Γ.Δ.
1271.19 -0,17%
ACAG
+1,61%
6.3
CENER
+0,29%
6.98
CNLCAP
0,00%
7.6
DIMAND
+0,91%
11.15
OPTIMA
+0,13%
7.71
TITC
-0,30%
19.76
ΑΑΑΚ
0,00%
7.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.574
ΑΒΕ
0,00%
0.52
ΑΔΜΗΕ
-1,75%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-10,46%
1.37
ΑΛΜΥ
+3,57%
2.9
ΑΛΦΑ
-1,16%
1.4905
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.44
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+1,03%
11.8
ΑΣΚΟ
0,00%
2.38
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.36
ΑΤΕΚ
-11,52%
0.292
ΑΤΡΑΣΤ
-0,78%
6.4
ΑΤΤ
+0,38%
10.68
ΑΤΤΙΚΑ
-9,92%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,38%
5.3
ΒΙΟΚΑ
+1,76%
2.89
ΒΙΟΣΚ
-1,22%
1.21
ΒΙΟΤ
0,00%
0.224
ΒΙΣ
0,00%
0.29
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.97
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,06%
13.1
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-0,55%
10.79
ΔΟΜΙΚ
-2,51%
3.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,29%
0.358
ΕΒΡΟΦ
-1,75%
1.12
ΕΕΕ
+0,61%
26.4
ΕΚΤΕΡ
+1,75%
4.08
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
0,00%
2.36
ΕΛΛ
-0,34%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,13%
2.235
ΕΛΠΕ
-5,32%
7.29
ΕΛΣΤΡ
-0,33%
3.01
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
2.18
ΕΛΧΑ
-0,21%
1.878
ΕΝΤΕΡ
+0,30%
6.58
ΕΠΙΛΚ
+9,73%
0.124
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.52
ΕΣΥΜΒ
+0,47%
1.075
ΕΤΕ
-0,03%
5.998
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,48%
6.19
ΕΥΡΩΒ
-0,22%
1.6015
ΕΧΑΕ
-0,94%
5.29
ΙΑΤΡ
+1,62%
1.88
ΙΚΤΙΝ
-0,73%
0.4755
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.44
ΙΝΚΑΤ
-0,79%
3.77
ΙΝΛΙΦ
+0,44%
4.59
ΙΝΛΟΤ
+1,55%
1.046
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.35
ΙΝΤΕΤ
+2,92%
1.41
ΙΝΤΚΑ
-0,65%
3.04
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
+2,49%
1.85
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+2,71%
1.515
ΚΟΡΔΕ
-2,99%
0.65
ΚΟΥΑΛ
+4,07%
0.614
ΚΟΥΕΣ
-1,05%
5.68
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,43%
9.36
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
-1,41%
1.05
ΛΑΒΙ
+0,26%
0.762
ΛΑΜΔΑ
-0,51%
6.865
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.04
ΛΕΒΚ
-10,00%
0.252
ΛΕΒΠ
0,00%
0.42
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
-0,67%
2.95
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+0,29%
3.49
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
+2,15%
5.23
ΜΙΝ
-2,44%
0.48
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,74%
24.38
ΜΟΝΤΑ
+1,04%
1.94
ΜΟΤΟ
0,00%
3.1
ΜΟΥΖΚ
+9,85%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
25.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,11%
36.06
ΝΑΚΑΣ
+2,92%
3.52
ΝΑΥΠ
+4,90%
1.07
ΞΥΛΚ
0,00%
0.4
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΟΛΘ
0,00%
23.2
ΟΛΠ
-1,69%
23.25
ΟΛΥΜΠ
+1,48%
2.75
ΟΠΑΠ
+1,10%
14.73
ΟΤΕ
-0,60%
13.19
ΟΤΟΕΛ
-1,27%
12.44
ΠΑΙΡ
+2,46%
1.25
ΠΑΠ
0,00%
2.24
ΠΕΙΡ
-0,77%
3.092
ΠΕΤΡΟ
+1,60%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,19%
4.25
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
-9,74%
0.352
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,04%
7.5
ΠΡΟΦ
+0,69%
4.38
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.905
ΣΑΡ
+1,96%
7.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0295
ΣΕΝΤΡ
+1,57%
0.389
ΣΙΔΜΑ
+2,51%
2.45
ΣΠΕΙΣ
+2,78%
7.4
ΣΠΙ
+1,59%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
-0,19%
15.57
ΤΖΚΑ
-2,58%
1.89
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,94%
1.808
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-6,33%
0.37
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.07
ΦΡΛΚ
0,00%
4.1
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+8,53%
0.7

Βίνης – ΕΡΓΟΣΕ: Το σιδηροδρομικό δίκτυο θα είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο

Τη σημασία ανάπτυξης των σιδηροδρομικών υποδομών στην προώθηση των πράσινων μεταφορών, ανέδειξε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης, από το βήμα του συνεδρίου Green Deal Greece 2022 που διοργάνωσε χθες το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος

«Με τις μεταφορές να διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο για τη μετάβαση σε μια οικονομία μηδενικών εκπομπών άνθρακα, οι σιδηρόδρομοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της έξυπνης και βιώσιμης κινητικότητας. Η ΕΡΓΟΣΕ έχει θέσει σε πλήρη εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο δράσης, για την ανάπτυξη ενός σύγχρονου, ασφαλούς και περιβαλλοντικά φιλικού σιδηροδρομικού δικτύου, υπογράμμισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ.

Ο κ. Βίνης, αναφερόμενος στη στρατηγική ανάπτυξης αυτού του σχεδίου, το οποίο μάλιστα είναι σε πλήρη εναρμόνιση με τους στόχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη βιώσιμη κινητικότητα, τόνισε ότι βασίστηκε σε τρεις άξονες:

  • Στην επίλυση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν στις υφιστάμενες συμβάσεις έργων και μελετών
  • Στην άμεση δημοπράτηση και υλοποίηση των ήδη ενταγμένων σε χρηματοδοτικά εργαλεία, έργων
  • Στην κατάρτιση ενός τολμηρού και πρωτόγνωρου -για τα δεδομένα του ελληνικού σιδηροδρόμου- προγράμματος δημοπρατήσεων με Ανταγωνιστικό Διάλογο, που διασυνδέει τις κρίσιμες λιμενικές υποδομές με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, υπογράμμισε ότι «με την επιτυχημένη εφαρμογή του σχεδίου δράσης που εκπονήσαμε, καταφέραμε σήμερα να έχουμε θέσει σε κίνηση, το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στην ιστορία της χώρας, που υπερβαίνει τα 4,5 δισ. ευρώ».

Αναλύοντας την πορεία υλοποίησης των έργων, ο κ. Βίνης επεσήμανε ότι πέραν της δημοπράτησης επτά έργων, συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. ευρώ, για την αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου και την εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών, το πλάνο των μειοδοτικών διαγωνισμών περιλαμβάνει επιπλέον νέες δημοπρατήσεις εντός του καλοκαιριού, συνολικού ύψους 55 εκατ. ευρώ.

«Με αυτόν τον σχεδιασμό κλείνει ουσιαστικά η αναβάθμιση του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας. Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας θα είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο, συμβάλλοντας έτσι ακόμη πιο αποφασιστικά στην επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων, της βιώσιμης κινητικότητας και των πράσινων μεταφορών στην Ελλάδα».

Στη τοποθέτηση του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, στάθηκε στο πρόγραμμα υλοποίησης έργων μέσω του Ανταγωνιστικού διαλόγου, συνολικού ύψους 4 δισεκ. ευρώ.

Τα έργα αυτά διασυνδέουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Ενισχύουν το ρόλο των λιμενικών υποδομών της χώρας και παράλληλα αναβαθμίζουν τη διασυνοριακή διασύνδεση της Ελλάδας με τη νοτιοανατολική Ευρώπη. Με τις μεθόδους που αξιοποιούνται, τα έργα αυτά θα είναι περιβαλλοντικά φιλικά με θετικό αποτύπωμα για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!