Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Οκτωβρίου, ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ενημερώνει ότι κατόπιν της λήψης των απαραίτητων εγκρίσεων και με τη ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών, όπως προβλέπεται μεταξύ άλλων και από τη σύμβαση παραχώρησης, ολοκληρώθηκε η συναλλαγή της μεταβίβασης του 10% του μετοχικού κεφαλαίου της Νέα Αττική Οδός Παραχώρηση Μ.Α.Ε. στην εταιρεία Latsco Direct Investments Cyprus Limited, η οποία αποτελεί επενδυτικό σχήμα του Latsco Family Office, συμφερόντων κ. Μαριάννας Λάτση.
Το συνολικό τίμημα ανήλθε σε 77.246.650 ευρώ, αντιστοιχώντας σε ένα premium 15% επί της αρχικής δεσμευτικής επένδυσης που κατέβαλε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Όπως είχε γράψει το powergame.gr, η συμφωνία επισφραγίζει τη στενή συνεργασία του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με το επενδυτικό όχημα της κ. Μαρ. Λάτση, με τον πρώτο να αποκομίζει «με το καλημέρα» υπεραξία 15% έναντι της αρχικής δεσμευτικής επένδυσης που έχει ήδη καταβάλει για την Αττική Οδό. Τα ίδια κεφάλαια της τελευταίας φτάνουν τα 671 εκατ. ευρώ, οπότε η Latsco επένδυσε περίπου 77 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται πως το συνολικό τίμημα που κατέβαλε ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στο ΤΑΙΠΕΔ για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού έφτασε τα 3,27 δισ. ευρώ και αποτελεί το μεγαλύτερο ποσό που έχει εισπράξει ποτέ το ελληνικό Δημόσιο από συναλλαγή του ΤΑΙΠΕΔ.
Σε σχέση με τη δυνατότητα που παρέχει η σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα για είσοδο της εταιρείας παραχώρησης της Αττικής Οδού στο Χρηματιστήριο, κάποια στελέχη της αγοράς παραπέμπουν και στον σχεδιασμό του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για σύσταση αυτόνομης εταιρείας παραχωρήσεων. Η τελευταία είτε μπορεί να εισαχθεί αυτόνομα σε Χρηματιστήριο, είτε να προσελκύσει στρατηγικούς επενδυτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Ο επικεφαλής του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης, είχε κληθεί να απαντήσει σε ερώτηση για τον συγκεκριμένο σχεδιασμό και είχε ξεκαθαρίσει πως είναι νωρίς. Εξάλλου, δεν έχουν ενταχθεί ακόμα στο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων του ομίλου σημαντικά περιουσιακά στοιχεία, όπως η Εγνατία Οδός.