Γ.Δ.
899.16 +0,17%
CENER
-0,85%
2.905
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
-0,05%
14.686
TITC
+0,16%
12.58
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.52
ΑΒΑΞ
-0,74%
0.808
ΑΒΕ
-2,94%
0.495
ΑΔΜΗΕ
-0,31%
1.926
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.45
ΑΛΜΥ
0,00%
1.93
ΑΛΦΑ
-0,02%
0.9916
ΑΝΔΡΟ
-0,80%
6.2
ΑΝΕΚ
0,00%
0.074
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-0,38%
5.3
ΑΣΚΟ
-1,45%
2.04
ΑΣΤΑΚ
+9,78%
8.98
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
+2,80%
5.5
ΑΤΤ
-14,18%
0.121
ΑΤΤΙΚΑ
+0,21%
0.95
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.228
ΒΙΟ
-0,52%
3.81
ΒΙΟΚΑ
-1,86%
1.58
ΒΙΟΣΚ
+6,07%
0.682
ΒΙΟΤ
0,00%
0.31
ΒΙΣ
0,00%
0.82
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.12
ΒΥΤΕ
-2,62%
3.165
ΓΕΒΚΑ
-0,42%
1.195
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,91%
9.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.08
ΔΕΗ
-0,83%
5.95
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+2,88%
0.642
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-1,82%
0.324
ΕΒΡΟΦ
-3,51%
0.77
ΕΕΕ
+1,14%
24.8
ΕΚΤΕΡ
+0,81%
1.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,84%
0.478
ΕΛΙΝ
+3,50%
1.625
ΕΛΛ
+1,26%
16.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,10%
1.772
ΕΛΠΕ
+1,70%
6.57
ΕΛΣΤΡ
+0,79%
2.55
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,94%
1.47
ΕΝΤΕΡ
-2,69%
3.98
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,01%
6.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.69
ΕΤΕ
-0,20%
3.45
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
4.3
ΕΥΔΑΠ
-0,75%
7.9
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
0.99
ΕΧΑΕ
+1,03%
3.445
ΙΑΤΡ
-0,67%
1.48
ΙΚΤΙΝ
-0,18%
0.549
ΙΛΥΔΑ
-3,08%
1.1
ΙΝΚΑΤ
+0,45%
2.225
ΙΝΛΙΦ
+1,50%
4.06
ΙΝΛΟΤ
-0,83%
0.595
ΙΝΤΕΚ
-0,27%
3.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.65
ΙΝΤΕΤ
+9,75%
0.878
ΙΝΤΚΑ
+0,11%
1.774
ΚΑΜΠ
+0,50%
2.02
ΚΑΡΕΛ
0,00%
268
ΚΕΚΡ
-0,37%
1.068
ΚΕΠΕΝ
+2,36%
2.6
ΚΛΜ
-1,36%
0.582
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.506
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.42
ΚΟΥΕΣ
-0,23%
4.43
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.21
ΚΡΙ
-0,66%
6.06
ΚΤΗΛΑ
-2,40%
1.63
ΚΥΡΙΟ
+3,54%
1.17
ΛΑΒΙ
+4,11%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,80%
6.23
ΛΑΜΨΑ
0,00%
22
ΛΑΝΑΚ
+4,62%
0.816
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.03
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.19
ΛΥΚ
+0,95%
1.595
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.81
ΜΕΒΑ
0,00%
2.38
ΜΕΝΤΙ
+3,29%
3.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
50
ΜΙΓ
0,00%
0.029
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,68%
18
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.668
ΜΟΤΟ
+2,35%
2.18
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.61
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
15.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.15
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,29%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.515
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
16.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.08
ΝΑΥΠ
+3,45%
1.05
ΞΥΛΚ
-2,27%
0.215
ΞΥΛΠ
0,00%
0.244
ΟΛΘ
0,00%
25
ΟΛΠ
-1,13%
15.68
ΟΛΥΜΠ
-0,82%
1.805
ΟΠΑΠ
-0,15%
13.74
ΟΤΕ
-0,06%
17.09
ΟΤΟΕΛ
0,00%
9.5
ΠΑΙΡ
+1,07%
0.758
ΠΑΠ
+1,98%
2.57
ΠΕΙΡ
+1,89%
1.135
ΠΕΤΡΟ
+0,72%
5.56
ΠΛΑΘ
-0,98%
4.04
ΠΛΑΙΣ
0,00%
3.6
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.9
ΠΡΔ
-16,67%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+1,22%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+1,06%
3.35
ΡΕΒΟΙΛ
+2,40%
1.28
ΣΑΡ
+0,44%
6.83
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.031
ΣΕΝΤΡ
+1,42%
0.285
ΣΙΔΜΑ
-1,89%
2.08
ΣΠΕΙΣ
-1,19%
8.28
ΣΠΙ
0,00%
0.646
ΣΠΥΡ
0,00%
0.174
ΤΕΝΕΡΓ
-0,83%
17.85
ΤΖΚΑ
-1,29%
2.3
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
-3,53%
0.492
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.3
ΦΡΙΓΟ
+7,50%
0.129
ΦΡΛΚ
+1,61%
3.15
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-7,34%
0.505
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΕΟΤ και AEGEAN συνεργάζονται ξανά για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.

Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Η Ελλάδα μας, μπορεί να είναι το Happy Place του κάθε ταξιδιώτη! Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου.

Όπως και στις προηγούμενες συνεργασίες τους, για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η AEGEAN χρησιμοποιούν με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να προωθήσουν τα σωστά μηνύματα στους επισκέπτες του εξωτερικού και να τους προσελκύσουν να επισκεφτούν την Ελλάδα. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα! Το μόνο που μένει είναι να κλείσει τo εισιτήριό του με την AEGEAN.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνει ότι: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με στόχο, μεταξύ άλλων, την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Στην πολύ δύσκολη παγκόσμια συγκυρία που βιώνουμε όλοι, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Ο κάθε ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύψει ότι η Ελλάδα κρύβει μέσα της το δικό του «Happy Place!»

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη, ανέφερε ότι: «H AEGEAN, επί σειρά ετών, επενδύει συστηματικά  σε στρατηγικές συνεργασίες που έχουν ως στόχο την προώθηση της χώρας μας. Η επιλογή μας να επενδύουμε στη δυναμική των συνεργειών, αποδίδει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερους καρπούς, αποδεικνύοντας πως μόνο όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας το αποτέλεσμα της προσπάθειας απογειώνεται. Με αυτό ως γνώμονα, συνεργαζόμαστε για μία ακόμη χρονιά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σε μια μεγάλη προσπάθεια να αναδείξουμε τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας μας. Η φετινή μας κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει το «Happy Place» του. Είναι η υπόσχεση ότι σε κάποιο σημείο της Ελλάδας υπάρχει ένα «Happy Place» για τον καθένα και προσκαλούμε όλους να το ανακαλύψουν. Ξεκινώντας φυσικά από το πρώτο «Happy Place» της Ελλάδας, το αεροπλάνο της AEGEAN».

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Ανακάλυψε το δικό σου «Happy Place»!

Για τον κάθε άνθρωπο ο «ιδανικός τόπος» που θα γεμίσει την ψυχή του χαρά, γαλήνη και ευχαρίστηση είναι διαφορετικός: άλλος επιλέγει έναν ηλιόλουστο προορισμό, άλλος γοητεύεται από το τοπίο μιας μεγαλούπολης, κάποιος τρίτος ονειρεύεται ότι κάνει βόλτες ξυπόλυτος στην ακροθαλασσιά, ενώ άλλοι επιθυμούν να ζήσουν στην ησυχία του ορεινού τοπίου. Η κεντρική ιδέα είναι ότι η Ελλάδα έχει τόσο ποικιλόμορφο τοπίο και συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τόσες μαγευτικές τοποθεσίες, που ειλικρινά μπορεί να γίνει το ιδανικό «Happy Place» για κάθε ταξιδιώτη. Αρκεί να το ανακαλύψει!

Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth», το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για 2 ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place». Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το quiz (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%.

Η καμπάνια απευθύνεται σε επισκέπτες από 11 βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισραήλ, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και συνεχίζεται, με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους (programmatic advertising με video, display, social media), καλώντας τους χρήστες να παίξουν το παραπάνω quiz στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της AEGEAN. Επίσης, θα προβάλλεται σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει, όσο και στα ψηφιακά κανάλια προώθησης εντός των αεροσκαφών της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!