Γ.Δ.
1451.24 +0,17%
ACAG
-0,67%
5.95
CENER
-2,43%
9.22
CNLCAP
0,00%
7.55
DIMAND
-0,48%
8.22
NOVAL
+0,73%
2.77
OPTIMA
-0,50%
11.96
TITC
+0,16%
30.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+0,55%
1.468
ΑΒΕ
0,00%
0.468
ΑΔΜΗΕ
+0,93%
2.16
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.735
ΑΛΜΥ
+0,36%
2.76
ΑΛΦΑ
+1,22%
1.618
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+0,86%
11.68
ΑΣΚΟ
-1,87%
2.62
ΑΣΤΑΚ
-1,71%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,12%
6.26
ΒΙΟΚΑ
-1,58%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,75%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
+0,83%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,67%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,33%
16.72
ΔΑΑ
-0,54%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
+0,09%
11.11
ΔΟΜΙΚ
+0,91%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-0,63%
1.57
ΕΕΕ
+1,52%
32.08
ΕΚΤΕΡ
+3,06%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.36
ΕΛΛ
-1,43%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,21%
2.405
ΕΛΠΕ
+1,28%
8.325
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-2,71%
1.722
ΕΛΧΑ
+2,61%
1.89
ΕΝΤΕΡ
-0,38%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+4,55%
1.38
ΕΤΕ
-1,40%
8.176
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,22%
2.157
ΕΧΑΕ
+1,71%
5.07
ΙΑΤΡ
+7,92%
1.635
ΙΚΤΙΝ
-6,55%
0.371
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.695
ΙΝΚΑΤ
-1,17%
5.05
ΙΝΛΙΦ
-1,03%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+0,53%
1.128
ΙΝΤΕΚ
+1,70%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,44%
4.6
ΙΝΤΕΤ
-1,21%
1.22
ΙΝΤΚΑ
-2,93%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-3,52%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,53%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-1,56%
0.506
ΚΟΥΑΛ
+12,28%
1.28
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,46%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.22
ΛΑΒΙ
-1,31%
0.907
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.65
ΛΑΜΨΑ
+1,10%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,74%
1.37
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-0,64%
0.928
ΜΕΒΑ
-2,76%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,03%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,66%
3.785
ΜΙΝ
-1,20%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,55%
25.36
ΜΟΝΤΑ
-1,69%
3.49
ΜΟΤΟ
+2,13%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-2,01%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
-4,57%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
-0,46%
21.6
ΟΛΠ
-0,19%
25.6
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.56
ΟΠΑΠ
-0,07%
14.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,54%
0.93
ΟΤΕ
-0,07%
13.72
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
11.6
ΠΑΙΡ
-1,80%
1.09
ΠΑΠ
-1,20%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,06%
3.82
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15
ΠΡΔ
+9,57%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,47%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
-0,60%
1.66
ΣΑΡ
-0,72%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,40%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.84
ΣΠΕΙΣ
-0,29%
6.8
ΣΠΙ
+2,06%
0.694
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,91%
18.92
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,84%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,87%
3.995
ΧΑΙΔΕ
+0,77%
0.655

Σταϊκούρας: Ποια τα οφέλη των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη

Με την κυκλοφορία των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται περίπου το 1/3 του συνολικού στόλου των οχημάτων του ΟΑΣΘ, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, σε εκδήλωση στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, της Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιας για τις Μεταφορές Χριστίνας Αλεξοπούλου, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές Νίκου Ταχιάου, του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά και του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΘ Κωνσταντίνου Ταγγίρη.     

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι με τη δρομολόγηση των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη και την επικείμενη λειτουργία του Μετρό τον Νοέμβριο, ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης αλλάζει δραστικά και ενισχύεται.

Συνοψίζοντας τα οφέλη από τη δρομολόγηση των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Σταϊκούρας, σημείωσε τα εξής:

1ον. Βελτιώνεται η ποιότητα παροχής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης των πολιτών, τόσο ως προς τις συνθήκες μετακινήσεων όσο και ως προς την ενίσχυση της συχνότητας των δρομολογίων.

2ον. Βελτιώνεται η προσβασιμότητα των συμπατριωτών μας στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία διαθέτουν ράμπα – στη μεσαία θύρα – για την πρόσβαση των συμπολιτών μας με προβλήματα κινητικότητας, ενώ υπάρχει και ειδική θέση για αναπηρικό αμαξίδιο.

3ον. Ευθυγραμμιζόμαστε με τον στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για «κλιματική ουδετερότητα», και με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για την προμήθεια οχημάτων χαμηλών ή/και μηδενικών εκπομπών ρύπων.

4ον. Αναβαθμίζεται η βιώσιμη αστική κινητικότητα, όπως προβλέπει και το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα.

5ον. Μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, βελτιώνεται η ενεργειακή αποδοτικότητα, ενισχύεται η οικονομική αποτελεσματικότητα.

«Η Θεσσαλονίκη γίνεται μια πόλη περισσότερο φιλική προς τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, αλλά και προς το περιβάλλον, τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.

Και συνέχισε: «Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έχουμε κάνει και άλλα, σημαντικά βήματα για την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη.

1ον. Προσελήφθησαν, με συμβάσεις, και «έπιασαν τιμόνι» 150 νέοι οδηγοί και αναμένονται επιπλέον 40, ώστε να καταστεί εφικτός ο στόχος να κυκλοφορούν – καθημερινά – 330 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, 35% περισσότερα από όσα δρομολογήθηκαν πέρυσι.

Σε κάθε περίπτωση, το αποτέλεσμα των μέχρι σήμερα ενεργειών είναι ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης να έχει αυξηθεί σημαντικά, και να προσεγγίζει – ημερησίως – τα 300.

Μαζί με τα ΚΤΕΛ, ο μεγαλύτερος αριθμός λεωφορείων τα τελευταία, αρκετά χρόνια.

2ον. Σχεδιάζεται να προκηρυχθεί, άμεσα, διαγωνισμός για επιπλέον 225 λεωφορεία νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για τη Θεσσαλονίκη, ώστε να ανανεώσουμε πλήρως τον στόλο έως το τέλος της τετραετίας.

3ον. Προετοιμάζεται η προκήρυξη διαγωνισμού του ΟΣΕΘ για τη μίσθωση επιπλέον λεωφορείων από ιδιώτες για 10+5 έτη (από το 2025), ενώ τα τεύχη βρίσκονται ήδη σε διαβούλευση.

4ον. Παρουσιάστηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο, στις 29 Μαρτίου 2024, το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.

Στόχος είναι μία ολιστική προσέγγιση για την επίλυση των διαχρονικών προβλημάτων του ΟΑΣΘ, την αντιμετώπιση των εκκρεμοτήτων που υφίστανται από το 2017, τη δημιουργία ενός νέου φορέα εναρμονισμένου με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και το πλαίσιο που επιτάσσει η βιώσιμη αστική κινητικότητα και την αναβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης.

Όλα αυτά που ανέφερα, δεν συνιστούν αντικείμενο θριαμβολογίας.

Αντιθέτως, αποδεικνύουν ότι έχουμε πολλά ακόμη να κάνουμε.

Όμως, με τη δρομολόγηση των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη από σήμερα και την επικείμενη λειτουργία του Μετρό τον Νοέμβριο, ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης αλλάζει δραστικά και ενισχύεται.

Η Θεσσαλονίκη γίνεται μια πόλη περισσότερο φιλική προς τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, αλλά και προς το περιβάλλον.

Θα συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με σχέδιο, συνέπεια και μεθοδικότητα, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη.

Διαβάστε επίσης:

Τι συμβαίνει με την Boeing; Τα ατυχήματα και οι παχυλοί μισθοί

Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές “σταρ των γηπέδων” το 2024

Tι λέει η αγορά για δυναμικό και μεσημεριανό τιμολόγιο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!