να χαθούν θέσεις εργασίας από τον κλάδο, καθώς και στα προβλήματα που δημιουργούνται για καταναλωτές που δεν είναι εξοικειωμένοι με το online δίκτυο. Υπό αυτές τις συνθήκες σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ τα σούπερ μάρκετ και τα φαρμακεία είναι η μόνη διέξοδος για τις πωλήσεις της βιομηχανίας καλλυντικών, καθώς τα e-shops δεν έχουν ακόμη αναπτυχθεί σε ικανοποιητικό βαθμό στο σύνολο της αγοράς.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown, τον Νοέμβριο, τα καλλυντικά μαζί με τα φαρμακευτικά προϊόντα εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων 32,8%, τάση που συνεχίστηκε τον Δεκέμβριο όπου καταγράφηκε ανάπτυξη 21,4%. Τα εξειδικευμένα καταστήματα καλλυντικών από την άλλη σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ σημείωσαν το τέταρτο τρίμηνο πτώση 39,4%, δηλαδή μεγαλύτερη από την πτώση στον κλάδο ενδυμάτων (-36,6%) και υποδημάτων (-34,9%).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!