Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Public Group: Τι απέφερε ένας χρόνος επενδύσεων στο omnichannel

Έπειτα από έναν χρόνο συνεχών επενδύσεων στο μοντέλο omnichannel, το Public Group έχει πετύχει τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης έναντι του ανταγωνισμού στο ψηφιακό κανάλι πωλήσεων, διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στα φυσικά καταστήματα και φαίνεται να κερδίζει μερίδιο στις οικιακές συσκευές, που, σύμφωνα με πληροφορίες, αντιστοιχούν πλέον στο 20% του τζίρου του.

Εν μέσω των εξελίξεων που δρομολογεί στην τοπική αγορά ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών η απόφαση της βρετανικής Currys να διερευνήσει την πώληση της Κωτσόβολος, το Public Group, ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά, μέλος του ομίλου Olympia, παίρνει αποστάσεις και μένει προσηλωμένος στον στόχο του για την πρωτοκαθεδρία στην omnichannel λιανική.

Μάλιστα, σε συνέχεια της ανάπτυξης που φέρεται να πέτυχε το 2022 και με τις online πωλήσεις να εισφέρουν πάνω από 25% του τζίρου του, βρίσκεται πιο κοντά στον στόχο. Για το 2023 η διοίκηση βλέπει θετικό πρόσημο, παρά το δύσκολο περιβάλλον που δημιουργούν για τα νοικοκυριά οι πληθωριστικές πιέσεις, καθώς, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2023, ο όμιλος ξεκίνησε με το δεξί. «Τρέχει» με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και με τον τζίρο των οικιακών συσκευών να πλησιάζει το 20% των πωλήσεων.

Σημειώνεται ότι δεν έχει δημοσιεύσει ισολογισμό για το 2022, αλλά εκτιμάται ότι βελτίωσε σημαντικά πωλήσεις και αποτελέσματα από τα επίπεδα του 2021, που έκλεισε με ενοποιημένο κύκλο εργασιών 437 εκατ. ευρώ και ζημίες 61 εκατ. ευρώ.

Σήμερα βρίσκεται στην τελική ευθεία για την πλήρη απορρόφηση της μάρκας MediaMarkt κάτω από το brand Public, δίνοντας έμφαση στην αναβάθμιση 13 mega καταστημάτων MediaMarkt σε καταστήματα νέας γενιάς, με μια επένδυση 10 εκατ. ευρώ. Κατόπιν αυτού, το σύνολο του δικτύου που θα προσφέρει συσκευές για το σπίτι και όλες τις σχετικές υπηρεσίες θα φτάσει τα 30 καταστήματα το φθινόπωρο του 2023. Ουσιαστικά τα μισά καταστήματα θα προσφέρουν ηλεκτρικές συσκευές για το σπίτι, αφού συνολικά το δίκτυο αριθμεί 61 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.

Οι επενδύσεις για το οmnichannel retail του μέλλοντος

Όπως έχει πει ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, στόχος της εταιρείας είναι να οικοδομήσει το οmnichannel retail του μέλλοντος. Διαχρονικός στόχος της επενδυτικής του στρατηγικής είναι η διαμόρφωση ενός δυναμικού συστήματος καινοτόμων scale-up εταιρειών γύρω από το brand Public, που αναβαθμίζει την εμπειρία αγορών για τους καταναλωτές σε Ελλάδα και Κύπρο.

Οι συνέργειες με τα scale ups στα οποία έχει επενδύσει ήδη αποδίδουν σε επίπεδο πληρωμών-παραδόσεων και after sale υπηρεσιών, ενώ δεν παραβλέπονται οι επενδύσεις σε funds που προσανατολίζονται σε scale-up εταιρείες (VentureFriends, Endeavor Catalyst IV Fund, Big Pi).

Ειδικά οι επενδύσεις για καινοτόμες υπηρεσίες, που περιλαμβάνονται στο πλάνο της διετίας 2022-2023 συνολικού ύψους 120 εκατ. ευρώ, έχουν ήδη φτάσει τα 30 εκατ. ευρώ, με βασικότερες:

  • Τη γρήγορη επισκευή smartphones, laptops και tablets μέσω της iRepair
  • Παραδόσεις 24/7 σε lockers της BOX NOW
  • Next Day παράδοση από το Logistics center σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα
  • Βελτιωμένη εμπειρία hand in hand παραδόσεων μέσω της Svuum
  • Ευέλικτες πληρωμές χωρίς πιστωτική κάρτα με Klarna Online και στα φυσικά καταστήματα
  • Μarketplace εγκατάστασης οικιακών συσκευών με Douleutaras.gr και
  • Audiobooks, μέσω της πληρέστερης πλατφόρμας Bookvoice.gr.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!