Γ.Δ.
1437.13 -0,42%
ACAG
0,00%
5.88
CENER
0,00%
9.56
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
0,00%
9.65
NOVAL
0,00%
2.68
OPTIMA
0,00%
13.2
TITC
0,00%
31.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
0,00%
1.368
ΑΒΕ
0,00%
0.443
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.205
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.9
ΑΛΦΑ
0,00%
1.559
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.44
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
9.82
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.71
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.71
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.42
ΔΑΑ
0,00%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
0,00%
11.69
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.285
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.318
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.63
ΕΕΕ
0,00%
33.7
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.982
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
0,00%
2.09
ΕΛΛ
0,00%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.01
ΕΛΠΕ
0,00%
7.17
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.14
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.67
ΕΛΧΑ
0,00%
1.84
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.28
ΕΤΕ
0,00%
7.59
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.29
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.65
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.03
ΕΧΑΕ
0,00%
4.66
ΙΑΤΡ
0,00%
1.595
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3785
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.63
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.995
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.9
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.18
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.467
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.144
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.135
ΛΑΒΙ
0,00%
0.832
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.51
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.51
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
22.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
0,00%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.12
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
0,00%
0.92
ΞΥΛΚ
0,00%
0.304
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
0,00%
27
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.47
ΟΠΑΠ
0,00%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
0,00%
14.99
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.22
ΠΑΙΡ
0,00%
1.02
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.981
ΠΕΡΦ
0,00%
6.78
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.895
ΣΑΡ
0,00%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.685
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.6
ΣΠΙ
0,00%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.25
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.218
ΦΡΛΚ
0,00%
3.89
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Capotorto: Να βάλει πλάτη το ελληνικό κράτος για να σωθεί η Hellenic Train

Υπό προϋποθέσεις θα στηρίξει την ελληνική εταιρεία Hellenic Train ο ιταλικός όμιλος Ferrovie dello Stato Italiane (FSI). Αυτό είπε ο επικεφαλής της Hellenic Train, Maurizio Capotorto, στους συνδικαλιστές της επιχείρησης πριν από λίγο και κάλεσε το Ελληνικό Δημόσιο να βάλει πλάτη στη διάσωση της επιχείρησης εκτέλεσης σιδηροδρομικού έργου.

Ο επικεφαλής της Hellenic Train υποστήριξε ότι απαιτείται μείωση του λειτουργικού κόστους της επιχείρησης, χωρίς ωστόσο να εξειδικεύσει σε μέτρα. Κάλεσε, ωστόσο, το Ελληνικό Δημόσιο να ανταποκριθεί στην ανάγκη της εταιρείας σε ρευστό και να αποπληρώσει όλες τις οφειλές του προς την ίδια. Η εταιρεία, προς την κατεύθυνση αυτήν, κατέθεσε όλα τα αιτήματα αποπληρωμής του Ελληνικού Δημοσίου, συμπεριλαμβανομένων όλων των εκπτώσεων που πραγματοποιούνται από το Δημόσιο σε ομάδες ευπαθών (ΑΜΕΑ), στρατεύσιμοι, μαθητές κ.λπ. Αν αποπληρωθούν οι οφειλές αυτές, τότε η μητρική εταιρεία FSI θα συνεχίσει να στηρίζει τη θυγατρική της στην Ελλάδα.

Οι εργαζόμενοι, σύμφωνα με πληροφορίες, ζήτησαν περισσότερη ενημέρωση σχετικά με τα οικονομικά της εταιρείας. Για τον λόγο αυτόν συμφωνήθηκε ένα νέο ραντεβού στο τέλος της εβδομάδας, προκειμένου να παρασχεθούν όλα τα στοιχεία.

Όλα δείχνουν ότι η ελληνική εταιρεία εκτέλεσης σιδηροδρομικών μεταφορών προσανατολίζεται σε μείωση προσωπικού και μείωση εν γένει του λειτουργικού κόστους. Τα μέτρα αυτά θα έρθουν σταδιακά και φυσικά θα είναι αντίστοιχα της στήριξης που θα δοθεί, τόσο από τον μέτοχο της FSI, όσο και από τον μεγάλο πελάτη που λέγεται Ελληνικό Δημόσιο.

Πάντως, πρέπει να επισημανθεί ότι είναι μεγάλες οι οφειλές του Ελληνικού Δημοσίου στην Hellenic Train, αλλά ταυτόχρονα θεωρείται ότι είναι και μεγάλες οι οφειλές της τελευταίας προς το Ελληνικό Δημόσιο. Συγκεκριμένα, υπάρχουν οφειλές της Hellenic Train προς τον ΟΣΕ για τη χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου του -τα γνωστά τέλη πρόσβασης- και προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ, από μισθώματα τροχαίου υλικού (ηλεκτράμαξες, ντηζελαμαξες, βαγόνια κ.λπ.).

Η εικόνα μάλιστα για τις οφειλές είναι ασαφής, καθώς ποτέ καμία ενδιαφερόμενη πλευρά δεν έχει δημοσιοποιήσει τις οφειλές της ή τις απαιτήσεις της. Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν ότι δεδομένης της κρίσης στην Hellenic Train, το Ελληνικό Δημόσιο και ειδικότερα η ηγεσία του υπ. Υποδομών και Μεταφορών πρέπει να συμβάλει στο ξεκαθάρισμα των λογαριασμών στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο το συντομότερο δυνατόν.

Η επίσημη ανακοίνωση των σωματείων

Μόλις πραγματοποιήθηκε η συνάντηση που είχαν τα σωματεία με τη διοίκηση της Hellenic Train, η οποία μας ενημέρωσε για την άσχημη κατάσταση που βρίσκεται η εταιρεία, μετά και την καταστροφική πλημμύρα, που επέφερε προβλήματα στον σιδηρόδρομο.

Τα σωματεία ζήτησαν αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας, τονίζοντας ότι δεν πρόκειται να αποδεχτεί σε καμία περίπτωση να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν το σύνολο του προσωπικού και της εργασίας, καθώς και ό,τι απορρέει από την ισχύουσα ΣΣΕ.

Τέλος, τα σωματεία θα ζητήσουν άμεσα συνάντηση με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, προκειμένου να συζητήσουν τα προβλήματα τα οποία έχουν ανακύψει στον σιδηρόδρομο.

Θεωρούμε αυτονόητη και αναγκαία τη συνεννόηση μεταξύ των σιδηροδρομικών εταιρειών και των αρμοδίων υπουργείων.

ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ

ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Π.Ε.Π.Ε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!