Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

ΕΕ – Αυτοκίνητα: Από εταιρικούς στόλους το 58% των πωλήσεων

Το 58% των νέων πωλήσεων αυτοκινήτων αντιπροσωπεύουν οι εταιρικοί στόλοι της Ευρώπης, οι οποίοι αποτελούν την μεγαλύτερη αγορά στη Γηραιά Ήπειρο. Παράλληλα, οι ίδιοι στόλοι ευθύνονται για το 74% των εκπομπών ρύπων των νέων αυτοκινήτων. Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση των εταιρικών αυτοκινήτων θα μείωνε αισθητά τις εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θέσει νέους αυστηρότερους στόχους για το 2030 τόσο για τις οδικές μεταφορές, όσο και για τη θέρμανση, τη γεωργία, τις μικρές βιομηχανικές εγκαταστάσεις και τα απόβλητα.

Πέρυσι το 10,8% των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ήταν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε σύγκριση με το 14,5% που αφορούσαν λιανικές πωλήσεις. Από σήμερα μέχρι και το 2030 περίπου 11 εκατομμύρια επιπλέον ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους, αντικαθιστώντας τα ρυπογόνα αυτοκίνητα πετρελαίου και βενζίνης. Άλλωστε η ΕΕ είναι αποφασισμένη να παράσχει ισχυρά κίνητρα για να υποστηρίξει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ στοχεύει να φέρει παραγωγές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών στην Ευρώπη.

8 στους 10 πολίτες της ΕΕ αγοράζουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο

Σήμερα σχεδόν 8 στους 10 πολίτες της ΕΕ αγοράζουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, ενώ υπάρχει μεγάλη προτίμηση στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μέχρι τεσσάρων ετών. Αναλυτές αναφέρουν ότι στόχος είναι η πώληση 12,5 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2035, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην μείωση των εκπομπών ρύπων.

Απόρροια αυτών των πωλήσεων, αλλά και της αυξανόμενης πορείας των πωλήσεων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι οι εισαγωγές πετρελαίου να μειώνονται σταδιακά κάθε χρόνο. Μάλιστα το 2030 η μείωση των πωλήσεων υγρών καυσίμων αναμένεται να είναι μειωμένη κατά 208 εκατομμύρια βαρέλια, ενώ το 2040 η μείωση θα είναι κατά 1,029 εκατομμύρια βαρέλια.

Τέλος, το πιο φιλόδοξο σενάριο, είναι το 100% όλων των νέων εταιρικών αυτοκινήτων να έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2030 και το 2027, ως μεταβατικό στάδιο του τελικού στόχου, να είναι μειωμένες κατά 50%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!