Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

ΕΕ – Αυτοκίνητα: Από εταιρικούς στόλους το 58% των πωλήσεων

Το 58% των νέων πωλήσεων αυτοκινήτων αντιπροσωπεύουν οι εταιρικοί στόλοι της Ευρώπης, οι οποίοι αποτελούν την μεγαλύτερη αγορά στη Γηραιά Ήπειρο. Παράλληλα, οι ίδιοι στόλοι ευθύνονται για το 74% των εκπομπών ρύπων των νέων αυτοκινήτων. Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση των εταιρικών αυτοκινήτων θα μείωνε αισθητά τις εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θέσει νέους αυστηρότερους στόχους για το 2030 τόσο για τις οδικές μεταφορές, όσο και για τη θέρμανση, τη γεωργία, τις μικρές βιομηχανικές εγκαταστάσεις και τα απόβλητα.

Πέρυσι το 10,8% των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ήταν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε σύγκριση με το 14,5% που αφορούσαν λιανικές πωλήσεις. Από σήμερα μέχρι και το 2030 περίπου 11 εκατομμύρια επιπλέον ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους, αντικαθιστώντας τα ρυπογόνα αυτοκίνητα πετρελαίου και βενζίνης. Άλλωστε η ΕΕ είναι αποφασισμένη να παράσχει ισχυρά κίνητρα για να υποστηρίξει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ στοχεύει να φέρει παραγωγές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών στην Ευρώπη.

8 στους 10 πολίτες της ΕΕ αγοράζουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο

Σήμερα σχεδόν 8 στους 10 πολίτες της ΕΕ αγοράζουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, ενώ υπάρχει μεγάλη προτίμηση στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μέχρι τεσσάρων ετών. Αναλυτές αναφέρουν ότι στόχος είναι η πώληση 12,5 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2035, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην μείωση των εκπομπών ρύπων.

Απόρροια αυτών των πωλήσεων, αλλά και της αυξανόμενης πορείας των πωλήσεων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι οι εισαγωγές πετρελαίου να μειώνονται σταδιακά κάθε χρόνο. Μάλιστα το 2030 η μείωση των πωλήσεων υγρών καυσίμων αναμένεται να είναι μειωμένη κατά 208 εκατομμύρια βαρέλια, ενώ το 2040 η μείωση θα είναι κατά 1,029 εκατομμύρια βαρέλια.

Τέλος, το πιο φιλόδοξο σενάριο, είναι το 100% όλων των νέων εταιρικών αυτοκινήτων να έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2030 και το 2027, ως μεταβατικό στάδιο του τελικού στόχου, να είναι μειωμένες κατά 50%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!