Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

DPAM: Αυξάνει μερίδια το brand παιδικών ειδών της Λήδας Φουρλή

Κόντρα στην υπογεννητικότητα που πλήττει την αγορά παιδικών ρούχων και αξεσουάρ, η DPAM, γαλλικό brand που αναπτύσσει στην Ελλάδα και την Κύπρο εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Φουρλή, επιδεικνύει ανθεκτικότητα, κερδίζει μερίδια και «διορθώνει» τις συσσωρευμένες ζημιές στον ισολογισμό της.

Ειδικότερα, μέσω της Trade Status ΑΕ, εταιρείας της Λήδας Φουρλή, η DPAM διαχειρίζεται τις προκλήσεις στον κλάδο, όπως η μείωση των γεννήσεων (το 2023 οι γεννήσεις υποχώρησαν κάτω από 72.500, καθώς γεννήθηκαν 3.850 λιγότερα παιδιά από το 2022) αλλά και ο ανταγωνισμός. Εξάλλου, την περασμένη δεκαετία, με την ανάπτυξη διεθνών αλυσίδων όπως Zara, H&M, ο κλάδος παιδικής ένδυσης δοκιμάστηκε, με αποτέλεσμα να κλείσουν καταστήματα αλλά και τοπικές βιοτεχνίες. Ο ανταγωνισμός οξύνεται περαιτέρω τα τελευταία χρόνια με την έλευση νέων ξένων παικτών στην αγορά ένδυσης με προϊόντα χαμηλού κόστους. Η DPAM, που τοποθετείται κάπου στη μέση της κατάταξης ως προς τις τιμές που προσφέρει, προβάλλει ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την καλή σχέση ποιότητας – τιμής αλλά και τον ηγετικό της ρόλο στο παιδικό παπούτσι. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, με την κλιμάκωση των πληθωριστικών πιέσεων, φαίνεται να κερδίζει μερίδια απέναντι στην Lapin House του ομίλου Παπαϊωάννου, που διαθέτει portfolio πιο premium μαρκών ενώ εμφανίζεται ανθεκτική και απέναντι σε λίγο πιο οικονομικές μάρκες, του μεσαίου χώρου, όπως Alouette, Prenatal, Mothercare κα.

Η DPAM συμπλήρωσε 17 χρόνια παρουσίας στην αγορά έχοντας εγκαινιάσει την παρουσία της το 2007, σχεδόν ταυτόχρονα σε Ελλάδα και Κύπρο. Σύμφωνα με τη Λήδα Φουρλή, επικεφαλής του ΔΣ της Trade Status, την οποία συναντήσαμε σε εκδήλωση της DPAM με θέμα το παιδικό χαμόγελο, η εταιρεία πέρυσι εμφάνισε τζίρο 16 εκατ. ευρώ με περίπου 1 εκατ. ευρώ EBITDA. Υπενθυμίζεται ότι το 2022, σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 11,6 εκατ. ευρώ, με κέρδη προ φόρων και τόκων 0,6 εκατ. ευρώ, καθαρά κέρδη 0,3 εκατ. ευρώ και με αρνητικά ίδια κεφάλαια. Σύμφωνα με την κ. Φουρλή η ανάπτυξη πέρυσι σε ίδια καταστήματα κυμάνθηκε σε 15%. Μάλιστα αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης διατηρείται και το 2024 ενώ στην Κύπρο ο πήχης ανεβαίνει στο 30% σε σχέση με πέρυσι.

Η επέκταση του δικτύου και το πλεονέκτημα στο παπούτσι

Τα βήματα ανάπτυξης είναι πολύ προσεκτικά, σύμφωνα με την κ. Φουρλή, που θεωρεί ότι το δίκτυο έχει φτάσει σήμερα σε ένα καλό μέγεθος. Αριθμεί 20 καταστήματα στην Ελλάδα και 5 στην Κύπρο. Η DPAM έχει παρουσία σε όλα σχεδόν τα εμπορικά κέντρα και σε ότι αφορά τα καταστήματα δρόμων έχει παρουσία σε όλες τις δημοφιλείς εμπορικές πιάτσες, σε καλά σημεία. “Στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη αλλά προσεκτικά”, όπως τονίζει η κ. Φουρλή.

Σχεδιάζει να ανοίξει ένα κατάστημα φέτος και το 2025 να προσθέσει 1-2 επιπλέον. Το άνοιγμα του νέου καταστήματος του 2024 προβλέπεται τον Σεπτέμβριο στο πολυκατάστημα της Notos στη Θεσσαλονίκη. Έτσι το brand θα ενισχύσει την παρουσία του στην συμπρωτεύουσα όπου λειτουργεί μόνο ένα κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos. Μελετώνται σχέδια για αξιοποίηση συνεργειών με εταιρείες του ομίλου Fourlis, όπως με την είσοδο με shop in shop Intersport και Holland & Barrett στο ΙΚΕΑ Αεροδρομίου. Εντωμεταξύ, πιο συντηρητική αναμένεται η επέκταση στην Κύπρο, καθώς με 5 καταστήματα θεωρείται ότι εκπροσωπείται επαρκώς η μάρκα.

Τέλος σημειώνεται ότι η ομάδα της Λήδας Φουρλή αναπτύσσει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο προϊόντων των καταστημάτων DPAM, που εκτός από τα ρούχα που προμηθεύονται από τη Γαλλία, διαθέτουν και συμπληρωματικά είδη όπως παπούτσια, παιχνίδια και αξεσουάρ επεκτείνοντας συνεχώς τις συνεργασίες με Έλληνες προμηθευτές. Όπως σημειώνει η κ. Φουρλή, το δίκτυο DPAM διαθέτει την μεγαλύτερη γκάμα παιδικών παπουτσιών της αγοράς, η οποία συνεχώς ενισχύεται. Ταυτόχρονα αναπτύσσει συνέργειες με τον όμιλο Fourlis υιοθετώντας την ίδια κουλτούρα σε θέματα βιωσιμότητας από την ανακύκλωση μέχρι κοινωνικές δράσεις και τη στήριξη οργανισμών όπως τα Χωριά SOS και το Make a Wish.

Διαβάστε επίσης:

Ελληνικό: Στη ΜΕΤΚΑ η κατασκευή του εμπορικού κέντρου Riviera Galleria

Χρηματιστήριο: Δυναμική αντίδραση με τζίρο πάνω από 100 εκατ.

Η πράσινη στροφή της Ελλάδας και ο απολογισμός της ηγεσίας της Ευρώπης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!