Γ.Δ.
1447.82 +1,93%
ACAG
+1,56%
6.5
CENER
+0,40%
7.44
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
-0,62%
9.69
OPTIMA
-0,77%
10.28
TITC
+4,61%
28.35
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
-0,13%
1.49
ΑΒΕ
0,00%
0.491
ΑΔΜΗΕ
+0,90%
2.25
ΑΚΡΙΤ
+2,82%
0.91
ΑΛΜΥ
+5,66%
2.8
ΑΛΦΑ
+3,64%
1.667
ΑΝΔΡΟ
+0,89%
6.8
ΑΡΑΙΓ
+0,33%
12.33
ΑΣΚΟ
-0,75%
2.66
ΑΣΤΑΚ
-1,33%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.54
ΑΤΤ
+1,35%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,04%
5.77
ΒΙΟΚΑ
-0,75%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.22
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
+0,81%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,18%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,34%
16.6
ΔΑΑ
+1,17%
8.448
ΔΑΙΟΣ
+5,59%
3.78
ΔΕΗ
+1,78%
11.42
ΔΟΜΙΚ
-1,54%
4.48
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.685
ΕΕΕ
+1,65%
29.5
ΕΚΤΕΡ
-1,40%
4.225
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
-2,03%
2.41
ΕΛΛ
+0,35%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,54%
8.31
ΕΛΣΤΡ
+0,81%
2.48
ΕΛΤΟΝ
-1,06%
1.86
ΕΛΧΑ
+0,61%
1.97
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.143
ΕΠΣΙΛ
+1,37%
9.61
ΕΣΥΜΒ
+0,81%
1.245
ΕΤΕ
+3,99%
7.512
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+3,36%
1.9845
ΕΧΑΕ
+1,75%
5.23
ΙΑΤΡ
+0,61%
1.65
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.455
ΙΛΥΔΑ
+1,23%
1.65
ΙΝΚΑΤ
+0,60%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-0,41%
4.82
ΙΝΛΟΤ
+3,36%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+2,07%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,90%
4.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
+1,14%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
-4,49%
1.595
ΚΕΠΕΝ
-5,21%
1.82
ΚΛΜ
-0,31%
1.595
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+1,28%
1.426
ΚΟΥΕΣ
+1,79%
5.7
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,78%
1.4
ΛΑΒΙ
+0,94%
0.855
ΛΑΜΔΑ
-0,71%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+1,85%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,23%
2.75
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.065
ΜΕΒΑ
-2,27%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-1,02%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,26%
3.91
ΜΙΝ
-0,78%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,68%
26.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.03
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,01%
28.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.945
ΜΠΤΚ
-10,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+2,54%
38.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+6,85%
1.03
ΞΥΛΚ
+1,35%
0.3
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,83%
0.334
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+6,23%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,06%
16.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,34%
0.878
ΟΤΕ
+2,27%
14.42
ΟΤΟΕΛ
-0,77%
12.88
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.22
ΠΑΠ
+0,77%
2.62
ΠΕΙΡ
+2,80%
4
ΠΕΤΡΟ
+2,12%
8.66
ΠΛΑΘ
+1,50%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
+2,04%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+1,75%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
+6,12%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,60%
4.445
ΡΕΒΟΙΛ
+2,85%
1.625
ΣΑΡ
+1,91%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
-0,48%
2.06
ΣΠΕΙΣ
-2,08%
7.54
ΣΠΙ
+1,58%
0.77
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,27%
18.3
ΤΖΚΑ
+2,13%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,81%
1.746
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,37%
0.361
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
+8,28%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,24%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Αύξηση πωλήσεων στα απορρυπαντικά ιδιωτικής ετικέτας λόγω της ακρίβειας

Σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας έφερε η ακρίβεια. Ο όγκος πωλήσεων των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%, ενώ ο όγκος των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4% το 2022. Ωστόσο, σε όρους αξίας τα επώνυμα απορρυπαντικά συνεχίζουν να υπερτερούν. Η γενική εικόνα του κλάδου δείχνει ότι οι πληθωριστικές πιέσεις δεν τον έχουν αφήσει ανεπηρέαστο, καθώς ο συνολικός όγκος πωλήσεων (επώνυμων και μη επώνυμων προϊόντων) μειώθηκε, όμως η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε.

Στα 156.816.422 ευρώ ανέρχεται η αξία των πωλήσεων απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων στην ελληνική αγορά το 2022, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας NielsenIQ και τον κ. Σταύρο Ζιαραγκαλή, NielsenIQ GRC Specialist. Συγκριτικά με το 2021, σημειώθηκε αύξηση στην αξία των πωλήσεων 4,3%.

Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη αξία σε πωλήσεις κατέγραψαν τα επώνυμα απορρυπαντικά στα 145.262.116 ευρώ, τα οποία παρουσίασαν αύξηση 3,4% συγκριτικά με το 2021. Η αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθε σε 11.554.306 ευρώ, αυξημένη κατά 17,1% σε σχέση με το 2021.

Όσον αφορά τον συνολικό όγκο πωλήσεων, αυτός διαμορφώθηκε στα 1.003.282.345 κιλά/λίτρα, σημειώνοντας μείωση 2,2% συγκριτικά με το 2021. Ο όγκος πωλήσεων των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4%. Αντιθέτως, ο όγκος των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%.

Παρά το γεγονός ότι η συνολική αξία πωλήσεων απορρυπαντικών παρουσιάζεται αυξημένη, ο συνολικός όγκος πωλήσεων έχει μειωθεί. Η αύξηση της αξίας των πωλήσεων οφείλεται επομένως στην αύξηση του πληθωρισμού -η οποία έχει οδηγήσει στην αύξηση της τιμής των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων- και όχι στην άνοδο της ζήτησης για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Όσον αφορά το είδος των απορρυπαντικών, τα επώνυμα προϊόντα αποτελούν την μερίδα του λέοντος, παρά το γεγονός ότι ο όγκος πωλήσεών τους μειώθηκε. Από την άλλη, παρατηρούμε σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας, με αύξηση όγκου και αξίας ταυτόχρονα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!