GROHE: Έρευνα για τη στάση των Ευρωπαίων στην κλιματική αλλαγή

Το YouGov υλοποίησε μια έρευνα στο πλαίσιο του UN Climate Summit για τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα

Διαδήλωση για την κλιματική αλλαγή © Unsplash

Το YouGov υλοποίησε μια έρευνα για λογαριασμό της GROHE στο πλαίσιο του UN Climate Summit για τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα.

Πιο συγκεκριμένα, το Δελτίο Τύπου της GROHE αναφέρει:

Στο πλαίσιο του UN Climate Summit στην Σκωτία, το YouGov υλοποίησε μια έρευνα για λογαριασμό της GROHE σε 7 Ευρωπαϊκές χώρες, σχετικά με τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα αλλά και με το πόσο ικανοποιημένοι είναι με την πολιτική σχετικά με την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον, θέματα που αφορούν ιδιαίτερα την GROHE, η οποία προσφέρει βιώσιμες λύσεις για το μπάνιο και την κουζίνα. Τι έδειξε όμως η έρευνα;

Βιωσιμότητα: Ναι, αλλά η τιμή μετράει

Μπροστά στην απόφαση για μια αγορά, το μεγαλύτερο ποσοστό των Γερμανών (54% των ερωτηθέντων) δίνει προτεραιότητα στην τιμή, ενώ μόνο το 29% είχε τη βιωσιμότητα του προϊόντος ως προτεραιότητα. Στην ηλικιακή ομάδα 55+ όλο και περισσότεροι (31%) ενδιαφέρονται να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα. Ωστόσο, οι ερωτηθέντες που ζουν σε αγροτικές περιοχές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην τιμή (60%). Σε σχέση με άλλες χώρες, η Γερμανία είναι στη μέση της λίστας αλλά πολύ πιο μετά την Γαλλία. Εκεί, το 49% των ερωτηθέντων δίνει σημασία στη βιωσιμότητα όταν αγοράζει ένα προϊόν. Η Ρωσία έρχεται τελευταία, με το 70% να θέτει ως πρωταρχικό κριτήριο επιλογής για αγορά την τιμή. Το 53% συμφωνεί ότι τελικά η τιμή είναι ο παράγοντας που οδηγεί στην απόφαση για την αγορά.

Το μότο όταν αγοράζουμε νέα προϊόντα: Αποφεύγουμε το πλαστικό

Όταν αγοράζουν νέα προϊόντα πολλοί συμμετέχοντες στην έρευνα δίνουν σημασία στην εξοικονόμηση ενέργειας, αποβλήτων, πλαστικού και νερού. Στη Γερμανία, η εξοικονόμηση αποβλήτων και πλαστικού έρχονται πρώτες με 62 και 59% αντίστοιχα και ακολουθούν η εξοικονόμηση ενέργειας με 57%, το νερό με 45% και στο τέλος το 39% το ζήτημα εκπομπών CO2.

Στην Δανία αυτό είναι διαφορετικό, το 53% είναι ευαισθητοποιημένο στο ζήτημα εκπομπών CO2. H Γαλλία έρχεται πρώτη στην έρευνα όσον αφορά στις εξοικονόμηση νερού σε συνάρτηση με τις νέες αγορές. Το 58% δίνει σημασία στην χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και το 47% προσέχει ιδιαίτερα στην κατανάλωση νερού.

Η δέσμευση για τη βιωσιμότητα είναι μια εταιρική φιλοσοφία

Με την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για την έλλειψη πόρων και την κλιματολογική κρίση, πολλές εταιρίες δίνουν μεγάλη έμφαση στην βιωσιμότητα ως on-trend topic.
Η GROHE έχει αγκαλιάσει το ζήτημα από το 2000 βάζοντας τα θεμέλια για μια κυκλική οικονομία με σεβασμό στο περιβάλλον και στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας στις αξίες της από πολύ νωρίς. Ο Thomas Fuhr, Leader Fittings, LIXIL International and Co-CEO GROHE AG εξηγεί: «Ως μέρος του LIXIL Corporation, η GROHΕ, επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της για την τήρηση της συμφωνίας των Παρισίων του 2015. Για παράδειγμα, η GROHE έχει μειώσει στην παραγωγή της τα επίπεδα CO2 από τον Απρίλιο του 2020. Λαμβάνουμε υπόψιν την αρχή της κυκλικής οικονομίας με Cradle-to-Cradle-Certified® προϊόντα με βάση την οποία αποφεύγουμε τα πλαστικά μπουκάλια και στηρίζουμε τους καταναλωτές που στρέφονται σε ένα βιώσιμο τρόπο ζωής. Αυτό κάνει ξεκάθαρο ότι οι εταιρίες καθοδηγούν την αλλαγή για να επαναπροσδιοριστεί το μέλλον και τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μια οικονομία σε αρμονία με το περιβάλλον είναι δυνατή και αναγκαία.»

ΟΛΘ
0.00%
33.50
ΑΣΤΑΚ
0.27%
7.30
ΞΥΛΠ
0.00%
0.39
ΜΠΕΛΑ
1.30%
28.00
ΟΛΥΜΠ
-0.45%
2.20
ΠΡΟΝΤΕΑ
4.24%
6.15
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΚΟΥΕΣ
1.90%
6.44
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.00%
1.64
ΜΥΤΙΛ
0.34%
41.64
ΑΤΡΑΣΤ
-0.23%
8.66
ΚΡΙ
2.53%
16.24
ΡΕΒΟΙΛ
-0.61%
1.62
ΠΛΑΘ
2.00%
3.83
ΑΤΤ
1.47%
0.76
ΦΛΕΞΟ
-0.65%
7.65
CNLCAP
-0.73%
6.80
ΒΙΟΚΑ
2.24%
1.60
ΔΟΜΙΚ
4.35%
1.92
ΑΚΡΙΤ
-3.22%
0.96
AEM
-0.78%
4.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0.26%
0.77
ΣΠΙ
0.38%
0.53
CENER
0.22%
9.00
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
-1.39%
1.98
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
0.00%
1.62
ΕΚΤΕΡ
-1.96%
2.00
OPTIMA
0.25%
15.94
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.00
EVRR
6.75%
0.17
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
3.49%
2.29
ΙΛΥΔΑ
-2.10%
2.33
ΕΤΕ
0.75%
9.45
ΠΑΙΡ
3.90%
0.80
ΚΕΠΕΝ
0.58%
1.73
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0.83%
1.20
ΙΝΛΟΤ
0.19%
1.04
ΓΕΒΚΑ
2.11%
1.45
ΕΛΧΑ
0.10%
2.00
ΕΛΠΕ
0.52%
7.74
ΕΛΣΤΡ
0.00%
2.11
ΠΕΤΡΟ
0.93%
8.66
ΛΑΝΑΚ
1.67%
0.92
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΕΥΔΑΠ
-0.70%
5.71
ΜΕΒΑ
2.65%
4.64
ΦΑΙΣ
-1.42%
3.62
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
-2.55%
1.15
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.11%
18.30
ΑΤΕΚ
6.36%
1.17
ΕΛΙΝ
-0.46%
2.18
ΝΑΥΠ
2.71%
0.68
ΣΑΡ
1.16%
14.00
ΕΒΡΟΦ
-1.32%
1.87
ΕΛΛ
1.10%
13.80
ΔΡΟΜΕ
-2.58%
0.30
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.26%
3.90
ΦΡΙΓΟ
0.69%
0.29
BOCHGR
0.67%
6.00
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.15%
1.30
ΟΠΑΠ
-4.00%
19.20
ΒΙΟΤ
0.00%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
-0.65%
1.22
ΒΙΟΣΚ
1.66%
1.53
ΙΚΤΙΝ
3.00%
0.33
ΜΠΡΙΚ
-3.76%
2.56
ΑΛΜΥ
0.00%
5.16
ΑΝΔΡΟ
0.60%
6.76
ΑΒΕ
0.00%
0.43
ΣΕΝΤΡ
-1.25%
0.32
ΛΟΓΟΣ
3.70%
1.68
ΠΕΡΦ
0.35%
5.73
ΙΝΛΙΦ
-0.60%
4.97
ΕΛΒΕ
0.40%
5.00
ΙΑΤΡ
1.71%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
-0.48%
6.28
ΙΝΤΕΤ
0.00%
1.25
ΑΤΤΙΚΑ
0.00%
2.11
ΞΥΛΚ
-0.41%
0.24
ΛΑΒΙ
-1.73%
0.79
ΣΠΥΡ
-10.00%
0.14
ΜΟΝΤΑ
-2.03%
3.86
ΟΤΟΕΛ
0.88%
11.50
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.40
ΑΣΚΟ
-0.29%
3.42
ΛΑΜΨΑ
-0.54%
37.00
NOVAL
-0.42%
2.37
ΦΡΛΚ
-0.77%
3.85
ΕΥΑΠΣ
2.49%
3.29
ΝΑΚΑΣ
0.00%
3.04
ΕΧΑΕ
0.55%
5.45
DIMAND
-0.23%
8.54
ΠΛΑΚΡ
1.36%
14.90
ΤΖΚΑ
-3.50%
1.24
ΔΑΑ
1.83%
9.18
ΜΙΓ
-0.35%
2.82
ΚΤΗΛΑ
-1.90%
2.06
ΒΟΣΥΣ
3.88%
2.14
ΠΡΔ
-6.09%
0.22
ΔΕΗ
0.07%
13.48
ΙΝΤΚΑ
0.33%
3.02
ΜΕΡΚΟ
0.00%
34.40
ΠΡΟΦ
-1.06%
5.59
ΚΥΡΙΟ
4.00%
0.88
ΛΟΥΛΗ
0.00%
3.52
TITC
0.12%
40.65
ΕΣΥΜΒ
-0.53%
1.13
ACAG
0.34%
5.97
ΣΠΕΙΣ
0.35%
5.66
ΑΡΑΙΓ
3.26%
12.68
ΚΑΡΕΛ
-0.62%
320.00
ΑΔΜΗΕ
3.45%
3.00
ΜΕΝΤΙ
0.45%
2.23
ΟΤΕ
0.47%
16.95
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΥΑΛΚΟ
-10.00%
0.14
ΒΙΟ
-0.18%
5.47
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΕΥΡΩΒ
0.91%
2.45
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
AKTR
0.38%
5.29
ΜΟΤΟ
0.00%
2.67
ΕΕΕ
1.19%
45.84
EVR
0.67%
1.51
ΔΑΙΟΣ
5.00%
4.20
ΜΟΗ
2.06%
21.80
ΜΙΝ
0.00%
0.51
ΠΑΠ
0.00%
2.53
ΛΑΜΔΑ
-0.90%
6.63
ΟΛΠ
2.50%
41.00
ΚΟΡΔΕ
0.52%
0.39
ΚΟΥΑΛ
0.18%
1.10
ΠΕΙΡ
1.02%
5.15