Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Αποχωρεί ο CEO της Boeing Ντέιβ Καλχούν μέχρι τα τέλη του 2024

Ραγδαίες εξελίξεις στην Boeing καθώς ο CEO της Ντέιβ Καλχούν ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει στα τέλη του 2024, καθώς η κρίση με το 737 Max επιβαρύνει τον αεροναυπηγικό γίγαντα με αποτέλεσμα να οδηγείται σε ευρεία διοικητική αναδιάρθρωση.

Ο Larry Kellner, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, παραιτείται επίσης και δεν θα θέσει υποψηφιότητα για επανεκλογή στην ετήσια συνέλευση της Boeing τον Μάιο σύμφωνα με το cnbc. Θα τον διαδεχθεί στην προεδρία ο Steve Mollenkopf, ο οποίος είναι διευθυντής της Boeing από το 2020 και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Qualcomm. Ο Mollenkopf θα ηγηθεί του διοικητικού συμβουλίου στην επιλογή νέου διευθύνοντος συμβούλου, δήλωσε η Boeing.

Και ο Stan Deal, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Airplanes, αποχωρεί από την εταιρεία με άμεση ισχύ. Τη θέση του αναλαμβάνει η Stephanie Pope, η οποία έγινε πρόσφατα διευθύνουσα σύμβουλος της Boeing, αφού προηγουμένως διηύθυνε την Boeing Global Services.

Boeing: Καταλύτης των αλλαγών το ατύχημα της Alaska Airlines

Οι αποχωρήσεις έρχονται καθώς οι αεροπορικές εταιρείες και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αυξήσει τις εκκλήσεις για σημαντικές αλλαγές στην εταιρεία μετά από μια σειρά ποιοτικών και κατασκευαστικών ελαττωμάτων στα αεροπλάνα της Boeing. Ο έλεγχος εντάθηκε μετά το ατύχημα της 5ης Ιανουαρίου, όταν ένα πώμα πόρτας εξερράγη από ένα σχεδόν νέο Boeing 737 Max 9 λεπτά μετά την πτήση της Alaska Airlines πτήση της Αλάσκα.

«Όπως όλοι γνωρίζετε, το ατύχημα της πτήσης 1282 της Alaska Airlines ήταν μια στιγμή καμπής για την Boeing», έγραψε ο Καλχούν στους εργαζόμενους τη Δευτέρα. «Πρέπει να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε σε αυτό το ατύχημα με ταπεινότητα και πλήρη διαφάνεια. Πρέπει επίσης να εμπεδώσουμε την απόλυτη δέσμευση για την ασφάλεια και την ποιότητα σε κάθε επίπεδο της εταιρείας μας.
“Τα μάτια του κόσμου είναι στραμμένα πάνω μας και ξέρω ότι θα βγούμε από αυτή τη στιγμή μια καλύτερη εταιρεία, αξιοποιώντας όλα τα διδάγματα που συσσωρεύσαμε καθώς εργαστήκαμε από κοινού για την ανοικοδόμηση της Boeing τα τελευταία χρόνια», έγραψε.

Ο Καλχούν δήλωσε στο CNBC σε συνέντευξή του τη Δευτέρα ότι η απόφαση παραίτησης ήταν «100%» δική του.

«Έχουμε άλλο ένα βουνό να ανέβουμε», δήλωσε ο Calhoun. «Ας μην αποφύγουμε το κάλεσμα για δράση. Ας μην αποφύγουμε τις αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στο εργοστάσιό μας. Ας μην αποφύγουμε την ανάγκη να επιβραδύνουμε λίγο και να αφήσουμε την αλυσίδα εφοδιασμού να μας προλάβει».

Ο Καλχούν διορίστηκε στην κορυφαία θέση στα τέλη του 2019 και ανέλαβε το τιμόνι της Boeing στις αρχές του 2020, αφού η εταιρεία απέπεμψε τον προηγούμενο διευθύνοντα σύμβουλό της, Dennis Muilenburg, για τους χειρισμούς του στον απόηχο των δύο θανατηφόρων συντριβών του 737 Max.

Boeing: Τα προβλήματα παραγωγής

Επί μήνες ο Καλχούν υποσχόταν στους επενδυτές, στους πελάτες των αεροπορικών εταιρειών και στο ευρύ κοινό ότι η Boeing θα θέσει υπό έλεγχο τα μυριάδες προβλήματα ποιότητας που αντιμετωπίζει. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει εντείνει την εποπτεία της Boeing, και ο διοικητής της υπηρεσίας Μάικ Γουίτακερ μετά το ατύχημα της Alaska Airlines δήλωσε ότι η Boeing θα απαγορευτεί να αυξήσει την παραγωγή 737 έως ότου η FAA ικανοποιηθεί από τον ποιοτικό έλεγχο της εταιρείας.

Τα προβλήματα παραγωγής της Boeing καθυστέρησαν τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών στους πελάτες και εμπόδισαν τα σχέδια ανάπτυξης. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι ορισμένων από τους μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της United Airlines , Southwest Airlines και American Airlines έχουν διαμαρτυρηθεί δημοσίως για τις καθυστερήσεις.

Η Ryanair, ο μεγαλύτερος πελάτης της Boeing στην Ευρώπη, ανέφερε σε δήλωσή της τη Δευτέρα ότι χαιρετίζει τις αλλαγές στη διοίκηση.

«Ο Stan Deal έχει κάνει σπουδαία δουλειά στις πωλήσεις για την Boeing για πολλά χρόνια, αλλά δεν είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να αλλάξει τη λειτουργία στο Σιάτλ, και εκεί ήταν τα περισσότερα προβλήματα τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Michael O’Leary σε βίντεο που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.

Ο διευθύνων σύμβουλος της United, Σκοτ Κίρμπι, νωρίτερα αυτό το μήνα δήλωσε ότι προέτρεψε την Boeing να σταματήσει να κατασκευάζει τα αεροσκάφη Max 10 που δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί για την εταιρεία, επειδή δεν ήταν σαφές πότε η FAA θα έδινε άδεια στα αεροσκάφη αυτά να πετάξουν.

Boeing: Άνοδος της μετοχής

Την περασμένη εβδομάδα, οι διευθύνοντες σύμβουλοι των αεροπορικών εταιρειών άρχισαν να προγραμματίζουν συναντήσεις με τους διευθυντές της Boeing για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για την έλλειψη ελέγχων ποιότητας κατασκευής και τη χαμηλότερη από την αναμενόμενη παραγωγή των αεροσκαφών 737 Max. Στις συναντήσεις θα συμμετείχαν ο Kellner και ένα ή περισσότερα άλλα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Επίσης, την περασμένη εβδομάδα, ο οικονομικός διευθυντής της Boeing Brian West δήλωσε σε συνέδριο του κλάδου ότι η Boeing θα κάψει περισσότερα μετρητά από τα αναμενόμενα λόγω της περιορισμένης παραγωγής του 737 Max.
Η μετοχή της Boeing σημείωσε άνοδο λιγότερο από 1% στις πρώτες συναλλαγές της Δευτέρας μετά την ανακοίνωση του Καλχούν. Οι μετοχές έχουν υποχωρήσει κατά 26% μέχρι στιγμής φέτος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!