Γ.Δ.
1454.98 0,00%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
0,00%
7.57
CNLCAP
0,00%
8.25
DIMAND
0,00%
9.54
OPTIMA
0,00%
10.68
TITC
0,00%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.498
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.648
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.14
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.28
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.5
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.48
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.355
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
29.94
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.375
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.44
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.78
ΕΛΧΑ
0,00%
1.928
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.27
ΕΤΕ
0,00%
7.7
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.02
ΕΧΑΕ
0,00%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.72
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.134
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.59
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.552
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.416
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
0,00%
0.86
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
4.06
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.62
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.07
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1.035
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.9
ΟΠΑΠ
0,00%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
14.34
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
3.98
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.62
ΠΛΑΘ
0,00%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.59
ΣΑΡ
0,00%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.84
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
0,00%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Hyundai: Αύξηση 31% στα καθαρά κέρδη δ’ τριμήνου

Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor ανακοίνωσε αύξηση 31% στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου, τα οποία δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες των αναλυτών λόγω των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών, καθώς και των έκτακτων δαπανών που σχετίζονται με την πώληση του εργοστασίου της στη Ρωσία τον Δεκέμβριο.

Η Hyundai Motor, η νούμερο 3 αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων με τη θυγατρική της Kia Corp ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 2,2 τρισεκατομμυρίων γουόν (1,65 δισ. δολάρια) για την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου έναντι κερδών 1,7 τρισεκατομμυρίων γουόν ένα χρόνο νωρίτερα. Η μέση πρόβλεψη από την LSEG SmartEstimate, η οποία σταθμίζει τις εκτιμήσεις των αναλυτών που είναι πιο σταθερά ακριβείς, ήταν κέρδη 2,9 τρισεκατομμυρίων γουόν.

Τον Δεκέμβριο, η Hyundai Motor δήλωσε ότι θα λάβει ζημία 287 δισεκατομμυρίων γουόν (219,2 εκατομμύρια δολάρια) από την πώληση του εργοστασίου της στη Ρωσία, όπου οι εργασίες έχουν ανασταλεί από τον Μάρτιο του 2022.

Στόχος η αύξηση των εσόδων έως 5% το 2024

Η Hyundai στοχεύει σε αύξηση των εσόδων κατά 4%-5% φέτος. Αναμένει άλμα 4,9% στις πωλήσεις οχημάτων στη Βόρεια Αμερική, αλλά πτώση 3,7% και πτώση 0,6% στις πωλήσεις οχημάτων στην Κίνα και την Ευρώπη, αντίστοιχα. Προβλέπει περιθώριο λειτουργικού κέρδους μεταξύ 8,0% και 9,0%, σύμφωνα με το περασμένο έτος.

«Η Hyundai Motor αναμένει ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον θα παραμείνει δύσκολο να προβλεφθεί, λόγω των μακροοικονομικών αβεβαιοτήτων με επίκεντρο τις αναδυόμενες αγορές και την ύφεση της πραγματικής οικονομίας», ανέφερε η Hyundai Motor σε ανακοίνωσή της.

Οι αναλυτές σημείωσαν ότι όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Hyundai παλεύει με την επιβράδυνση της ανάπτυξης λόγω ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιτοκίων και του πληθωρισμού που έχουν ωθήσει τα οχήματα εκτός της εμβέλειας ορισμένων αγοραστών.

«Φαίνεται ότι η συσσωρευμένη ζήτηση για οχήματα από τις περιορισμένες προμήθειες έχει εξαφανιστεί, καθώς τα υψηλά επιτόκια τρώνε την προθυμία των αγοραστών αυτοκινήτων να αγοράσουν», δήλωσε ο Lee Jae-il, αναλυτής της Eugene Investment & Securities.

Ο Lee πρόσθεσε ότι η Hyundai Motor πιθανότατα θα διαχειριστεί το επίπεδο των αποθεμάτων οχημάτων της πιο αυστηρά από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, καθώς η ανεβασμένη ζήτηση έχει εξαφανιστεί και τα υπερβολικά αποθέματα θα έβλαπταν την κερδοφορία της.

Οι μετοχές της Hyundai Motor σημείωσαν άνοδο 2% μετά την ανακοίνωση των κερδών της, ξεπερνώντας κατά 0,1 την άνοδο του δείκτη αναφοράς KOSPI.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!