Γ.Δ.
1448.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.58
CENER
0,00%
7.94
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
0,00%
9.57
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.75
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.484
ΑΒΕ
0,00%
0.478
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.86
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5925
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.305
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.24
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
30.36
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.47
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.43
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.932
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
0,00%
7.56
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4325
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.4
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.55
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.286
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.44
ΛΑΒΙ
0,00%
0.851
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.09
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.24
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.01
ΞΥΛΚ
0,00%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.896
ΟΤΕ
0,00%
14.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.18
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
3.775
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.69
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.8
ΣΠΙ
0,00%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.33
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Alaska Airlines: Ακυρώνει εκ νέου όλες τις πτήσεις με Boeing 737 Max 9

Η Alaska Airlines ακυρώνει μέχρι το Σάββατο όλες τις πτήσεις με αεροσκάφη Boeing 737 Max 9, όπως αυτό που υπέστη κατά τη διάρκεια της πτήσης έκρηξη ενός πάνελ της ατράκτου την περασμένη εβδομάδα, καθώς περιμένει νέες οδηγίες από την Boeing και τους ομοσπονδιακούς αξιωματούχους σχετικά με τον τρόπο επιθεώρησης του στόλου.

Η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Σιάτλ δήλωσε την Τετάρτη ότι θα ακυρώσει 110 έως 150 πτήσεις την ημέρα όσο τα αεροσκάφη Max 9 παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος. Μέχρι το μεσημέρι, η Alaska είχε ακυρώσει περίπου 120 πτήσεις – το ένα πέμπτο του προγράμματός της για την ημέρα.

«Ελπίζουμε ότι αυτή η ενέργεια παρέχει στους επισκέπτες λίγη περισσότερη ασφάλεια και εργαζόμαστε όλο το εικοσιτετράωρο για να επανατοποθετήσουμε τους επηρεαζόμενους επισκέπτες σε άλλες πτήσεις», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία στην ιστοσελίδα της.

Η United Airlines, ο μόνος άλλος αμερικανικός αερομεταφορέας που εκμεταλλεύεται το Max 9, είχε ακυρώσει περίπου 200 πτήσεις, αλλά δεν ήταν σαφές πόσες αφορούσαν το αεροπλάνο της Boeing.

Η Boeing και η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν σχολίασαν αμέσως.

Η FAA καθήλωσε στο έδαφος όλα τα Max 9 στις Ηνωμένες Πολιτείες το Σάββατο, την επομένη της έκρηξης ενός πάνελ που ονομάζεται πώμα πόρτας από ένα αεροσκάφος της Alaska Airlines πάνω από το Όρεγκον, αφήνοντας μια τρύπα στο πλάι του αεροπλάνου. Το βύσμα αντικαθιστά επιπλέον πόρτες που χρησιμοποιούνται στα Max 9 που είναι εξοπλισμένα με περισσότερες θέσεις από αυτές που χρησιμοποιεί η Alaska.

Οι πιλότοι της πτήσης 1282 κατάφεραν να επιστρέψουν στο Πόρτλαντ του Όρεγκον και να πραγματοποιήσουν ασφαλή αναγκαστική προσγείωση. Δεν αναφέρθηκαν σοβαροί τραυματισμοί.

Η FAA ενέκρινε τη Δευτέρα τις κατευθυντήριες γραμμές επιθεώρησης και επισκευής που ανέπτυξε η Boeing. Ωστόσο, την Τρίτη η υπηρεσία διέταξε την Boeing να αναθεωρήσει τις οδηγίες με βάση «τα σχόλια που έλαβε ως απάντηση».

Τόσο η Alaska όσο και η United ανέφεραν ότι βρήκαν χαλαρά μπουλόνια και άλλα προβλήματα στις πόρτες των πάνελ ενός απροσδιόριστου αριθμού άλλων Max 9 που είχαν αρχίσει να επιθεωρούν.

Το Max – από το οποίο υπάρχουν δύο μοντέλα που πετούν, το 8 και το μεγαλύτερο 9, και άλλα δύο υπό ανάπτυξη – είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του 737 της Boeing που μετρά μισό αιώνα ζωής. Δύο αεροσκάφη Max 8 συνετρίβησαν το 2018 και το 2019, σκοτώνοντας 346 ανθρώπους, και το αεροπλάνο κατατρύχεται έκτοτε από προβλήματα ποιότητας κατασκευής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!