LG: Οι οικιακές συσκευές γίνονται “έξυπνες” όπως ένας υπολογιστής

Η LG επανασυστήνει τις λευκές συσκευές στην ελληνική αγορά, επενδύοντας σε τεχνολογίες αιχμής και premium στρατηγική

LG © EPA/CLEMENS BILAN

Έτοιμη να επανακαθορίσει την εμπειρία χρήσης στις οικιακές συσκευές στην Ελλάδα, επενδύοντας συστηματικά σε premium κατηγορίες και ενσωματώνοντας τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και οι smart λειτουργίες, δηλώνει η LG. Με σταθερά βήματα και χωρίς να εστιάζει στον μεγάλο όγκο πωλήσεων – όπως δήλωσαν χθες τα στελέχη της ελληνικής θυγατρικής σε συνέντευξη Τύπου- ο νοτιοκορεάτικος κολοσσός έχει επιλέξει να στοχεύσει στο «πάνω ράφι» της αγοράς.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες ο Άρης Κούτελος, γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, «οι λευκές συσκευές είναι πλέον κοντά στην εμπειρία ενός υπολογιστή». Με αυτή τη λογική ευθυγραμμίζονται οι νέες προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας, ειδικά στην κατηγορία των εντοιχιζόμενων συσκευών, οι οποίες διαθέτουν δυνατότητα σύνδεσης με Wi-Fi, έξυπνη διάγνωση βλαβών και δυνατότητα προγραμματισμού μέσω εφαρμογών.

«Η εμπειρία του χρήστη πάει σε άλλο επίπεδο» τόνισε χθες ο κ. Κούτελος, εξηγώντας ότι ήδη η τεχνολογική πρόοδος στις λευκές συσκευές ξεπερνά αυτήν των τηλεοράσεων. Ενώ οι τηλεοράσεις έχουν σταθεροποιηθεί τεχνολογικά, οι συσκευές κουζίνας και καθαριότητας ενσωματώνουν όλο και πιο «έξυπνες» δυνατότητες: έλεγχο από το κινητό, παρακολούθηση κατανάλωσης, αποθήκευση συνταγών, ενημέρωση για δυσλειτουργίες.

Η LG, η οποία αποχωρεί πανευρωπαϊκά από μικρές αγορές, όπως τα laptops, εστιάζει, σύμφωνα με τα στελέχη της, στην ενίσχυση του brand της σε τομείς όπου η τεχνολογία μπορεί να φέρει σαφή διαφορά. Και αυτή η κατηγορία, όπως όλα δείχνουν, είναι πλέον στις λευκές συσκευές. “Ο φούρνος σου δεν είναι απλώς μια συσκευή – είναι ένας «έξυπνος υπολογιστής» στην καρδιά του σπιτιού σου” είναι το σκεπτικό της εταιρείας.

Ο εντοιχισμός ως νέο στοίχημα

Με σαφή στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση του brand στην ελληνική αγορά και τον επαναπροσδιορισμό της θέσης της στα premium λευκά είδη, η LG επενδύει δυναμικά στη νέα σειρά εντοιχιζόμενων συσκευών. Η εταιρεία, που είχε επιχειρήσει να αναπτυχθεί στην αγορά των εντοιχιζόμενων συσκευών από το 2008 έως το 2010, χωρίς όμως τότε να εδραιωθεί σε αυτή την αγορά, σήμερα δοκιμάζει ένα δυναμικό come back στη συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία

Μάλιστα, από πέρυσι, η Ελλάδα έγινε η τρίτη χώρα πανευρωπαϊκά που η εταιρεία λάνσαρε τη νέα σειρά εντοιχιζόμενων συσκευών. Η ελληνική αγορά -όπως τόνισαν χθες τα στελέχη της εταιρείας- έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, καθώς το 95% των εντοιχιζόμενων δεν διακινείται μαζί με έπιπλα κουζίνας, όπως συμβαίνει αλλού.

“Δίνουμε έμφαση στην τεχνολογία, την ομοιομορφία του design και την premium εμπειρία” υπογράμμισε χθες η Βάσω Καραχάλιου, product specialist στις λευκές συσκευές της LG.

«Δεν μας ενδιαφέρει τόσο ο όγκος όσο η αξία των πωλήσεων. Στοχεύουμε σε ένα πιο μικρό, premium κομμάτι της αγοράς” σχολίασαν χθες τα στελέχη της εταιρείας. Έτσι, η εν Ελλάδι θυγατρική επιλέγει να εισάγει μόνο τα πιο εξελιγμένα και premium προϊόντα της μητρικής LG. «Ό,τι premium βγάζει η LG, το φέρνουμε στην Ελλάδα» σημείωσε ο κ. Κουτελός.

Μερίδια αγοράς της LG

Σύμφωνα με τα στελέχη της LG, η ελληνική αγορά των επαγωγικών εμφανίζει μικρή συνολική διείσδυση (3-4%), ωστόσο στις νέες πωλήσεις οι επαγωγικές εστίες κερδίζουν σημαντικό μερίδιο. Το δε μερίδιο της LG στις εντοιχιζόμενες συσκευές έφτασε ήδη το 1,3% μέσα σε μόλις δύο μήνες από το λανσάρισμα, με την αγορά να σημειώνει διψήφια ανάπτυξη.

«Η αγορά αναπτύσσεται επί δύο. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος στόχος, γιατί πρώτα θέλουμε να χτίσουμε το brand» εξήγησε χθες η κυρία Καραχάλιου.

Όσον αφορά την επέκταση σε νέα προϊόντα, η LG σχεδιάζει είσοδο και σε άλλες κατηγορίες, όπως ελεύθερους φούρνους μικροκυμάτων και ψυγεία μεγάλου όγκου. «Όταν σταθεροποιηθεί η κατάσταση γενικά στην αγορά, θα είμαστε έτοιμοι να φέρουμε ακόμη περισσότερες σειρές προϊόντων» επισημαίνει η κ. Καραχάλιου.