Γ.Δ.
1451.24 +0,17%
ACAG
-0,67%
5.95
CENER
-2,43%
9.22
CNLCAP
0,00%
7.55
DIMAND
-0,48%
8.22
NOVAL
+0,73%
2.77
OPTIMA
-0,50%
11.96
TITC
+0,16%
30.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+0,55%
1.468
ΑΒΕ
0,00%
0.468
ΑΔΜΗΕ
+0,93%
2.16
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.735
ΑΛΜΥ
+0,36%
2.76
ΑΛΦΑ
+1,22%
1.618
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+0,86%
11.68
ΑΣΚΟ
-1,87%
2.62
ΑΣΤΑΚ
-1,71%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,12%
6.26
ΒΙΟΚΑ
-1,58%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,75%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
+0,83%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,67%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,33%
16.72
ΔΑΑ
-0,54%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
+0,09%
11.11
ΔΟΜΙΚ
+0,91%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-0,63%
1.57
ΕΕΕ
+1,52%
32.08
ΕΚΤΕΡ
+3,06%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.36
ΕΛΛ
-1,43%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,21%
2.405
ΕΛΠΕ
+1,28%
8.325
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-2,71%
1.722
ΕΛΧΑ
+2,61%
1.89
ΕΝΤΕΡ
-0,38%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+4,55%
1.38
ΕΤΕ
-1,40%
8.176
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,22%
2.157
ΕΧΑΕ
+1,71%
5.07
ΙΑΤΡ
+7,92%
1.635
ΙΚΤΙΝ
-6,55%
0.371
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.695
ΙΝΚΑΤ
-1,17%
5.05
ΙΝΛΙΦ
-1,03%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+0,53%
1.128
ΙΝΤΕΚ
+1,70%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,44%
4.6
ΙΝΤΕΤ
-1,21%
1.22
ΙΝΤΚΑ
-2,93%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-3,52%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,53%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-1,56%
0.506
ΚΟΥΑΛ
+12,28%
1.28
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,46%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.22
ΛΑΒΙ
-1,31%
0.907
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.65
ΛΑΜΨΑ
+1,10%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,74%
1.37
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-0,64%
0.928
ΜΕΒΑ
-2,76%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,03%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,66%
3.785
ΜΙΝ
-1,20%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,55%
25.36
ΜΟΝΤΑ
-1,69%
3.49
ΜΟΤΟ
+2,13%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-2,01%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
-4,57%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
-0,46%
21.6
ΟΛΠ
-0,19%
25.6
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.56
ΟΠΑΠ
-0,07%
14.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,54%
0.93
ΟΤΕ
-0,07%
13.72
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
11.6
ΠΑΙΡ
-1,80%
1.09
ΠΑΠ
-1,20%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,06%
3.82
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15
ΠΡΔ
+9,57%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,47%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
-0,60%
1.66
ΣΑΡ
-0,72%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,40%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.84
ΣΠΕΙΣ
-0,29%
6.8
ΣΠΙ
+2,06%
0.694
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,91%
18.92
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,84%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,87%
3.995
ΧΑΙΔΕ
+0,77%
0.655

Καραμανλής: Διόδια 2,5 ευρώ στη νέα σύμβαση της Αττικής Οδού

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, επιβεβαίωσε τις πληροφορίες του powergame.gr για μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό, με την ακόλουθη δήλωση:

«Από σήμερα ο διαγωνισμός για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού μπήκε στη δεύτερη φάση του. Κατόπιν της τελικής απόφασης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών οι δεσμευτικές προσφορές των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν λαμβάνοντας υπόψη διόδια 2,50 ευρώ ανά διέλευση, ενώ με βάση την τρέχουσα σύμβαση, που εκπνέει τον Οκτώβριο του 2024, προβλέπονται διόδια 2,80 ευρώ. Η απόφαση της Κυβέρνησης για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού στη νέα σύμβαση, όχι μόνο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια αντιμετώπισης του κόστους διαβίωσης, αλλά κλείνει κι ένα κύκλο ανεδαφικών απόψεων περί κλιμακωτών διοδίων, χωρίς να υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη».

Όπως έγραφε νωρίτερα το powergame.gr, η σύμβαση παραδόθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ στους οκτώ υποψήφιους πριν από λίγες ώρες. Κατά πληροφορίες, δεν προβλέπει κυμαινόμενα διόδια ανάλογα με την ώρα διέλευσης, όπως είχε κάποια στιγμή προταθεί από τη διοίκηση του Ταμείου. Ωστόσο, η σύμβαση που παραδόθηκε θα αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης με τους υποψηφίους ομίλους προκειμένου να διαμορφωθεί το τελικό κείμενο με βάση το οποίο θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές.

Όπως φαίνεται, κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ βιάζονται να προχωρήσει γρήγορα ο διαγωνισμός, ώστε να υποβληθούν προσφορές πριν από τις εκλογές. Στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού για την 25ετή παραχώρηση του οδικού άξονα έχουν περάσει και οι οκτώ υποψήφιοι.

Μέσα στους επόμενους μήνες θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές o διεθνής όμιλος Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.

Η Αττική Οδός, η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης της οποίας λήγει τον Οκτώβριο του 2024, περιλαμβάνει την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων (μήκους περίπου 52 χιλιομέτρων) και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού (μήκους περίπου 13 χιλιομέτρων). Τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, που περιλαμβάνει τμήμα της Λεωφόρου ΝΑΤΟ και εκτείνεται κατά μήκος περίπου πέντε χιλιομέτρων, αποτελεί επίσης τμήμα της Αττικής Οδού. Ο οδικός άξονας διαθέτει συνολικά 29 ανισόπεδους κόμβους (26 κατασκευασμένους και τρεις προγραμματισμένους για το μέλλον) με το κύριο οδικό δίκτυο της περιοχής. Για την είσπραξη των διοδίων λειτουργούν επί του παρόντος 195 λωρίδες διοδίων σε 39 σταθμούς διοδίων (6 μετωπικούς σταθμούς διοδίων και 33 πλευρικούς σταθμούς διοδίων).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!