Γ.Δ.
1476.12 -0,54%
ACAG
-1,27%
6.2
CENER
+0,12%
8.26
CNLCAP
-1,23%
8.05
DIMAND
0,00%
9.5
OPTIMA
+1,59%
11.5
TITC
-0,95%
31.25
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+7,91%
1.582
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.895
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.75
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.612
ΑΝΔΡΟ
-2,03%
6.76
ΑΡΑΙΓ
+1,06%
13.3
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.66
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
+0,49%
0.412
ΑΤΡΑΣΤ
+1,97%
8.28
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
-0,83%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,66%
5.99
ΒΙΟΚΑ
-1,52%
2.59
ΒΙΟΣΚ
-1,74%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-1,64%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,59%
1.69
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,54%
16.62
ΔΑΑ
-0,02%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,28%
11.54
ΔΟΜΙΚ
-0,76%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.68
ΕΕΕ
-0,63%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-1,95%
4.28
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-2,80%
2.43
ΕΛΛ
+0,71%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,60%
2.76
ΕΛΠΕ
+2,14%
8.61
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+1,87%
1.85
ΕΛΧΑ
-0,60%
1.998
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+8,57%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.08
ΕΣΥΜΒ
-1,48%
1.33
ΕΤΕ
-0,37%
8.07
ΕΥΑΠΣ
-1,82%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,85%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,14%
2.076
ΕΧΑΕ
-1,85%
5.32
ΙΑΤΡ
-1,47%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-0,12%
0.4095
ΙΛΥΔΑ
+1,67%
1.825
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.43
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
-1,21%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,65%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,90%
4.3
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-3,39%
3.565
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,61%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+1,15%
0.53
ΚΟΥΑΛ
+4,30%
1.26
ΚΟΥΕΣ
+5,24%
6.03
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,35%
10.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+4,71%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
-6,06%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,45%
1.02
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.97
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
-1,59%
4.015
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.5
ΜΟΝΤΑ
-7,89%
3.15
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.045
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,45%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-1,38%
38.48
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
-0,63%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
+0,60%
25.25
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.8
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,76%
0.926
ΟΤΕ
-2,36%
14.09
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.195
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
+0,26%
3.87
ΠΕΤΡΟ
+2,17%
9.4
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
+3,87%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,87%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,78%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-2,59%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,52%
0.384
ΣΙΔΜΑ
+1,86%
1.915
ΣΠΕΙΣ
-0,97%
8.16
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,33%
18.53
ΤΖΚΑ
0,00%
1.58
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
-10,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,48%
0.274
ΦΡΛΚ
+0,48%
4.2
ΧΑΙΔΕ
-6,43%
0.655

FSI: Εξακολουθούν να σφυρίζουν αδιάφορα οι Ιταλοί για τα Τέμπη

Αν και έχει μεσολαβήσει σχεδόν μία εβδομάδα από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η διοίκηση του ιταλικού ομίλου FSI, που ελέγχει την Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), θεωρεί πως δεν υπάρχει κανένας λόγος ενημέρωσης του κοινού (επενδυτών, συνεργατών κ.ά.) για το συμβάν. Θεωρεί, δηλαδή, πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να παράσχει πληροφόρηση για μια τραγωδία στην οποία έχασαν τη ζωή τους υπάλληλοι του ομίλου, καθώς και δεκάδες επιβάτες αμαξοστοιχίας που διαχειρίζεται ο όμιλος FSI! Μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει εύκολα αν επισκεφτεί την επίσημη ιστοσελίδα του ομίλου και αναζητήσει τα δελτία Τύπου που έχουν εκδοθεί τις τελευταίες ημέρες.

Δεν είναι τυχαίο πως απουσιάζει οποιαδήποτε δήλωση στελέχους του ιταλικού ομίλου από τον διεθνή και ελληνικό Τύπο. Μια δήλωση φιλοξένησε το Γαλλικό Πρακτορείο την προηγούμενη εβδομάδα, σύμφωνα με την οποία η ευθύνη του σιδηροδρομικού δικτύου ανήκει στον ΟΣΕ… Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, μετά και τις σκληρές δηλώσεις του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, για την ανύπαρκτη υποστήριξη από πλευράς Hellenic Train, η διοίκηση της τελευταίας προχώρησε σε δύο, τρεις ανακοινώσεις, με τις οποίες επιχείρησε να ανατρέψει την αρνητική εικόνα. Ήταν πλέον πολύ αργά, όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς μεταφορών, τα οποία αδυνατούν να εξηγήσουν τη στάση του μητρικού ιταλικού ομίλου, καθώς και της ελληνικής θυγατρικής.

Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματιος και μετά © fsitaliane.it
Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματος και μετά © fsitaliane.it

Η κατάντια του ΟΣΕ και τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου αποτέλεσαν άλλοθι για την υστέρηση του επενδυτικού προγράμματος της Hellenic Train, παρά το γεγονός πως η ελληνική πολιτεία υπήρξε γαλαντόμος απέναντί της, με σύμβαση εκατοντάδων εκατομμυρίων για τις λεγόμενες άγονες γραμμές. Μετά την τραγωδία των Τεμπών, φαίνεται πως έρχεται η ώρα του λογαριασμού και για τη θυγατρική του ιταλικού ομίλου.

Τo powergame.gr έχει απευθυνθεί από την προηγούμενη εβδομάδα, με σειρά ερωτήσεων, προς το γραφείο Τύπου της FSI, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει λάβει απάντηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!