Γ.Δ.
1464.03 +0,44%
ACAG
+1,75%
5.82
BOCHGR
+0,89%
4.56
CENER
+0,99%
9.17
CNLCAP
+0,69%
7.25
DIMAND
-1,54%
8.29
NOVAL
+1,93%
2.38
OPTIMA
-0,32%
12.66
TITC
+0,78%
39
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,80%
1.492
ΑΒΕ
-0,44%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,62%
2.445
ΑΚΡΙΤ
+2,16%
0.71
ΑΛΜΥ
+2,91%
4.25
ΑΛΦΑ
+0,43%
1.622
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,00%
10.1
ΑΣΚΟ
+2,17%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-1,39%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.72
ΑΤΤ
+1,76%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-0,88%
2.26
ΒΙΟ
+0,37%
5.47
ΒΙΟΚΑ
+0,54%
1.86
ΒΙΟΣΚ
+0,34%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-2,56%
1.33
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,65%
18.46
ΔΑΑ
-0,91%
8.026
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,10%
11.97
ΔΟΜΙΚ
-1,79%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.327
ΕΒΡΟΦ
+4,11%
1.52
ΕΕΕ
+0,30%
33.8
ΕΚΤΕΡ
-0,61%
1.63
ΕΛΒΕ
+1,27%
4.8
ΕΛΙΝ
+0,99%
2.04
ΕΛΛ
-1,06%
14
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,77%
1.84
ΕΛΠΕ
+1,14%
7.08
ΕΛΣΤΡ
-2,45%
1.99
ΕΛΤΟΝ
+0,33%
1.85
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,52%
7.77
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-1,03%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-1,38%
2.21
ΕΧΑΕ
-0,22%
4.46
ΙΑΤΡ
-1,96%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,93%
0.32
ΙΛΥΔΑ
-1,81%
1.9
ΙΝΚΑΤ
-0,94%
4.75
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.81
ΙΝΛΟΤ
+0,70%
1
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,81%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
-0,17%
2.925
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-0,40%
1.24
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,23%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+0,69%
1.17
ΚΟΥΕΣ
-0,35%
5.68
ΚΡΙ
+0,67%
15.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-0,40%
0.74
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.36
ΛΟΥΛΗ
+0,35%
2.86
ΜΑΘΙΟ
+2,69%
0.61
ΜΕΒΑ
+0,85%
3.58
ΜΕΝΤΙ
-0,94%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,51%
2.945
ΜΙΝ
-1,96%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,89%
20.5
ΜΟΝΤΑ
+2,86%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,75%
2.68
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,62%
26.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.72
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.07
ΜΠΤΚ
-3,23%
0.6
ΜΥΤΙΛ
+2,18%
33.8
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,76%
0.265
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
-1,81%
21.7
ΟΛΠ
+1,70%
29.9
ΟΛΥΜΠ
+0,42%
2.38
ΟΠΑΠ
+0,69%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
+0,27%
14.87
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
-4,44%
0.948
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,53%
3.909
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.31
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.925
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.19
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,95%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-0,31%
1.615
ΣΑΡ
+0,19%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.342
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+1,03%
5.9
ΣΠΙ
+0,38%
0.524
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.82
ΤΖΚΑ
-0,65%
1.53
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,27%
8
ΦΡΙΓΟ
-9,92%
0.218
ΦΡΛΚ
-1,19%
3.75
ΧΑΙΔΕ
+4,63%
0.565

Motor Oil: Έως 80% η παραγωγική δυνατότητα του διυλιστηρίου, μετά τη φωτιά

H παραγωγική δυναμικότητα του Διυλιστηρίου της Motor Oil, μετά τη φωτιά που εκδηλώθηκε στις εγκαταστάσεις της στις 17 Σεπτεμβρίου, θα κυμανθεί μεταξύ 65%-80% της συνολικής ονομαστικής δυναμικότητάς του, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εισηγμένη.

Η Motor Oil γνωστοποιεί ότι στη μονάδα διύλισης αργού πετρελαίου (Crude Distillation Unit) που υπέστη ζημιές από τη φωτιά πραγματοποιούνται εργασίες, που προς το παρόν δεν είναι δυνατό να προσδιοριστεί το ακριβές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσή τους. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα ολοκληρωθούν εντός του τρίτου τριμήνου του επόμενου έτους.

Μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες η εταιρεία έχει θέσει σε εφαρμογή εναλλακτικό σχήμα λειτουργίας για τον μετριασμό των επιπτώσεων με προσαρμογή της τροφοδοσίας και λειτουργίας των μονάδων μετατροπής του Διυλιστηρίου με τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως μαζούτ, νάφθα και  VGO (Vacuum Gasoil) αντί αργού πετρελαίου.

Η ανακοίνωση της Motor Oil

Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό σχετικά με τις επιπτώσεις στη λειτουργία του Διυλιστηρίου της Εταιρείας εξαιτίας του περιστατικού της φωτιάς που συνέβη την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024.

Το περιστατικό αφορούσε στη μία από τις δύο μονάδες διύλισης αργού πετρελαίου (Crude Distillation Unit) που διαθέτει το Διυλιστήριο της Εταιρείας.

Στην παρούσα φάση πραγματοποιούνται εργασίες στην εν λόγω CDU με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση της λειτουργίας της. Επί του παρόντος δεν είναι δυνατό να προσδιοριστεί ακριβές χρονοδιάγραμμα για το πέρας των εργασιών, και η αρχική εκτίμηση είναι ότι θα ολοκληρωθούν εντός του Γ’ τριμήνου 2025.

Στο μεσοδιάστημα μέχρι την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή εναλλακτικό σχήμα λειτουργίας για τον μετριασμό των επιπτώσεων με προσαρμογή της τροφοδοσίας και λειτουργίας των μονάδων μετατροπής του Διυλιστηρίου με τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως μαζούτ, νάφθα και  VGO (Vacuum Gasoil) αντί αργού πετρελαίου. Η συνολική δυναμικότητα των μονάδων μετατροπής ξεπερνά την δυναμικότητα των δύο μονάδων διύλισης αργού που διαθέτει το Διυλιστήριο. Κατά το διάστημα υλοποίησης των εργασιών αποκατάστασης η παραγωγική δυναμικότητα του Διυλιστηρίου της Εταιρείας θα κυμανθεί μεταξύ 65%-80% της συνολικής ονομαστικής δυναμικότητάς του όπως αυτή διαμορφώνεται με συνυπολογισμό της διύλισης αργού πετρελαίου και της επεξεργασίας εναλλακτικών καυσίμων.

Σημειώνεται ότι η Εταιρεία είναι ασφαλισμένη για ζημιές στις εγκαταστάσεις της καθώς και την απώλεια λειτουργικών κερδών λόγω διακοπής λειτουργίας των μονάδων του Διυλιστηρίου της βάσει της συνήθους πρακτικής.

Διαβάστε επίσης

Coffee Island: “Φρένο” στην Ελλάδα, επέκταση σε Αίγυπτο και Ινδία

Ακίνητα: 1 στα 2 που πωλούνται στο κέντρο της Αθήνας είναι άνω των 50 ετών

Ρήγας (Energean): Γιατί θα αυξηθεί η ζήτηση για φυσικό αέριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!