Γ.Δ.
1422.35 +0,34%
ACAG
-2,29%
6.4
CENER
+0,28%
7.15
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+4,30%
8.24
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-1,37%
1.588
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.63
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
-3,52%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,61%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.78
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,93%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,55%
0.344
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,44%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΛΒΕ
+5,94%
5.35
ΕΛΙΝ
+0,38%
2.66
ΕΛΛ
+0,65%
15.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-2,11%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΧΑ
-0,41%
1.962
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,05%
9.6
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-1,14%
7.256
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
1.782
ΕΧΑΕ
+0,18%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-2,12%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.38
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+3,55%
1.168
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.38
ΙΝΤΚΑ
-0,41%
3.665
ΚΑΜΠ
-0,85%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,29%
1.565
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.59
ΚΟΥΑΛ
-6,03%
1.325
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,68%
11.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+9,00%
1.635
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.886
ΛΑΜΔΑ
+0,37%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+1,27%
32
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+6,82%
0.376
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+0,78%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
27.62
ΜΟΝΤΑ
-1,19%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
35.76
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+4,63%
1.13
ΞΥΛΚ
+0,30%
0.329
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,86%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+2,58%
16.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,24%
0.9
ΟΤΕ
+1,03%
13.67
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
+2,52%
2.44
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.876
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
9.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.15
ΠΛΑΚΡ
+3,29%
15.7
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,92%
4.41
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,21%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+1,46%
2.09
ΣΠΕΙΣ
+0,51%
7.94
ΣΠΙ
+15,63%
0.932
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,58%
18.02
ΤΖΚΑ
-4,87%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,55%
0.38
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+1,33%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,35%
4.25
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Σκλαβενίτης: Δυνατά στο παιχνίδι των προσφορών μαζί με την Cosmote

Σύμπραξη κορυφής ανάμεσα στην Σκλαβενίτης, την μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ και την Cosmoteτον μεγαλύτερο πάροχο τηλεπικοινωνιών.

Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη μπορεί να άργησαν να μπουν στον ψηφιακό κόσμο όμως την τελευταία διετία έχουν καταφέρει να κάνουν άλματα και να καλύψουν σε ένα μεγάλο βαθμό το κενό από τον ανταγωνισμό. Έτσι μετά την συνεργασία σε επίπεδο παραγγελιών με την e-food στην αρχή της πανδημίας, την ενεργοποίηση του εταιρικού site και του ηλεκτρονικού καταστήματος έρχεται και η συνεργασία με την Cosmote.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαιώνονται και από τις δύο πλευρές, το επόμενο διάστημα θα υπάρξει τοποθέτηση της Σκλαβενίτης στην υπηρεσία Deals for You της Cosmote. Για όσους δεν γνωρίζουν το Deals for You είναι υπηρεσία προσφορών, εκπτώσεων και προνομιών που παρέχει αποκλειστικά ο τηλεπικοινωνιακός φορέας στους συνδρομητές του. Μεταξύ των συνεργατών του είναι ο όμιλος Vivartia (Goody’s, Everest), ο όμιλος Fourlis (IKEA, Intersport, the athlete’s foot), o όμιλος Βασιλάκη (Aegean, Heartz), η Hellenic Seaways, η Shell κ.α.

Συνεργασία win win

Η συνεργασία θα αφορά εκπτώσεις που θα γίνονται σε περιορισμένο αριθμό δημοφιλών προϊόντων από γνωστές μάρκες κάθε μήνα. Όπως και στις άλλες προσφορές του Cosmote Deals for You ο υποψήφιος πελάτης θα επιλέγει την προσφορά και στην συνέχεια θα λαμβάνει κωδικό στο κινητό που έχει δηλώσει. Στην συνέχεια για να εξαργυρώσει την έκπτωση ή την προσφορά γνωστοποιεί τον κωδικό που έχει λάβει στο ταμείο της Σκλαβενίτης.

Από την εν λόγω προσφορά ωφελημένες βγαίνουν και οι δύο πλευρές καθώς προβάλλονται, μοιράζονται τα διαφημιστικά έξοδα της καμπάνιας ενώ με την κίνηση αυτή αυξάνουν και την πιστότητα της πελατείας τους.

Για την Σκλαβενίτης, η οποία φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια στον χώρο των σούπερ μάρκετ, επόμενο στοίχημα είναι η επέκταση του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην Θεσσαλονίκη το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει έως τα μέσα Ιουλίου. Υπενθυμίζεται ότι τόσο στην συμπρωτεύουσα όσο και αρκετές πόλεις της επαρχίας (Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα, Ηράκλειο και Ξάνθη) η αλυσίδα σούπερ μάρκετ διαθέτει 3.500 βασικούς κωδικούς μέσω της πλατφόρμας του E-food.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!