Γ.Δ.
1365.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.3
CENER
0,00%
6.98
CNLCAP
0,00%
6.85
DIMAND
0,00%
9.72
OPTIMA
0,00%
9.98
TITC
0,00%
26.05
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.354
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.195
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
0,00%
2.525
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5355
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.46
ΑΣΚΟ
0,00%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.36
ΑΤΤ
0,00%
10.8
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.27
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.28
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.15
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.176
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
15.54
ΔΑΑ
0,00%
8.228
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
10.93
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.338
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
27.96
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.905
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.495
ΕΛΠΕ
0,00%
8.125
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.38
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.848
ΕΛΧΑ
0,00%
1.812
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.15
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
0,00%
7.048
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.54
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.802
ΕΧΑΕ
0,00%
4.9
ΙΑΤΡ
0,00%
1.59
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.475
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.96
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.71
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.046
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.2
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.49
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.51
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.53
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.21
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.17
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.38
ΛΑΒΙ
0,00%
0.789
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.38
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.98
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.125
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.81
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.1
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.78
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.978
ΞΥΛΚ
0,00%
0.284
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
0,00%
24
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
16.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.889
ΟΤΕ
0,00%
13.93
ΟΤΟΕΛ
0,00%
13.18
ΠΑΙΡ
0,00%
1.24
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
3.736
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.32
ΠΛΑΘ
0,00%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.126
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
0,00%
3.96
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.565
ΣΑΡ
0,00%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.364
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7
ΣΠΙ
0,00%
0.706
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
17.4
ΤΖΚΑ
0,00%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.672
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.348
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
0,00%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

COSMOTE e-Value: Αύξηση 30% στο πελατολόγιο εν μέσω πανδημίας

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η COSMOTE e-Value την περίοδο της πανδημίας με το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία.

Συνολικά, η COSMOTE e-Value ικανοποίησε τις ανάγκες επικοινωνίας 80 εταιρειών από τους κλάδους των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας, των ασφαλειών, των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, της ναυτιλίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ταχυμεταφορών, των σούπερ μάρκετ, των τροφίμων, κ.λ.π, αλλά και τους πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, η COSMOTE e-Value στοχεύει στην ανάπτυξη, επιδιώκοντας την προσέλκυση νέων πελατών, βασιζόμενη στην τεχνολογική της υπεροχή, τη φιλοσοφία του customer obsession που πρεσβεύει και την εξειδίκευση και το πάθος των 7.000 εξειδικευμένων ανθρώπων της.

Το 2020 με την αναγκαστική κοινωνική αποστασιοποίηση αυξήθηκαν σημαντικά οι ανάγκες των εταιρειών για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών τους. Κατά μέσο όρο 40% σημειώθηκε αύξηση της κίνησης στα κανάλια επικοινωνίας των πελατών. Και αυτό γιατί οι πελάτες των εταιρειών στράφηκαν κυρίως στην τηλεφωνική και στην online εξυπηρέτηση. Μόνο το 2020, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε πάνω από 70 εκατ. επικοινωνίες με πελάτες σε όλα τα κανάλια (voice, e-mail, chat, video call, web collaboration κλπ)

«Διαθέτουμε τεχνογνωσία, τεχνολογία και εξειδικευμένο προσωπικό για να προσφέρουμε τις πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center στους πελάτες μας. Στηριζόμαστε στην κουλτούρα μας για άριστη εμπειρία πελάτη με την οποία εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών των εταιρειών που μας εμπιστεύονται την εξυπηρέτησή τους. Αυξήσαμε το πελατολόγιο μας γιατί προσαρμοστήκαμε άμεσα στα νέα δεδομένα και προσφέραμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις αναγκαίες για τους πελάτες μας υπηρεσίες.», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE e-Value και της e-value International.

Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, high end τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο σε 16 γλώσσες.

Η στρατηγική της COSMOTE e-Value για περαιτέρω ανάπτυξη εστιάζει πρώτα από όλα στον πελάτη. Με φιλοσοφία Customer Obsession, επιδιώκεται ένα συνεχώς υψηλότερο επίπεδο εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία μιας ουσιαστικής σχέσης μαζί του.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων πηγών εσόδων, με την είσοδο σε νέες αγορές και κυρίως με την προσέλκυση νέων πελατών που αναζητούν να αναθέσουν σε εξειδικευμένους συνεργάτες την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Όπως σημείωσε ο κ. Στράτος, «Όραμά μας είναι η COSMOTE e-Value να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη στην αγορά των contact centers και τη μόνη επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης. Να είμαστε η εταιρεία που προσθέτει αξία στους πελάτες, στους ανθρώπους μας, στην κοινωνία».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!