Γ.Δ.
1261.67 +0,28%
ACAG
+2,08%
14.7
CENER
-0,50%
5.97
CNLCAP
+0,69%
7.3
DIMAND
0,00%
13
TITC
-0,84%
16.56
ΑΑΑΚ
+6,00%
10.6
ΑΒΑΞ
+1,61%
1.138
ΑΒΕ
-0,37%
0.534
ΑΔΜΗΕ
+0,20%
1.97
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.476
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
+2,34%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.98
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
-0,51%
9.85
ΑΣΚΟ
+2,51%
2.45
ΑΣΤΑΚ
+1,27%
7.96
ΑΤΕΚ
0,00%
0.308
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.15
ΑΤΤ
-0,31%
12.88
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
+1,73%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+2,67%
0.77
ΒΙΟΤ
-8,18%
0.202
ΒΙΣ
0,00%
0.189
ΒΟΣΥΣ
+4,27%
2.44
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,70%
14.14
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.22
ΔΕΗ
+0,50%
10.15
ΔΟΜΙΚ
-0,74%
0.802
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+9,67%
0.363
ΕΒΡΟΦ
-2,22%
0.88
ΕΕΕ
-0,94%
27.44
ΕΚΤΕΡ
+5,81%
1.82
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.68
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,87%
0.464
ΕΛΙΝ
+2,95%
2.44
ΕΛΛ
+0,90%
16.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-4,12%
2.33
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.03
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
3.07
ΕΛΤΟΝ
+1,41%
2.88
ΕΛΧΑ
+3,62%
1.948
ΕΝΤΕΡ
+0,39%
5.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,12%
8.13
ΕΣΥΜΒ
-1,63%
0.726
ΕΤΕ
-1,97%
5.97
ΕΥΑΠΣ
+2,24%
3.65
ΕΥΔΑΠ
+1,02%
6.9
ΕΥΡΩΒ
+0,13%
1.502
ΕΧΑΕ
0,00%
5.12
ΙΑΤΡ
+2,74%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+7,33%
0.6
ΙΛΥΔΑ
+4,14%
1.385
ΙΝΚΑΤ
+2,57%
1.916
ΙΝΛΙΦ
+1,63%
3.73
ΙΝΛΟΤ
+5,88%
0.63
ΙΝΤΕΚ
+0,19%
5.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,78%
6.45
ΙΝΤΕΤ
+6,58%
1.215
ΙΝΤΚΑ
+4,98%
2.045
ΚΑΜΠ
+0,40%
2.5
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+3,64%
1.28
ΚΕΠΕΝ
+2,70%
2.28
ΚΛΜ
+0,20%
0.986
ΚΟΡΔΕ
+5,06%
0.664
ΚΟΥΑΛ
+0,57%
0.71
ΚΟΥΕΣ
-0,65%
6.14
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,00%
8.06
ΚΤΗΛΑ
+2,30%
1.78
ΚΥΡΙΟ
+1,90%
1.07
ΛΑΒΙ
+4,53%
0.508
ΛΑΜΔΑ
+2,42%
6.555
ΛΑΜΨΑ
+1,69%
24
ΛΑΝΑΚ
+5,56%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.31
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,04%
1
ΛΟΥΛΗ
+2,17%
2.83
ΜΑΘΙΟ
+1,20%
0.84
ΜΕΒΑ
+0,50%
4.04
ΜΕΝΤΙ
-1,65%
3.57
ΜΕΡΚΟ
+5,46%
38.6
ΜΙΓ
-1,88%
4.955
ΜΙΝ
+2,94%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,08%
23.6
ΜΟΝΤΑ
+1,49%
0.68
ΜΟΤΟ
+2,19%
3.74
ΜΟΥΖΚ
-2,76%
0.705
ΜΠΕΛΑ
+1,75%
24.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.42
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+2,04%
31
ΝΑΚΑΣ
+2,26%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
1
ΞΥΛΚ
+1,74%
0.293
ΞΥΛΠ
+24,26%
0.338
ΟΛΘ
0,00%
24.4
ΟΛΠ
0,00%
20.05
ΟΛΥΜΠ
+9,70%
2.6
ΟΠΑΠ
+0,50%
16.08
ΟΤΕ
-1,01%
14.65
ΟΤΟΕΛ
0,00%
14.3
ΠΑΙΡ
+2,78%
1.11
ΠΑΠ
+1,29%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,68%
2.97
ΠΕΤΡΟ
+0,47%
8.56
ΠΛΑΘ
+13,31%
5.15
ΠΛΑΚΡ
-4,57%
16.7
ΠΡΔ
-9,09%
0.5
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.65
ΠΡΟΦ
+2,69%
4.2
ΡΕΒΟΙΛ
+1,32%
1.54
ΣΑΡ
-0,65%
7.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
0.965
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.029
ΣΕΝΤΡ
+2,30%
0.312
ΣΙΔΜΑ
+1,10%
2.75
ΣΠΕΙΣ
+1,14%
7.08
ΣΠΙ
+0,31%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.144
ΤΕΝΕΡΓ
-0,68%
20.56
ΤΖΚΑ
+3,88%
2.14
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.16
ΦΙΕΡ
+1,66%
0.429
ΦΛΕΞΟ
+1,15%
8.8
ΦΡΙΓΟ
-7,69%
0.06
ΦΡΛΚ
+1,37%
4.44
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+4,81%
0.545
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

DW: Ένα βήμα πιο κοντά στην Ita Airways η Lufthansa

To ιταλικό υπουργείο οικονομικών, σε ανακοίνωσή του υπογράμμισε ότι έγινε ένα ακόμη βήμα προόδου για την επίτευξη σταθερής συμπόρευσης, ανάμεσα στις Lufthansa και Ita Airways. Όπως γράφει η εφημερίδα la Repubblica, ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι είμαστε στην τελική ευθεία για την σταδιακή απόκτηση της Ιta, από τον γερμανικό αερομεταφορέα. Ο Ιταλός υπουργός Οικονομικών συνάντησε στη Ρώμη, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lufthansa, Kάρστεν Σπόχρ και τον πρόεδρο της Ita Airways, Αντονίνο Τουρίκι.

Σύμφωνα με την DW, συζητήθηκαν αναλυτικά η εμπορική στρατηγική, η απόκτηση νέων αεροσκαφών και οι βασικοί στόχοι για την ανάπτυξη της Ita Airways. Σε μια πρώτη φάση, η γερμανική εταιρεία θα αποκτήσει το 40% της Ita και αναμένεται τώρα να υπάρξει συγκεκριμένη αναφορά και εκτίμηση για την τιμή αγοράς. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η τελική συμφωνία θα αφορά ποσό που θα κυμαίνεται από 250 μέχρι 300 εκατομμύρια ευρώ. Η γερμανική πλευρά ελπίζει να μπορέσουν να μπουν οι καθοριστικές υπογραφές, εντός των πρώτων τριών εβδομάδων του Απριλίου, όσο υπάρχει και αποκλειστικό δικαίωμα διαπραγμάτευσης.

Η DW αναφέρει πως το υπουργείο Οικονομικών της Ρώμης πάντως θεωρεί ότι η συγκεκριμένη λύση θα είναι επωφελής και για τις δύο εταιρείες και κατά συνέπεια για τις δυο χώρες. Ο ιταλικός Τύπος υπογραμμίζει ότι η Ita, σύμφωνα με την σχέδιο βιομηχανικής ανάπτυξης, θα διαθέτει 100 αεροσκάφη, το 25% από τα οποία θα πραγματοποιεί πτήσεις εκτός Ευρώπης. Κύριο σημείο αναφοράς πρόκειται να παραμείνει το αεροδρόμιο της Ρώμης, Fiumicino Leonardo da Vinci, αλλά με αύξηση του ιδιαίτερου βάρους του αεροδρομίου Μαλπένσα του Μιλάνου, που είναι πιο κοντά στην κεντρική Ευρώπη.

Και στις τελευταίες επαφές τους, οι Γερμανοί μάνατζερ υπογράμμισαν ότι η Ιταλία είναι η τρίτη αεροπορική αγορά στην Γηραιά Ήπειρο και ότι έχουν την βούληση να ξεπεράσουν κάθε μικρό εμπόδιο προκειμένου να βγει «λευκός καπνός» από τις αίθουσες των τελευταίων διαπραγματεύσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!