Γ.Δ.
1485.91 -0,70%
ACAG
-2,44%
6.01
CENER
-0,23%
8.8
CNLCAP
-1,27%
7.8
DIMAND
-0,76%
9.2
OPTIMA
+0,34%
11.72
TITC
-0,80%
31.15
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,37%
1.632
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-1,09%
2.27
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,72%
2.78
ΑΛΦΑ
-1,47%
1.742
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,95%
12.56
ΑΣΚΟ
0,00%
2.72
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
+3,20%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,62%
6.46
ΒΙΟΚΑ
-3,76%
2.56
ΒΙΟΣΚ
-1,79%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.66
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
16.24
ΔΑΑ
+0,52%
8.196
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-0,67%
11.82
ΔΟΜΙΚ
+2,00%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.37
ΕΒΡΟΦ
+1,23%
1.65
ΕΕΕ
+0,74%
32.88
ΕΚΤΕΡ
-2,99%
4.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,63%
2.42
ΕΛΛ
-1,06%
14
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,04%
2.64
ΕΛΠΕ
-1,44%
8.535
ΕΛΣΤΡ
-2,95%
2.3
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.88
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.09
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,84%
1.335
ΕΤΕ
-0,59%
8.4
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-2,49%
5.88
ΕΥΡΩΒ
-0,47%
2.122
ΕΧΑΕ
-0,94%
5.25
ΙΑΤΡ
-1,18%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+0,49%
0.41
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-1,53%
5.14
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.93
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+1,14%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
-1,99%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-0,54%
3.7
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
-0,66%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,30%
1.68
ΚΟΡΔΕ
-2,99%
0.52
ΚΟΥΑΛ
-0,47%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-0,70%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,45%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-0,37%
1.34
ΛΑΒΙ
-1,22%
0.968
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-3,81%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,36%
2.98
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-0,26%
3.9
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,01%
27.46
ΜΟΝΤΑ
+2,06%
3.47
ΜΟΤΟ
-0,33%
3.04
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
+0,07%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.995
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-4,16%
37.32
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
+1,44%
0.988
ΞΥΛΚ
-1,09%
0.271
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-9,43%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.7
ΟΛΠ
+0,20%
24.55
ΟΛΥΜΠ
-0,36%
2.75
ΟΠΑΠ
-1,45%
14.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,54%
0.935
ΟΤΕ
-0,91%
14.08
ΟΤΟΕΛ
-3,23%
12
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
+0,40%
2.5
ΠΕΙΡ
-1,20%
3.798
ΠΕΤΡΟ
-0,89%
8.9
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.035
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,19%
5
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.675
ΣΑΡ
-0,70%
11.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.377
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.915
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.74
ΣΠΙ
-0,56%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,99%
18
ΤΖΚΑ
+2,80%
1.655
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,45%
1.756
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-2,14%
4.11
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τον ΒΟΑΚ

Ανοίγει ο δρόμος για την Β’ Φάση του διαγωνισμού στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, μήκους 157,5 χλμ., το οποίο θα υλοποιηθεί ως σύμβαση παραχώρησης, καθώς εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι.

Κατά τη Β’ Φάση προβλέπεται η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών των υποψηφίων, ενώ στόχος είναι εντός του 2023 να ξεκινήσουν οι εργασίες. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1,5 δισ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι, εντός του φθινοπώρου θα υποβληθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα της προαίρεσης της σύμβασης, Κίσσαμος – Χανιά, ενώ σε διαβούλευση βρίσκεται η ΜΠΕ για τις τρεις παρακάμψεις, Χανίων, Ηρακλείου και Ρεθύμνου.

– Τεχνικά Χαρακτηριστικά τμήματος Χανιά – Ηράκλειο.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του έργου 

Στα βασικά χαρακτηριστικά του έργου, προβλέπεται, μεταξύ άλλων:

· Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 157,5 χλμ. και παράπλευρου/κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ.

· 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ

· 26 σήραγγες

· 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος

· 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.

Τι είπε ο Κώστας Καραμανλής

«Ο ΒΟΑΚ αποτέλεσε από την πρώτη ημέρα ένα σημαντικό στοίχημα για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Οφείλουμε στην Κρήτη ένα ασφαλές οδικό δίκτυο, για απρόσκοπτες μετακινήσεις, σύγχρονο και αντάξιο της δυναμικής του νησιού. Και αυτό πετυχαίνουμε. Μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων για το μεγάλο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, θα προχωρήσουμε με τις δεσμευτικές προσφορές και μέσα στο 2023 θα ξεκινήσουν και σε αυτό το τμήμα οι εργασίες, καθώς το φθινόπωρο θα έχουμε εργοτάξια στο τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος και θα ακολουθήσει έως τέλος του έτους το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη.

Παραλάβαμε μια μικρή ως ανύπαρκτη μελετητική ωριμότητα, με αποσπασματικές παρεμβάσεις, διάσπαρτες κατά μήκος του άξονα, χωρίς συνοχή και μέσα από εντατική και συστηματική δουλειά τα καταφέραμε. Προχωράμε μπροστά για να δώσουμε στην Κρήτη το μεγάλο έργο του ΒΟΑΚ».

Τι είπε ο Γιώργος Καραγιάννης

Από την πλευρά του ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων για το μεγάλο τμήμα της παραχώρησης του ΒΟΑΚ αποτελεί ένα ξεχωριστό ορόσημο για την πορεία του σημαντικού έργου που θα αλλάξει τη συνολική εικόνα της Κρήτης και κυρίως θα αναβαθμίσει την οδική ασφάλεια σε όλο το νησί. Πλέον, ο ΒΟΑΚ μπαίνει στην τελική ευθεία υλοποίησης, ακριβώς όπως είχαμε δεσμευτεί ως κυβέρνηση ακολουθώντας την εντολή του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη. Μέσα σε τρία χρόνια κάνουμε πράξη ένα όνειρο δεκαετιών για την Κρήτη, αποδεικνύοντας ότι όταν υπάρχει θέληση, αφοσίωση και αποφασιστικότητα, όλα είναι δυνατά» είπε ο υπουργός υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής

Τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη

Στο τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη που θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ, υπάρχει προσωρινός ανάδοχος και αναμένεται η συμβασιοποίηση εντός του φθινοπώρου. Τα πρώτα εργοτάξια αναμένεται να στηθούν στο τέλος του 2022. Προϋπολογισμός έργου 290 εκατ. €.

Τεχνικά Στοιχεία:

· Μήκος αυτοκινητοδρόμου:22,44 χλμ. και παράπλευρου / κάθετου δικτύου 9,65 χλμ

· 12 γέφυρες (1,7 χλμ.)

· 5 σήραγγες (συνολικού μήκους 6,75 χλμ.)

Τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος

Για το τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος που θα υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο, αναμένεται η υπογραφή σύμβασης με τον ανάδοχο εντός των προσεχών ημερών και στις αρχές του φθινοπώρου να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια και να εκκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες.

Το μήκος του αυτοκινητοδρόμου είναι 14 χλμ. και ο προϋπολογισμός του έργου είναι 186 εκατ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!