Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Αποχωρεί ο CEO της Boeing Ντέιβ Καλχούν μέχρι τα τέλη του 2024

Ραγδαίες εξελίξεις στην Boeing καθώς ο CEO της Ντέιβ Καλχούν ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει στα τέλη του 2024, καθώς η κρίση με το 737 Max επιβαρύνει τον αεροναυπηγικό γίγαντα με αποτέλεσμα να οδηγείται σε ευρεία διοικητική αναδιάρθρωση.

Ο Larry Kellner, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, παραιτείται επίσης και δεν θα θέσει υποψηφιότητα για επανεκλογή στην ετήσια συνέλευση της Boeing τον Μάιο σύμφωνα με το cnbc. Θα τον διαδεχθεί στην προεδρία ο Steve Mollenkopf, ο οποίος είναι διευθυντής της Boeing από το 2020 και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Qualcomm. Ο Mollenkopf θα ηγηθεί του διοικητικού συμβουλίου στην επιλογή νέου διευθύνοντος συμβούλου, δήλωσε η Boeing.

Και ο Stan Deal, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Airplanes, αποχωρεί από την εταιρεία με άμεση ισχύ. Τη θέση του αναλαμβάνει η Stephanie Pope, η οποία έγινε πρόσφατα διευθύνουσα σύμβουλος της Boeing, αφού προηγουμένως διηύθυνε την Boeing Global Services.

Boeing: Καταλύτης των αλλαγών το ατύχημα της Alaska Airlines

Οι αποχωρήσεις έρχονται καθώς οι αεροπορικές εταιρείες και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αυξήσει τις εκκλήσεις για σημαντικές αλλαγές στην εταιρεία μετά από μια σειρά ποιοτικών και κατασκευαστικών ελαττωμάτων στα αεροπλάνα της Boeing. Ο έλεγχος εντάθηκε μετά το ατύχημα της 5ης Ιανουαρίου, όταν ένα πώμα πόρτας εξερράγη από ένα σχεδόν νέο Boeing 737 Max 9 λεπτά μετά την πτήση της Alaska Airlines πτήση της Αλάσκα.

«Όπως όλοι γνωρίζετε, το ατύχημα της πτήσης 1282 της Alaska Airlines ήταν μια στιγμή καμπής για την Boeing», έγραψε ο Καλχούν στους εργαζόμενους τη Δευτέρα. «Πρέπει να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε σε αυτό το ατύχημα με ταπεινότητα και πλήρη διαφάνεια. Πρέπει επίσης να εμπεδώσουμε την απόλυτη δέσμευση για την ασφάλεια και την ποιότητα σε κάθε επίπεδο της εταιρείας μας.
“Τα μάτια του κόσμου είναι στραμμένα πάνω μας και ξέρω ότι θα βγούμε από αυτή τη στιγμή μια καλύτερη εταιρεία, αξιοποιώντας όλα τα διδάγματα που συσσωρεύσαμε καθώς εργαστήκαμε από κοινού για την ανοικοδόμηση της Boeing τα τελευταία χρόνια», έγραψε.

Ο Καλχούν δήλωσε στο CNBC σε συνέντευξή του τη Δευτέρα ότι η απόφαση παραίτησης ήταν «100%» δική του.

«Έχουμε άλλο ένα βουνό να ανέβουμε», δήλωσε ο Calhoun. «Ας μην αποφύγουμε το κάλεσμα για δράση. Ας μην αποφύγουμε τις αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στο εργοστάσιό μας. Ας μην αποφύγουμε την ανάγκη να επιβραδύνουμε λίγο και να αφήσουμε την αλυσίδα εφοδιασμού να μας προλάβει».

Ο Καλχούν διορίστηκε στην κορυφαία θέση στα τέλη του 2019 και ανέλαβε το τιμόνι της Boeing στις αρχές του 2020, αφού η εταιρεία απέπεμψε τον προηγούμενο διευθύνοντα σύμβουλό της, Dennis Muilenburg, για τους χειρισμούς του στον απόηχο των δύο θανατηφόρων συντριβών του 737 Max.

Boeing: Τα προβλήματα παραγωγής

Επί μήνες ο Καλχούν υποσχόταν στους επενδυτές, στους πελάτες των αεροπορικών εταιρειών και στο ευρύ κοινό ότι η Boeing θα θέσει υπό έλεγχο τα μυριάδες προβλήματα ποιότητας που αντιμετωπίζει. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει εντείνει την εποπτεία της Boeing, και ο διοικητής της υπηρεσίας Μάικ Γουίτακερ μετά το ατύχημα της Alaska Airlines δήλωσε ότι η Boeing θα απαγορευτεί να αυξήσει την παραγωγή 737 έως ότου η FAA ικανοποιηθεί από τον ποιοτικό έλεγχο της εταιρείας.

Τα προβλήματα παραγωγής της Boeing καθυστέρησαν τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών στους πελάτες και εμπόδισαν τα σχέδια ανάπτυξης. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι ορισμένων από τους μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της United Airlines , Southwest Airlines και American Airlines έχουν διαμαρτυρηθεί δημοσίως για τις καθυστερήσεις.

Η Ryanair, ο μεγαλύτερος πελάτης της Boeing στην Ευρώπη, ανέφερε σε δήλωσή της τη Δευτέρα ότι χαιρετίζει τις αλλαγές στη διοίκηση.

«Ο Stan Deal έχει κάνει σπουδαία δουλειά στις πωλήσεις για την Boeing για πολλά χρόνια, αλλά δεν είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να αλλάξει τη λειτουργία στο Σιάτλ, και εκεί ήταν τα περισσότερα προβλήματα τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Michael O’Leary σε βίντεο που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.

Ο διευθύνων σύμβουλος της United, Σκοτ Κίρμπι, νωρίτερα αυτό το μήνα δήλωσε ότι προέτρεψε την Boeing να σταματήσει να κατασκευάζει τα αεροσκάφη Max 10 που δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί για την εταιρεία, επειδή δεν ήταν σαφές πότε η FAA θα έδινε άδεια στα αεροσκάφη αυτά να πετάξουν.

Boeing: Άνοδος της μετοχής

Την περασμένη εβδομάδα, οι διευθύνοντες σύμβουλοι των αεροπορικών εταιρειών άρχισαν να προγραμματίζουν συναντήσεις με τους διευθυντές της Boeing για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για την έλλειψη ελέγχων ποιότητας κατασκευής και τη χαμηλότερη από την αναμενόμενη παραγωγή των αεροσκαφών 737 Max. Στις συναντήσεις θα συμμετείχαν ο Kellner και ένα ή περισσότερα άλλα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Επίσης, την περασμένη εβδομάδα, ο οικονομικός διευθυντής της Boeing Brian West δήλωσε σε συνέδριο του κλάδου ότι η Boeing θα κάψει περισσότερα μετρητά από τα αναμενόμενα λόγω της περιορισμένης παραγωγής του 737 Max.
Η μετοχή της Boeing σημείωσε άνοδο λιγότερο από 1% στις πρώτες συναλλαγές της Δευτέρας μετά την ανακοίνωση του Καλχούν. Οι μετοχές έχουν υποχωρήσει κατά 26% μέχρι στιγμής φέτος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!