Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Volvo: Βουτιά 54% στα λειτουργικά κέρδη του β’ τριμήνου

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo Cars, με έδρα τη Σουηδία, ανακοίνωσε πτώση 54% στα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου, καθώς ο πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, επιβάρυναν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.

Η Volvo Cars, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Geely Holding, δήλωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν στα 5 δισ. σουηδικές κορώνες (488,62 εκατ. δολάρια) από 10,8 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.

Η εταιρεία δήλωσε ότι ο λόγος για τα υψηλά κέρδη του περασμένου έτους ήταν μια εφάπαξ μη επαναλαμβανόμενη λογιστική επίδραση από την εισαγωγή της Polestar στο χρηματιστήριο. Εξαιρουμένων των κοινοπραξιών και των συνδεδεμένων εταιρειών, το EBIT του δεύτερου τριμήνου για το 2023 ήταν αυξημένο στα 6,4 δισ. κορώνες έναντι 4,6 δισ. κορώνες πριν από ένα χρόνο.

Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Refinitiv ανέμεναν προσαρμοσμένο EBIT 5,2 δισ. κορώνες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Refinitiv.

Η Volvo δήλωσε ότι οι επιδόσεις των πωλήσεών της οφείλονται στη βελτίωση της παραγωγής και ότι αναμένει ότι η προσφορά και η ζήτηση θα συνεχίσουν να ομαλοποιούνται στις ευρύτερες αγορές.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η εξομάλυνση θα επιφέρει κάποιες πρόσθετες πιέσεις στην τιμολόγηση, αλλά ότι η ζήτηση για τα αυτοκίνητά της αναμένεται να είναι υγιής παρά τα υψηλά επιτόκια που πιέζουν τους πελάτες της και τη συνολική αγορά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Volvo, έχουν αρχίσει να αναδύονται σιγά σιγά από μια παρατεταμένη περίοδο πόνου στην αλυσίδα εφοδιασμού, με σημαντικότερες τις ελλείψεις τσιπ και τις διαταραχές στην παραγωγή στην Κίνα, οι οποίες έπληξαν την παραγωγή και ανέβασαν το κόστος.

Ενώ ο ραγδαία αυξανόμενος πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, όπως το λίθιο, έχουν επίσης επιβαρύνει, η Volvo έχει δει ισχυρή ζήτηση για τα μοντέλα της, τα οποία στοχεύει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

«Τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα επηρεάστηκαν αυτή την περίοδο επειδή το λίθιο που χρησιμοποιείται σε αυτά τα αυτοκίνητα προμηθεύτηκε όταν οι τιμές κορυφώθηκαν στα τέλη του 2022», δήλωσε η Volvo.

Η εταιρεία με έδρα το Γκέτεμποργκ πρόσθεσε ότι για το δεύτερο εξάμηνο του 2023 θα επωφεληθεί από τις χαμηλότερες τιμές λιθίου, καθώς και από την αύξηση των τιμών σε ορισμένα από τα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να αναμένει ότι τα περιθώρια κέρδους στα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα θα βελτιωθούν τα επόμενα τρίμηνα.

Η Volvo επανέλαβε την πρόβλεψή της για σταθερή διψήφια αύξηση των λιανικών πωλήσεων για το σύνολο του έτους.

Η μετοχή της εταιρείας μετά τα αποτελέσματα σημείωσε βουτιά έως και 6,5% στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!