Γ.Δ.
1448.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.58
CENER
0,00%
7.94
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
0,00%
9.57
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.75
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.484
ΑΒΕ
0,00%
0.478
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.86
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5925
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.305
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.24
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
30.36
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.47
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.43
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.932
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
0,00%
7.56
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4325
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.4
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.55
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.286
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.44
ΛΑΒΙ
0,00%
0.851
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.09
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.24
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.01
ΞΥΛΚ
0,00%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.896
ΟΤΕ
0,00%
14.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.18
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
3.775
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.69
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.8
ΣΠΙ
0,00%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.33
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Αλεξοπούλου: Στις 440.000 ευρώ το κάθε ηλεκτροκίνητο αστικό

Περίπου στις 440.000 ευρώ εκτιμάται το κόστος για κάθε ηλεκτροκίνητο λεωφορείο που περιλαμβάνεται στη σύμβαση του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την προμήθεια των λεωφορείων, που θα ενισχύσουν τον στόλο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς των αστικών κέντρων, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στη Βουλή η υφυπουργός αρμόδια για τις υποδομές, Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Η Χριστίνα Αλεξοπούλου, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Β1 Βόρειου Τομέα Αθηνών της Ελληνικής Λύσης, Βασίλη Βιλιάρδου, διευκρίνισε ότι, το ποσό των 440.000 ευρώ εκτιμάται λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσθετες εγγυήσεις που υπερκαλύπτουν μια περίοδο έως 85 μήνες για τα οχήματα, 99 μήνες για τους συσσωρευτές ανά όχημα και 145 μήνες – πάνω από 12 χρόνια – για τους φορτιστές.

Στην τιμή αυτή συμπεριλαμβάνεται και το κόστος εκτελωνισμού, η προμήθεια του φορτιστή, εγγυημένη αντισκωριακή προστασία 18 ετών, περιβαλλοντικοί φόροι για ελαστικά και συσσωρευτές, κόστος μεταφοράς και ασφάλισης των οχημάτων για μέχρι και 45 ημέρες μετά από την άφιξή τους στους λιμένες Πειραιά και Θεσσαλονίκης.

Επεσήμανε μάλιστα ότι η τιμή διάθεσης ενός τυπικού (μήκους 12μ) ηλεκτρικού λεωφορείου αστικού κύκλου σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αυτή τη στιγμή υπολογίζεται στα 480.000 – 700.000 ευρώ. Σημείωσε επίσης πως η προμήθεια των 250 ηλεκτρικών λεωφορείων καλύπτεται στο σύνολό της από το Ταμείο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης.

Η Χριστίνα Αλεξοπούλου, παράλληλα, αναφέρθηκε στην σημαντικότητα της ηλεκτροκίνησης στο πλαίσιο των συγκοινωνιακών πολιτικών.

Η κα. Αλεξοπούλου υπογράμμισε τα οφέλη της σύμβασης, όπως η ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου στις μεγάλες πόλεις, αλλά και η υποστήριξη των πράσινων μεταφορών.

Τέλος, υπογράμμισε την δέσμευση της χώρας να ακολουθεί τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και πρακτικές σε θέματα εξοπλισμού και ποιότητας, ενώ τόνισε ότι η σύμβαση είναι απόλυτα επωφελής, με οικονομικούς όρους για το ελληνικό δημόσιο, αλλά και με κοινωνικούς όρους για το επιβατικό κοινό και τους πολίτες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!