Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

General Motors: Το πλάνο για την ανάκτηση της επενδυτικής εμπιστοσύνης

Η General Motors επιδιώκει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη της Wall Street ενόψει του 2024 με διάφορες πρωτοβουλίες, που έχουν στο επίκεντρο τους επενδυτές, μετά από μια ταραχώδη φετινή χρονιά με απεργίες και πισωγυρίσματα στα σχέδιά της για ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα.

Πιο αναλυτικά, η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να αυξήσει το τριμηνιαίο μέρισμα του 2024 κατά 33%, δηλαδή στα 12 σεντς ανά μετοχή, να ξεκινήσει μια επιταχυνόμενη επαναγορά μετοχών ύψους 10 δισ. δολαρίων και να επαναφέρει τις προβλέψεις της για το 2023, ώστε να συμπεριλάβει μια εκτιμώμενη επίπτωση ύψους 1,1 δισ. δολαρίων σε EBIT από τις περίπου έξι εβδομάδες απεργιών των εργατών στις ΗΠΑ από το συνδικάτο UAW.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Mary Barra σε δήλωσή της ανέφερε ότι η εταιρεία οριστικοποιεί έναν προϋπολογισμό για το επόμενο έτος που θα «αντισταθμίσει πλήρως το πρόσθετο κόστος των νέων συμφωνιών με τους εργάτες και το μακροπρόθεσμο σχέδιο που εκτελούμε περιλαμβάνει τη μείωση της έντασης κεφαλαίου της επιχείρησης, την ανάπτυξη προϊόντων ακόμη πιο αποτελεσματικά και την περαιτέρω μείωση του σταθερού και μεταβλητού κόστους μας.

General Motors: Τι προβλέπει το αναθεωρημένο guidance

Το αναθεωρημένο guidance της GM για το 2023 περιλαμβάνει επίσης:

  1. Καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους 9,1 έως 9,7 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη για 9,3 έως 10,7 δισ. δολάρια,
  2. Προσαρμοσμένο EBIT 11,7 δισ. έως 12,7 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη για 12 δισ. έως 14 δισ. δολάρια,
  3. Προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή περίπου 7,20 έως 7,70 δολάρια, συμπεριλαμβανομένης της επαναγοράς μετοχών, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη για 7,15 έως 8,15 δολάρια,
  4. Κέρδη ανά μετοχή στο εύρος 6,52 έως 7,02 δολάρια, συμπεριλαμβανομένης της επαναγοράς μετοχών, σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις για 6,54 έως 7,54 δολάριων,
  5. Προσαρμοσμένες ελεύθερες ταμειακές ροές από την αυτοκινητοβιομηχανία ύψους 10,5 έως 11,5 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με τις προηγούμενες προοπτικές ύψους 7,0 έως 9,0 δισ. δολαρίων,
  6. Καθαρές ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες της αυτοκινητοβιομηχανίας 19,5 έως 21 δισ. δολάρια, έναντι προηγούμενων προβλέψεων 17,4 έως 20,4 δισ. δολαρίων

Mεταξύ 11 και 11,5 δισ. δολαρίων οι κεφαλαιουχικές δαπάνες του 2023 

Η General Motors είχε αποσύρει τις προβλέψεις της όταν ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του γ’ τριμήνου στις 24 Οκτωβρίου, επικαλούμενη την αστάθεια που προκλήθηκε από τις διαπραγματεύσεις της UAW και τις απεργίες των εργαζομένων. Οι απεργίες έληξαν στις 30 Οκτωβρίου, όταν οι πλευρές κατέληξαν σε προσωρινή συμφωνία. Πριν από τις απεργίες των UAW, ο οικονομικός διευθυντής Paul Jacobson δήλωσε ότι η εταιρεία βρισκόταν σε καλό δρόμο για να φτάσει «προς το ανώτερο μισό» της πρόβλεψης κερδών της. Την ίδια περίοδο η GM δήλωσε ότι οι απεργίες του UAW κόστισαν στην αυτοκινητοβιομηχανία περίπου 800 εκατ. δολάρια σε κέρδη προ φόρων, λόγω της χαμένης παραγωγής οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων 200 εκατ. δολαρίων κατά τη διάρκεια του γ’ τριμήνου 2023.

Η GM δήλωσε σήμερα ότι αναμένει τώρα ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες του 2023 θα είναι μεταξύ 11 και 11,5 δισ. δολαρίων, μειωμένες από τις προηγούμενες προβλέψεις μεταξύ 11 και 12 δισ. δολαρίων, λόγω του επαναχρονισμού ορισμένων προϊόντων που ανακοινώθηκε προηγουμένως και των πιο αποδοτικών επενδύσεων. Πολλά από αυτά τα επηρεαζόμενα προϊόντα της εταιρείας ήταν ηλεκτρικά οχήματα. Η Mary Barra σε σημερινή επιστολή της προς τους μετόχους δήλωσε ότι ήταν «απογοητευμένη» από την παραγωγή της εταιρείας φέτος των EVs επόμενης γενιάς, γνωστά ως οχήματα Ultium. Είπε επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία «αντιμετωπίζει τις προκλήσεις» στη θυγατρική της εταιρεία αυτόνομων οχημάτων Cruise.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!