Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

ΔΕΣΦΑ: Εξετάζεται η κατασκευή αγωγού φυσικού αερίου προς τα Ιωάννινα

O Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) εξετάζει την κατασκευή αγωγού φυσικού αερίου για την τροφοδοσία της πόλης των Ιωαννίνων, ενόψει της κατάρτισης του νέου δεκαετούς προγράμματος ανάπτυξης του συστήματος φυσικού αερίου για την περίοδο 2022-2031.

Παράλληλα τους προσεχείς μήνες ξεκινά το market test για την κατασκευή αγωγού τροφοδοσίας της Β. Μακεδονίας ενώ αρμόδιες πηγές θεωρούν ότι παρά την πρόοδο των ηλεκτρικών διασυνδέσεων, υπάρχουν λόγοι να εγκατασταθεί σταθμός Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στην Κρήτη ή και σε ορισμένα ακόμη μεγάλα νησιά.

Πρόσφατα η ΡΑΕ ενέκρινε το δεκαετές πρόγραμμα για την περίοδο 2021 – 2030 που περιλαμβάνει την κατασκευή αγωγών τροφοδοσίας της Πάτρας και της Δυτικής Μακεδονίας, τόσο για βιομηχανικές και αστικές καταναλώσεις όσο και για την τροφοδοσία της νέας μονάδας της ΔΕΗ Πτολεμαϊδα 5 η οποία, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, Γιώργος Στάσσης, θα μετατραπεί προκειμένου να καίει φυσικό αέριο αντί λιγνίτη και με αυξημένη ισχύ στα 1000 μεγαβάτ.

Στη φάση της κατασκευής βρίσκονται επίσης οι υποδομές για την φόρτωση φορτηγών και μικρών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (small scale LNG) στη Ρεβυθούσα για την τροφοδοσία περιοχών που βρίσκονται μακρυά από το δίκτυο (όπως η Πάτρα, μέχρι να κατασκευαστεί ο αγωγός του ΔΕΣΦΑ) και πλοίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες η επέκταση του δικτύου μεταφοράς φυσικού αερίου προς τα Ιωάννινα μελετάται προκειμένου να επιλεγεί η πιο οικονομική όδευση, ώστε το έργο να ενταχθεί στο επόμενο δεκαετές που αναμένεται το καλοκαίρι.

Σε σχέση με τα νησιά οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι ανεξάρτητα από το γεγονός ότι τα περισσότερα θα διασυνδεθούν με υποβρύχιες ηλεκτρικές διασυνδέσεις, υπάρχει έδαφος να κατασκευαστούν υποδομές υγροποιημένου φυσικού αερίου τουλάχιστον σε ορισμένα μεγάλα νησιά για λόγους εφεδρείας και ασφάλειας εφοδιασμού. Ειδικά στην Κρήτη, πρόσθεταν, ο σταθμός ΥΦΑ – εκτός από την τροφοδοσία του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής της ΔΕΗ στον Αθερινόλακκο – μπορεί να εξυπηρετήσει τον εφοδιασμό πλοίων που εξέρχονται από τη διώρυγα του Σουέζ με προορισμό χώρες της Νότιας ή Δυτικής Ευρώπης.

Σε σχέση με τη Β. Μακεδονία υπογραμμίζεται ως θετική εξέλιξη για την ευόδωση του market test για τον αγωγό, η συμφωνία που υπεγράφη την περασμένη εβδομάδα για συμμετοχή της Εταιρείας Εθνικών Ενεργειακών Πόρων «NER AD», στην πλωτή μονάδα υγροποιημένου φυσικού αερίου Αλεξανδρούπολης (στην οποία συμμετέχει και ο ΔΕΣΦΑ).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!