Γ.Δ.
1448.93 +0,08%
ACAG
0,00%
6.5
CENER
0,00%
7.44
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
0,00%
9.69
OPTIMA
0,00%
10.28
TITC
0,00%
28.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.49
ΑΒΕ
0,00%
0.491
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.91
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.667
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.33
ΑΣΚΟ
0,00%
2.66
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.54
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.77
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.22
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.6
ΔΑΑ
0,00%
8.448
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.42
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.48
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.35
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.685
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.225
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
0,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.57
ΕΛΠΕ
0,00%
8.31
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.86
ΕΛΧΑ
0,00%
1.97
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.143
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.61
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
7.512
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.9845
ΕΧΑΕ
0,00%
5.23
ΙΑΤΡ
0,00%
1.65
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.455
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.65
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.03
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.82
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.595
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.595
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.426
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
0,00%
0.855
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.065
ΜΕΒΑ
0,00%
3.87
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.91
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.945
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.3
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.9
ΟΠΑΠ
0,00%
16.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
0,00%
14.42
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.66
ΠΛΑΘ
0,00%
4.07
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.445
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.625
ΣΑΡ
0,00%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.06
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.54
ΣΠΙ
0,00%
0.77
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.746
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.361
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
0,00%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Η ΡΑΣ επιβεβαιώνει το powergame.gr για το Λευκό Βέλος

Με ανακοίνωσή της η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ του powergame.gr για τη μετάθεση της δρομολόγησης του περίφημου «Λευκού Βέλους» από ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Trenitalia.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση αναφέρεται:

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) ανακοινώνει νέα παράταση του χρονικού διαστήματος αξιολόγησης της αίτησης V-20210428-006 κατόπιν αιτήματος που κατέθεσε η εταιρεία TRENITALIA S.p.A και αφορά την πιστοποίηση/ έγκριση της αμαξοστοιχίας ETR 470.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αποδέχθηκε την πρόταση της Εταιρείας TRENITALIA S.p.A για νέα παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας που αφορά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης της αμαξοστοιχίας ETR 470.

Σημειώνεται, ότι σκοπός της πρώτης παράτασης με καταληκτική ημερομηνία την 27η /09/ 2021, ήταν η προσκόμιση των απαιτούμενων συμπληρωματικών πληροφοριών σχετικά με την επίλυση, διαφόρων προβληματικών σημείων, με κυρίαρχο, το ζήτημα που αφορά την εγκατάσταση συστήματος αμμοδιασποράς στο προς έγκριση όχημα.

Ως εκ τούτου, η αξιολόγηση ανεστάλη έως τις 13.09.2021 και η νέα καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης της αξιολόγησης προσδιορίστηκε για την 06.11.2021, περιλαμβανομένης της έκδοσης σχετικής απόφασης από την Ολομέλεια της ΡΑΣ.

Υπογραμμίζεται, ότι παρόλο που στο χρονικό διάστημα το οποίο μεσολάβησε, υποβλήθηκαν συμπληρωματικά έγγραφα επί των προβληματικών σημείων, με εξαίρεση ωστόσο, το ζήτημα που αφορά την εγκατάσταση του προαναφερθέντος συστήματος αμμοδιασποράς , για το οποίο η ΡΑΣ εγείρει δικαιολογημένη αμφιβολία βάσει των ισχυουσών διατάξεων της εθνικής νομοθεσίας.

Κατόπιν διαβούλευσης των δύο μερών για τον εν λόγω ζήτημα, η TRENITALIA S.p.A γνωστοποίησε στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων την πρόθεσή της να προχωρήσει άμεσα στην εγκατάσταση του συστήματος αμμοδιασποράς στο προς έγκριση όχημα και κατ’ επέκταση στην επικαιροποίηση του σχετικού φακέλου ως προς την αλλαγή.

Ως εκ τούτου, η Εταιρεία κατέθεσε αίτημα νέας παράτασης για την εγκατάσταση αμμοδιασποράς και την υποβολή όλων των απαιτούμενων επικαιροποιημένων δικαιολογητικών με καταληκτική ημερομηνία την 31η .12.2021. Ωστόσο προκειμένου να εξασφαλιστεί ο απαιτούμενος χρόνος για την ορθή αξιολόγηση της πληρότητας, της συνοχής και της συνάφειας του νέου φακέλου της αίτησης, προτάθηκε από τη ΡΑΣ να χορηγηθεί παράταση έως τις 01.03.2022. Πρόκειται για το εύλογο διάστημα που απαιτείται για την έκδοση της σχετικής απόφασης έγκρισης, για τη διάθεση της αμαξοστοιχίας ETR 470 στην αγορά. Το αίτημα έγινε δεκτό από την Εταιρεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!