Γ.Δ.
1452.95 -0,14%
ACAG
+0,15%
6.61
CENER
-0,26%
7.55
CNLCAP
-0,61%
8.2
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,94%
10.58
TITC
+0,69%
29
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,80%
1.51
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,23%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-2,70%
0.9
ΑΛΜΥ
+0,71%
2.82
ΑΛΦΑ
-0,58%
1.6385
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,15%
12.28
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
+1,80%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+2,08%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,23%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,09%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,87%
11.38
ΔΟΜΙΚ
+0,75%
4.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,13%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+1,49%
1.7
ΕΕΕ
+0,20%
30
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.54
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+3,29%
2.51
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.61
ΕΛΠΕ
-0,30%
8.35
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,73%
1.942
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.28
ΕΤΕ
-0,36%
7.672
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.17
ΙΑΤΡ
+3,41%
1.67
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-1,74%
1.69
ΙΝΚΑΤ
+1,98%
5.15
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5
ΙΝΛΟΤ
+0,53%
1.14
ΙΝΤΕΚ
+1,75%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+1,55%
3.595
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.595
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.552
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
1.4
ΚΟΥΕΣ
+0,50%
6.03
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,37%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.862
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.98
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,74%
4.09
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,74%
4.1
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,28%
26.96
ΜΟΝΤΑ
+7,49%
3.3
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,98%
28.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,11%
38.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
+1,06%
0.286
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
-1,82%
24.3
ΟΛΥΜΠ
-0,69%
2.88
ΟΠΑΠ
-2,68%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,56%
0.897
ΟΤΕ
-0,21%
14.31
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.8
ΠΑΙΡ
-0,82%
1.21
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,23%
3.971
ΠΕΤΡΟ
+0,70%
8.68
ΠΛΑΘ
+0,73%
4.12
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,43%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+2,20%
1.625
ΣΑΡ
+1,70%
11.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+2,00%
2.04
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.84
ΣΠΙ
+3,66%
0.736
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,66%
18.35
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
+1,23%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Convert Group: Μείωση 4% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ το α΄ τρίμηνο

Μείωση 4% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2022, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, αγγίζοντας τα 61 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το δείγμα του eRetail Audit της Convert Group. Σημειώνεται ότι στο δείγμα της πλατφόρμας περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους εννέα βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online super market αντιπροσωπεύοντας το 88% της αγοράς.

Αναφορικά με την ετήσια μεταβολή στην online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, το 12μηνο Απριλίου 2021 – Μαρτίου 2022 κατέγραψε αύξηση τζίρου 23% των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε αξία συγκριτικά με το αντίστοιχο 12μηνο Απριλίου 2020 – Μαρτίου 2021, ανερχόμενος στο ποσό των 221 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2022 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, αναδεικνύονται οι εξής: +11% σε προϊόντα για κατοικίδια, +3% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά και +2% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού. Επιπροσθέτως, η κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Όσον αφορά την μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού, παρατηρείται μια σταθεροποίηση το πρώτο τρίμηνο του 2022 στα 78 ευρώ με το ΦΠΑ, η οποία κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Αντιθέτως, παρατηρείται 4% μείωση στον αριθμό των προϊόντων που υπάρχουν στα ηλεκτρονικά καλάθια.

Στα marketing κανάλια, σημειώθηκε νέο ρεκόρ με το 41% των παραγγελιών να προέρχονται από direct επισκέψεις στα online super market (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), οι οποίες γνωρίζουν μια άνευ προηγούμενου ανάπτυξη, με χαρακτηριστική αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2021. Από την άλλη πλευρά, σημειώθηκε μια πτώση 2 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2021 στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (23%) και από οργανικά αποτελέσματα (19%).

Το «work-from-home trend» σταδιακά υποχωρεί, καθώς οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στη βάση εργασίας τους, με το 55% του συνόλου των online παραγγελιών να προέρχονται από laptops και desktops, ενώ πριν ένα χρόνο ήταν 40% και 60% από κινητές συσκευές.

Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τη διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 9:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!