Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Αναζητείται φόρμουλα συνεργασίας στον σιδηρόδρομο

Εντός ολίγων ημερών αναμένεται να συσταθεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ομάδα εργασίας, με επικεφαλής τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν όλα τα εκκρεμή ζητήματα του Σιδηροδρομικού Δικτύου.

Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο υπουργείο, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, υπηρεσιακοί παράγοντες και όπου χρειάζεται και ιδιωτικοί παράγοντες θα δηλώσουν το «παρών», θα κάτσουν στο τραπέζι όλοι μαζί και θα προσπαθήσουν να βρουν λύσεις. Απώτερος σκοπός είναι να υπάρξει μια «ζύμωση γύρω από τα ανοιχτά θέματα» και να θεσμοθετηθεί ο συντονισμός μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Το υπουργείο πρέπει «να τρέξει» ώστε να βρεθεί μία λύση μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου ως προς τις ευθύνες, τις αρμοδιότητες και τις χρηματοδοτήσεις γύρω από τα έργα.

Οι πέντε άξονες

Η παραγωγή των έργων, σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, αναμένεται να γίνει πάνω σε πέντε άξονες, οι οποίοι αφορούν:

  • Στρατηγικό Σχεδιασμό, Ανάπτυξη Διακυβέρνησης και Μεταρρυθμίσεις
  • Εγγύηση Ασφάλειας και Ποιότητας Υπηρεσιών
  • Αναπτυξιακές Επενδύσεις στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο, το Τροχαίο Υλικό και τις Εγκαταστάσεις
  • Ενδυνάμωση του Ανθρώπινου Δυναμικού και της Τεχνογνωσίας
  • Ταχεία ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών.

Τα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση των έργων της τηλεδιοίκησης και του ETCS φαίνεται να τηρούνται, ενώ ολοκληρώθηκε η διασύνδεση των συστημάτων σηματοδότησης των σταθμών Τιθορέας και Δαύλειας. Σημειώνεται ότι η διασύνδεση αυτή είχε κατασκευαστεί στο παρελθόν, ωστόσο από τις κλοπές των καλωδίων και τους βανδαλισμούς είχε σταματήσει να λειτουργεί από το 2010. Πλέον, με τις εργασίες της 717 θα παρέχεται η δυνατότητα, με σηματοδότηση, να κυκλοφορούν τα τρένα μεταξύ αυτών των δύο τμημάτων, όπως συμβαίνει ήδη στα υπόλοιπα τμήματα του δικτύου που λειτουργεί η σηματοδότηση, αναφέρουν πηγές του υπουργείου.

Ανανέωση των συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης

Την ίδια ώρα, προβλέπεται και η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας αναμένεται να είναι η ενίσχυση του μεταφορικού έργου του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ, με την προσθήκη 250 νέων λεωφορείων σύγχρονης τεχνολογίας, ενώ ο αριθμός τους και για τις δύο πόλεις θα φθάσει τα 1.300 μέχρι το τέλος της τετραετίας. Το προσεχές διάστημα αναμένεται να αυξηθεί ο αριθμός των λεωφορείων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, καθώς αναμένεται, μέσω εσωτερικών μετακινήσεων, να προστεθούν περισσότεροι οδηγοί στο δυναμικό του Οργανισμού. Σε τροχιά λειτουργίας εντός του 2024 έχει μπει το μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ ήδη πραγματοποιούνται τακτικές συσκέψεις για την επίλυση των κυκλοφοριακών προβλημάτων που θα προκύψουν από την έναρξη του κύριου όγκου των εργασιών του Flyover, που θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο. Όπως έγινε γνωστό, τους προσεχείς μήνες θα συσταθούν Μητροπολιτικοί Φορείς για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή όλων των συναρμόδιων φορέων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν συστηματικά τα κυκλοφοριακά προβλήματα των δύο πόλεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!