Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

Αύξηση πωλήσεων στα απορρυπαντικά ιδιωτικής ετικέτας λόγω της ακρίβειας

Σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας έφερε η ακρίβεια. Ο όγκος πωλήσεων των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%, ενώ ο όγκος των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4% το 2022. Ωστόσο, σε όρους αξίας τα επώνυμα απορρυπαντικά συνεχίζουν να υπερτερούν. Η γενική εικόνα του κλάδου δείχνει ότι οι πληθωριστικές πιέσεις δεν τον έχουν αφήσει ανεπηρέαστο, καθώς ο συνολικός όγκος πωλήσεων (επώνυμων και μη επώνυμων προϊόντων) μειώθηκε, όμως η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε.

Στα 156.816.422 ευρώ ανέρχεται η αξία των πωλήσεων απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων στην ελληνική αγορά το 2022, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας NielsenIQ και τον κ. Σταύρο Ζιαραγκαλή, NielsenIQ GRC Specialist. Συγκριτικά με το 2021, σημειώθηκε αύξηση στην αξία των πωλήσεων 4,3%.

Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη αξία σε πωλήσεις κατέγραψαν τα επώνυμα απορρυπαντικά στα 145.262.116 ευρώ, τα οποία παρουσίασαν αύξηση 3,4% συγκριτικά με το 2021. Η αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθε σε 11.554.306 ευρώ, αυξημένη κατά 17,1% σε σχέση με το 2021.

Όσον αφορά τον συνολικό όγκο πωλήσεων, αυτός διαμορφώθηκε στα 1.003.282.345 κιλά/λίτρα, σημειώνοντας μείωση 2,2% συγκριτικά με το 2021. Ο όγκος πωλήσεων των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4%. Αντιθέτως, ο όγκος των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%.

Παρά το γεγονός ότι η συνολική αξία πωλήσεων απορρυπαντικών παρουσιάζεται αυξημένη, ο συνολικός όγκος πωλήσεων έχει μειωθεί. Η αύξηση της αξίας των πωλήσεων οφείλεται επομένως στην αύξηση του πληθωρισμού -η οποία έχει οδηγήσει στην αύξηση της τιμής των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων- και όχι στην άνοδο της ζήτησης για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Όσον αφορά το είδος των απορρυπαντικών, τα επώνυμα προϊόντα αποτελούν την μερίδα του λέοντος, παρά το γεγονός ότι ο όγκος πωλήσεών τους μειώθηκε. Από την άλλη, παρατηρούμε σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας, με αύξηση όγκου και αξίας ταυτόχρονα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!