Γ.Δ.
791.42 -0,88%
CENER
-1,30%
2.66
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-0,23%
13.966
TITC
-0,18%
10.8
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
-2,28%
0.772
ΑΒΕ
-2,01%
0.586
ΑΔΜΗΕ
+0,48%
1.67
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
-0,87%
1.828
ΑΛΦΑ
-0,83%
0.84
ΑΝΔΡΟ
-0,89%
5.6
ΑΝΕΚ
-2,67%
0.091
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-2,50%
4.485
ΑΣΚΟ
-2,88%
2.02
ΑΣΤΑΚ
-2,35%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
-0,81%
4.9
ΑΤΤ
-1,38%
0.0931
ΑΤΤΙΚΑ
+2,05%
0.898
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.185
ΒΙΟ
-2,02%
3.39
ΒΙΟΚΑ
+10,00%
1.65
ΒΙΟΣΚ
-1,05%
0.564
ΒΙΟΤ
0,00%
0.318
ΒΙΣ
0,00%
0.8
ΒΟΣΥΣ
-5,34%
1.95
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
+7,72%
1.325
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,73%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
-0,75%
5.28
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,85%
0.662
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
+0,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.714
ΕΕΕ
-4,08%
21.15
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.34
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,38%
0.442
ΕΛΙΝ
-0,60%
1.655
ΕΛΛ
+0,96%
15.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,88%
1.57
ΕΛΠΕ
+0,66%
6.14
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΧΑ
-0,15%
1.368
ΕΝΤΕΡ
0,00%
3.45
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
-0,75%
5.28
ΕΣΥΜΒ
+0,32%
0.62
ΕΤΕ
-2,65%
3.008
ΕΥΑΠΣ
-1,47%
4.01
ΕΥΔΑΠ
-0,27%
7.28
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
-2,29%
0.86
ΕΧΑΕ
-0,17%
3
ΙΑΤΡ
+1,54%
1.32
ΙΚΤΙΝ
-3,36%
0.46
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.135
ΙΝΚΑΤ
-1,52%
1.684
ΙΝΛΙΦ
+0,50%
4
ΙΝΛΟΤ
+0,85%
0.595
ΙΝΤΕΚ
-0,59%
3.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,56%
6.3
ΙΝΤΕΤ
-7,64%
0.822
ΙΝΤΚΑ
-0,77%
1.55
ΚΑΜΠ
-0,41%
2.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
266
ΚΕΚΡ
-7,19%
0.826
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.58
ΚΛΜ
-2,19%
0.536
ΚΟΡΔΕ
-1,79%
0.439
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.408
ΚΟΥΕΣ
+1,23%
4.12
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.2
ΚΡΙ
+1,19%
5.12
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.61
ΚΥΡΙΟ
-4,41%
1.085
ΛΑΒΙ
+1,30%
0.468
ΛΑΜΔΑ
-1,60%
5.53
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.76
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
-1,42%
0.97
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.28
ΛΥΚ
-0,30%
1.635
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
0,00%
2.1
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.98
ΜΕΡΚΟ
-3,66%
47.4
ΜΙΓ
-1,03%
0.0289
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,50%
16.01
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.6
ΜΟΤΟ
+2,88%
2.14
ΜΟΥΖΚ
+5,85%
0.76
ΜΠΕΛΑ
+2,09%
13.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,47%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,60%
1.905
ΜΠΤΚ
+5,65%
0.505
ΜΥΤΙΛ
-0,80%
13.56
ΝΑΚΑΣ
-8,18%
2.02
ΝΑΥΠ
0,00%
1.07
ΞΥΛΚ
+0,50%
0.203
ΞΥΛΠ
0,00%
0.206
ΟΛΘ
-1,67%
23.6
ΟΛΠ
-0,85%
14
ΟΛΥΜΠ
-0,57%
1.76
ΟΠΑΠ
+0,08%
12.14
ΟΤΕ
+0,35%
14.21
ΟΤΟΕΛ
-0,20%
9.9
ΠΑΙΡ
-4,49%
0.68
ΠΑΠ
+1,23%
2.46
ΠΕΙΡ
-3,39%
1.07
ΠΕΤΡΟ
+0,79%
5.08
ΠΛΑΘ
+0,67%
3.76
ΠΛΑΙΣ
-1,32%
3
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-0,47%
0.42
ΠΡΕΜΙΑ
-0,44%
1.14
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,42%
2.775
ΡΕΒΟΙΛ
+2,10%
1.215
ΣΑΡ
+0,33%
6.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
-12,50%
0.021
ΣΕΝΤΡ
-1,80%
0.273
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.8
ΣΠΙ
-1,00%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.175
ΤΕΝΕΡΓ
+1,10%
16.48
ΤΖΚΑ
-0,50%
1.98
ΤΡΑΣΤΟΡ
-8,80%
1.14
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+5,04%
0.5
ΦΛΕΞΟ
+4,62%
6.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0875
ΦΡΛΚ
-2,15%
2.505
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.5
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΕΡΓΟΣΕ για Θεσσαλονίκη: Τέσσερις οι ενδιαφερόμενοι

Τέσσερα είναι τα επενδυτικά σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον, στον διαγωνισμό που διενεργεί η ΕΡΓΟΣΕ, για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και την κατασκευή του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για τα σχήματα ΑΚΤΩΡΜυτιληναίος , AVAXAlstom, τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την Ιntrakat.

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου ανέρχεται σε 53,5 εκατ. ευρώ (πλην ΦΠΑ), ενώ ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή:

Α. ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ 6ου ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής για τη δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την υφιστάμενη Σιδηροδρομική Γραμμή που συνδέει το Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τον Εμπορικό Σταθμό και τον Λιμένα. Το έργο αφορά σε μονή σιδηροδρομική γραμμή.

Β. ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ανάπτυξη δικτύου δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη επί υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών ή/και νέων τμημάτων γραμμών.

Με την ολοκλήρωση των έργων αναμένεται να επιτευχθεί η αναβάθμιση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα της χώρας, με κύρια χαρακτηριστικά τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και κατά συνέπεια την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου σε σχέση με τα οδικά μέσα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!