Γ.Δ.
1273.48 +0,25%
ACAG
-1,56%
6.3
CENER
+0,29%
6.94
CNLCAP
+2,80%
7.35
DIMAND
+0,92%
11
OPTIMA
+1,17%
7.75
TITC
+0,51%
19.88
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+3,06%
1.618
ΑΒΕ
+0,39%
0.512
ΑΔΜΗΕ
+2,51%
2.25
ΑΚΡΙΤ
+29,73%
1.2
ΑΛΜΥ
+1,53%
2.66
ΑΛΦΑ
-0,79%
1.498
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+1,22%
11.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.32
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,78%
6.45
ΑΤΤ
-1,31%
10.58
ΑΤΤΙΚΑ
+1,95%
2.62
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,37%
5.36
ΒΙΟΚΑ
+0,35%
2.84
ΒΙΟΣΚ
+3,20%
1.13
ΒΙΟΤ
+6,67%
0.224
ΒΙΣ
-9,94%
0.29
ΒΟΣΥΣ
+3,42%
2.42
ΓΕΒΚΑ
+2,95%
1.745
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,85%
13.2
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+0,85%
10.73
ΔΟΜΙΚ
-0,28%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,66%
0.329
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
+0,97%
26.05
ΕΚΤΕΡ
+8,16%
4.11
ΕΛΒΕ
+0,40%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
-1,29%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,68%
2.205
ΕΛΠΕ
+4,30%
7.77
ΕΛΣΤΡ
+1,02%
2.98
ΕΛΤΟΝ
+1,40%
2.18
ΕΛΧΑ
-0,32%
1.874
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.103
ΕΠΣΙΛ
-0,52%
9.5
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.05
ΕΤΕ
+1,64%
6.2
ΕΥΑΠΣ
+0,62%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,32%
6.2
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
1.63
ΕΧΑΕ
0,00%
5.47
ΙΑΤΡ
+2,54%
1.82
ΙΚΤΙΝ
+3,31%
0.4685
ΙΛΥΔΑ
+1,13%
1.345
ΙΝΚΑΤ
+3,16%
3.76
ΙΝΛΙΦ
+3,44%
4.51
ΙΝΛΟΤ
+7,29%
1.03
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,79%
6.35
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.37
ΙΝΤΚΑ
+6,83%
3.05
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
+2,20%
1.86
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+6,52%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+3,58%
0.578
ΚΟΥΑΛ
+2,78%
0.592
ΚΟΥΕΣ
+1,23%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,42%
9.44
ΚΤΗΛΑ
-4,74%
1.81
ΚΥΡΙΟ
+4,85%
1.08
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.714
ΛΑΜΔΑ
-1,44%
6.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
+1,12%
2.71
ΜΑΘΙΟ
+0,88%
1.15
ΜΕΒΑ
+2,15%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.35
ΜΕΡΚΟ
-0,85%
46.4
ΜΙΓ
+3,94%
5.28
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,49%
24.36
ΜΟΝΤΑ
+1,10%
1.84
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
+0,81%
0.625
ΜΠΕΛΑ
-1,30%
24.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,33%
36.26
ΝΑΚΑΣ
+6,08%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
+8,36%
0.376
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,87%
23.2
ΟΛΠ
-0,42%
23.7
ΟΛΥΜΠ
+2,78%
2.59
ΟΠΑΠ
-2,67%
14.57
ΟΤΕ
+0,23%
13.07
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.52
ΠΑΙΡ
+1,32%
1.15
ΠΑΠ
-0,44%
2.24
ΠΕΙΡ
+0,38%
3.146
ΠΕΤΡΟ
-0,22%
8.92
ΠΛΑΘ
+1,70%
4.18
ΠΛΑΚΡ
+1,91%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,17%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,93%
4.33
ΡΕΒΟΙΛ
-0,26%
1.905
ΣΑΡ
-1,13%
7.85
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
-6,90%
0.027
ΣΕΝΤΡ
+1,36%
0.372
ΣΙΔΜΑ
+1,76%
2.31
ΣΠΕΙΣ
+5,56%
6.84
ΣΠΙ
+0,33%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
-0,89%
15.62
ΤΖΚΑ
+1,08%
1.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,34%
1.784
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-0,52%
0.384
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0685
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

BYD: Συμφωνία $2,2 δισ. με την Jabil στην Κίνα

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι η μονάδα ηλεκτρονικών της έχει συνάψει συμφωνία με τον αμερικανικό κατασκευαστή Jabil Inc για την αγορά της επιχείρησης κατασκευής ηλεκτρονικών ειδών κινητής τηλεφωνίας στην Κίνα έναντι 15,8 δισ. γιουάν (2,2 δισ. δολάρια).

Η συμφωνία θα επεκτείνει την πελατειακή βάση της BYD Electronic (BE) το χαρτοφυλάκιο προϊόντων και την επιχείρηση εξαρτημάτων smartphone, καθώς επιδιώκει να εκμεταλλευτεί την πιθανή ανάπτυξη της Jabil στον τομέα.

Η Jabil Circuit, η οποία εδρεύει στη Σιγκαπούρη και κατασκευάζει πλακέτες τυπωμένων κυκλωμάτων, δημιούργησε αυτό το μήνα μια μονάδα που απορρόφησε τις επιχειρήσεις παραγωγής προϊόντων της στο Chengdu και στο Wuxi, οι οποίες θα πωληθούν τώρα στον κινεζικό όμιλο.

Οι μετοχές της BYD Electronic υποχώρησαν αρχικά έως και 9% στο Χονγκ Κονγκ τη Δευτέρα, αλλά αντέστρεψαν τις απώλειές τους και σημείωσαν άνοδο 0,5% μέχρι το απόγευμα, ενώ η ευρύτερη αγορά σημείωσε άνοδο 1,5%. Η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ μετοχή της μητρικής BYD σημείωσε άνοδο 0,9%.

Αν και σήμερα είναι περισσότερο γνωστή για την επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων, η BYD ξεκίνησε από την πώληση ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Το 2007, η BYD εισήγαγε τη μονάδα της BE στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.

Η κύρια δραστηριότητα της BE ήταν η πώληση ηλεκτρονικών εξαρτημάτων για καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα, όπως smartphones και φορητούς υπολογιστές. Αυτός ήταν ένας από τους τρεις βασικούς επιχειρηματικούς τομείς για την BYD Electronic, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 70% των συνολικών εσόδων της το 2022.

«Για την BYD, νομίζω ότι είναι μια υπενθύμιση ότι κάνει περισσότερα από το να κυριαρχεί μόνο στα EVs», δήλωσε ο Tu Le, ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας Sino Auto Insights, προσθέτοντας ότι ήταν πιο ψηλά στην αλυσίδα εφοδιασμού κινητών τηλεφώνων και ήταν προμηθευτής της Apple Inc.

Οι αναλυτές της Citi ανέφεραν σε σημείωμά τους ότι πιστεύουν ότι η συμφωνία αφορά τις δραστηριότητες μεταλλικών περιβλημάτων Green Point της Jabil στο Wuxi και ότι θα μπορούσε να δει την BE να διεισδύει περαιτέρω στην προμήθεια περιβλημάτων της Apple με υψηλότερο μερίδιο αγοράς.

Η BE πιθανότατα θα πρέπει να χρηματοδοτήσει την εξαγορά με την έκδοση δανείων και μετοχών, πρόσθεσαν. Η BYD και η BE δεν γνωστοποίησαν τον τρόπο με τον οποίο σχεδίαζαν να χρηματοδοτήσουν τη συμφωνία.

Η BE και η Jabil δεν απάντησαν άμεσα σε αιτήματα του Reuters για περαιτέρω σχόλια.

«Ενώ βελτιώνει το μερίδιο αγοράς των προϊόντων της BE, η εξαγορά θα συνδράμει αποτελεσματικά με τα υπάρχοντα προϊόντα της BE, θα ενισχύσει τη συνολική ανταγωνιστικότητα, θα εξασφαλίσει μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε η BYD σε μια κατάθεση ανταλλαγής, χωρίς να αποκαλύψει περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την εξαγορά.

Εάν η συμφωνία ολοκληρωθεί, η οριστική συμφωνία θα επιτρέψει στην Jabil να «ενισχύσει το πλαίσιο κεφαλαίου με επίκεντρο τους μετόχους μας, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης επαναγοράς μετοχών», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Kenny Wilson σε δήλωσή του.

Η συμφωνία θα επιτρέψει στην Jabil να επενδύσει περαιτέρω σε «ηλεκτρικά οχήματα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, υγειονομική περίθαλψη, κέντρα δεδομένων AI cloud και άλλες τελικές αγορές», πρόσθεσε ο Wilson.

Η Jabil Circuit συνεργάζεται με εταιρείες στον τομέα της υγείας, των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και της αποθήκευσης, με στόχο την προώθηση της ευφυΐας της εφοδιαστικής αλυσίδας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.

Η BYD εισήλθε για πρώτη φορά στη βιομηχανία αυτοκινήτων το 2003, όταν εξαγόρασε την αυτοκινητοβιομηχανία Qin Chuan με έδρα τη Ναντζίνγκ, η οποία κατείχε άδεια κατασκευής αυτοκινήτων. Κυκλοφόρησε το πρώτο της μοντέλο αυτοκινήτου τρία χρόνια αργότερα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!