Όμιλος Green Beverages: Χρονιά ορόσημο το 2024 με ισχυρή ανάπτυξη

Ο τζίρος του Ομίλου Green Beverages διαμορφώθηκε στα 119 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 15,8% σε σύγκριση με το 2023

Γιώργος Βενιέρης, CEO Ομίλου Green Beverages © Green Beverages

Με δυναμισμό και στοχευμένη στρατηγική πορεία, ο Όμιλος Green Beverages επιβεβαιώνει τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στον κλάδο των μη αλκοολούχων ποτών, καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση εσόδων και αξιοσημείωτες επενδυτικές κινήσεις κατά το οικονομικό έτος 2024.

Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 119 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 15,8% σε σύγκριση με το 2023, ως αποτέλεσμα της δυναμικής ζήτησης προϊόντων εμφιαλωμένου νερού και αναψυκτικών, της καινοτομίας “Better for You” ποτά, και της απόλυτης επικέντρωσης σε στρατηγικές αγορές. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων,

τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για την περίοδο ανήλθαν σε 8,1 εκατ. ευρώ από 2,6 εκατ.

ευρώ το προηγούμενο έτος, ενώ η καθαρή ζημία του Ομίλου μειώθηκε εντυπωσιακά κατά 50,9%, αποτυπώνοντας την αποτελεσματικότητα του μετασχηματισμού που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Επενδύσεις με θετικό αποτύπωμα από την Green Beverages

Το 2024 χαρακτηρίστηκε από μια σειρά στοχευμένων επενδύσεων που ενισχύουν την ανθεκτικότητα, την αποδοτικότητα και το αποτύπωμα του Ομίλου:

  • Η αναβάθμιση της μονάδας παραγωγής φυσικού μεταλλικού νερού στη Ζήρεια Κορινθίας, με παράλληλη ανανέωση του brand
  • Η εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής γυάλινων φιαλών και PET που μειώνουν το κόστος παραγωγής και ενισχύουν τη βιωσιμότητα
  • Η ψηφιοποίηση με υπερσύγχρονο ERP σύστημα και η καθολική χρήση πράσινης ενέργειας στις εγκαταστάσεις των Ιωαννίνων με χρήση φωτοβολταϊκών που τίθενται σε πλήρη λειτουργία από το β’ εξάμηνο 2025.

Παράλληλα, το 2024 αποτέλεσε σημαντικό σταθμό για τη στρατηγική βιωσιμότητας του Ομίλου καθώς δημοσιεύθηκε η πρώτη Έκθεση Βιωσιμότητας, καταγράφοντας με διαφάνεια τις δράσεις, τις επιδόσεις και τις βασικές αρχές του στους πυλώνες ESG. Μέσα στο 2025, ο Όμιλος θα προχωρήσει στη δημοσίευση της Έκθεσης για το 2024, ενσωματώνοντας νέες δεσμεύσεις και μετρήσιμους στόχους. Η πρωτοβουλία αυτή υπογραμμίζει τη σταθερή προσήλωση του Ομίλου σε ένα μοντέλο υπεύθυνης και βιώσιμης ανάπτυξης, με μακροπρόθεσμο αντίκτυπο για την κοινωνία, το περιβάλλον και την αγορά.

MENA: Από την Ελλάδα στον κόσμο

Ο Όμιλος ενισχύει την παρουσία του δύο βασικές γεωγραφικές περιοχές, την Ελλάδα, όπου κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο του φυσικού μεταλλικού νερού, και τη Μέση Ανατολή, όπου διαμορφώνονται στρατηγικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Μέσα στο 2024, υπεγράφησαν δύο στρατηγικές συνεργασίες, με τη Gulf International στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Al Rabie στη Σαουδική Αραβία, που ανοίγουν τον δρόμο για τοπική παραγωγή και δυναμική επέκταση σε επιλεγμένες αγορές της Μέσης Ανατολής.

Η δυναμική της ΧΗΤΟΣ ως μοχλός ανάπτυξης του Ομίλου

Η ΧΗΤΟΣ, βασικός πυλώνας του Ομίλου Green Beverages, διατήρησε και ενίσχυσε τη δυναμική της πορεία μέσα στο 2024, αποτελώντας κινητήριο δύναμη για την ανάπτυξη του Ομίλου. Οι πωλήσεις του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ αυξήθηκαν κατά 14% και ανήλθαν σε €89,4 εκατομμύρια, ενώ οι πωλήσεις των αναψυκτικών GREEN κατέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο 22%, αγγίζοντας τα €30 εκατομμύρια σε τζίρο. Η συνεχής επένδυση στην ποιότητα, την καινοτομία και τη διεθνή επέκταση επιβεβαιώνει τη σταθερή ηγετική θέση της ΧΗΤΟΣ στην εγχώρια αγορά, καθώς και τη στρατηγική της σημασία για την παγκόσμια ανάπτυξη του Ομίλου.

Με τη διεθνή αγορά των μη αλκοολούχων ποτών να προβλέπεται να υπερδιπλασιαστεί έως το 2034, και την καταναλωτική στροφή προς πιο υγιεινές, premium επιλογές, ο Όμιλος Green Beverages εστιάζει στο αύριο με ξεκάθαρο όραμα να εξελίσσεται διαρκώς, με υπευθυνότητα, δημιουργώντας προϊόντα που εμπνέουν εμπιστοσύνη και διαμορφώνουν τον κλάδο.