Γ.Δ.
1437.92 -0,30%
ACAG
-0,34%
5.8
CENER
+2,36%
8.68
CNLCAP
0,00%
7.8
DIMAND
-1,29%
8.45
OPTIMA
+2,25%
11.84
TITC
+0,49%
30.7
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+0,26%
1.538
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.165
ΑΚΡΙΤ
+8,28%
0.85
ΑΛΜΥ
-0,73%
2.73
ΑΛΦΑ
-1,30%
1.593
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.66
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.64
ΑΣΚΟ
-1,08%
2.75
ΑΣΤΑΚ
+3,81%
7.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
-0,48%
8.34
ΑΤΤ
-2,64%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-0,86%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,66%
6.06
ΒΙΟΚΑ
+0,37%
2.68
ΒΙΟΣΚ
-0,38%
1.32
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
+0,84%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+4,59%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.62
ΔΑΑ
-0,36%
8.2
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
+0,72%
11.25
ΔΟΜΙΚ
+0,79%
4.455
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,91%
0.342
ΕΒΡΟΦ
-3,38%
1.57
ΕΕΕ
-2,44%
31.22
ΕΚΤΕΡ
-1,01%
3.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+3,93%
2.38
ΕΛΛ
+0,36%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,79%
2.505
ΕΛΠΕ
+0,24%
8.32
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-1,54%
1.79
ΕΛΧΑ
-0,52%
1.902
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,21%
1.225
ΕΤΕ
+0,81%
8.182
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
+0,64%
2.033
ΕΧΑΕ
-1,20%
4.94
ΙΑΤΡ
+1,88%
1.63
ΙΚΤΙΝ
+1,36%
0.4085
ΙΛΥΔΑ
-2,41%
1.62
ΙΝΚΑΤ
+2,15%
5.23
ΙΝΛΙΦ
-0,81%
4.89
ΙΝΛΟΤ
+0,35%
1.134
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,39%
4.36
ΙΝΤΕΤ
-1,65%
1.19
ΙΝΤΚΑ
-3,00%
3.56
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+0,35%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,61%
1.525
ΚΟΡΔΕ
+1,59%
0.51
ΚΟΥΑΛ
+0,33%
1.21
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,45%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.345
ΛΑΒΙ
-1,30%
0.909
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.73
ΛΑΜΨΑ
-0,55%
36.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,44%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
0,00%
3.78
ΜΕΝΤΙ
+2,81%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,31%
3.755
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,15%
26.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,22%
2.91
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,38%
26.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.39
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-0,16%
36.68
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,91%
0.922
ΞΥΛΚ
0,00%
0.268
ΞΥΛΠ
+27,75%
0.488
ΟΛΘ
-1,86%
21.1
ΟΛΠ
-0,63%
23.85
ΟΛΥΜΠ
-0,37%
2.69
ΟΠΑΠ
+0,34%
14.86
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,63%
0.935
ΟΤΕ
-0,22%
13.72
ΟΤΟΕΛ
-1,34%
11.74
ΠΑΙΡ
0,00%
1.115
ΠΑΠ
-0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,33%
3.627
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,48%
4.145
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,80%
4.95
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-0,72%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.359
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.895
ΣΠΕΙΣ
+1,96%
7.28
ΣΠΙ
-3,79%
0.66
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,44%
18.2
ΤΖΚΑ
-1,57%
1.565
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,71%
1.684
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,96%
0.254
ΦΡΛΚ
0,00%
4
ΧΑΙΔΕ
-9,63%
0.61

Volvo: Βουτιά 54% στα λειτουργικά κέρδη του β’ τριμήνου

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo Cars, με έδρα τη Σουηδία, ανακοίνωσε πτώση 54% στα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου, καθώς ο πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, επιβάρυναν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.

Η Volvo Cars, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Geely Holding, δήλωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν στα 5 δισ. σουηδικές κορώνες (488,62 εκατ. δολάρια) από 10,8 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.

Η εταιρεία δήλωσε ότι ο λόγος για τα υψηλά κέρδη του περασμένου έτους ήταν μια εφάπαξ μη επαναλαμβανόμενη λογιστική επίδραση από την εισαγωγή της Polestar στο χρηματιστήριο. Εξαιρουμένων των κοινοπραξιών και των συνδεδεμένων εταιρειών, το EBIT του δεύτερου τριμήνου για το 2023 ήταν αυξημένο στα 6,4 δισ. κορώνες έναντι 4,6 δισ. κορώνες πριν από ένα χρόνο.

Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Refinitiv ανέμεναν προσαρμοσμένο EBIT 5,2 δισ. κορώνες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Refinitiv.

Η Volvo δήλωσε ότι οι επιδόσεις των πωλήσεών της οφείλονται στη βελτίωση της παραγωγής και ότι αναμένει ότι η προσφορά και η ζήτηση θα συνεχίσουν να ομαλοποιούνται στις ευρύτερες αγορές.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η εξομάλυνση θα επιφέρει κάποιες πρόσθετες πιέσεις στην τιμολόγηση, αλλά ότι η ζήτηση για τα αυτοκίνητά της αναμένεται να είναι υγιής παρά τα υψηλά επιτόκια που πιέζουν τους πελάτες της και τη συνολική αγορά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Volvo, έχουν αρχίσει να αναδύονται σιγά σιγά από μια παρατεταμένη περίοδο πόνου στην αλυσίδα εφοδιασμού, με σημαντικότερες τις ελλείψεις τσιπ και τις διαταραχές στην παραγωγή στην Κίνα, οι οποίες έπληξαν την παραγωγή και ανέβασαν το κόστος.

Ενώ ο ραγδαία αυξανόμενος πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, όπως το λίθιο, έχουν επίσης επιβαρύνει, η Volvo έχει δει ισχυρή ζήτηση για τα μοντέλα της, τα οποία στοχεύει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

«Τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα επηρεάστηκαν αυτή την περίοδο επειδή το λίθιο που χρησιμοποιείται σε αυτά τα αυτοκίνητα προμηθεύτηκε όταν οι τιμές κορυφώθηκαν στα τέλη του 2022», δήλωσε η Volvo.

Η εταιρεία με έδρα το Γκέτεμποργκ πρόσθεσε ότι για το δεύτερο εξάμηνο του 2023 θα επωφεληθεί από τις χαμηλότερες τιμές λιθίου, καθώς και από την αύξηση των τιμών σε ορισμένα από τα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να αναμένει ότι τα περιθώρια κέρδους στα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα θα βελτιωθούν τα επόμενα τρίμηνα.

Η Volvo επανέλαβε την πρόβλεψή της για σταθερή διψήφια αύξηση των λιανικών πωλήσεων για το σύνολο του έτους.

Η μετοχή της εταιρείας μετά τα αποτελέσματα σημείωσε βουτιά έως και 6,5% στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!