Γ.Δ.
1480.09 -1,09%
ACAG
-1,62%
6.06
CENER
-1,93%
8.65
CNLCAP
-1,90%
7.75
DIMAND
-1,83%
9.1
OPTIMA
0,00%
11.68
TITC
+1,43%
31.85
ΑΑΑΚ
-10,00%
6.3
ΑΒΑΞ
-1,10%
1.62
ΑΒΕ
-3,54%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,65%
2.28
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,72%
2.78
ΑΛΦΑ
-2,04%
1.732
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-2,21%
12.4
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
-9,48%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
+2,28%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,77%
6.32
ΒΙΟΚΑ
-1,50%
2.62
ΒΙΟΣΚ
-4,29%
1.34
ΒΙΟΤ
-8,63%
0.254
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.66
ΓΕΒΚΑ
+1,27%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,33%
16.28
ΔΑΑ
+1,99%
8.316
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-1,51%
11.72
ΔΟΜΙΚ
+0,78%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,78%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,84%
1.6
ΕΕΕ
-0,31%
32.54
ΕΚΤΕΡ
-2,27%
4.09
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-4,88%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,15%
2.61
ΕΛΠΕ
-3,00%
8.4
ΕΛΣΤΡ
-4,64%
2.26
ΕΛΤΟΝ
-0,21%
1.876
ΕΛΧΑ
-1,20%
2.06
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-3,31%
1.315
ΕΤΕ
-1,07%
8.36
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-1,36%
2.103
ΕΧΑΕ
-3,21%
5.13
ΙΑΤΡ
-2,06%
1.66
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.408
ΙΛΥΔΑ
-0,90%
1.655
ΙΝΚΑΤ
-0,38%
5.2
ΙΝΛΙΦ
-0,81%
4.9
ΙΝΛΟΤ
-0,51%
1.164
ΙΝΤΕΚ
+1,30%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,45%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-1,59%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,81%
3.69
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-1,17%
338
ΚΕΚΡ
-1,32%
1.49
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,60%
1.665
ΚΟΡΔΕ
-1,87%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-1,40%
1.27
ΚΟΥΕΣ
-0,70%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.15
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-1,12%
1.33
ΛΑΒΙ
-2,04%
0.96
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-4,76%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
-0,25%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-1,70%
2.89
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,79%
3.98
ΜΙΝ
-0,88%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,34%
27.82
ΜΟΝΤΑ
+1,47%
3.45
ΜΟΤΟ
-0,66%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
+7,11%
0.482
ΜΥΤΙΛ
-4,93%
37.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+3,70%
1.01
ΞΥΛΚ
-1,09%
0.271
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-9,43%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,46%
21.6
ΟΛΠ
-0,20%
24.45
ΟΛΥΜΠ
-1,81%
2.71
ΟΠΑΠ
-1,98%
14.88
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.931
ΟΤΕ
-2,89%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-3,23%
12
ΠΑΙΡ
-0,89%
1.12
ΠΑΠ
-0,80%
2.47
ΠΕΙΡ
-1,35%
3.792
ΠΕΤΡΟ
-0,89%
8.9
ΠΛΑΘ
+1,24%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+0,85%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,79%
5.02
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.665
ΣΑΡ
-1,94%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,06%
0.375
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-2,33%
7.56
ΣΠΙ
-1,11%
0.712
ΣΠΥΡ
-9,47%
0.172
ΤΕΝΕΡΓ
-0,44%
18.1
ΤΖΚΑ
+1,55%
1.635
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,68%
1.752
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,96%
0.244
ΦΡΛΚ
-2,38%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-5,51%
0.6

ΥΜΕ: Τα οφέλη από την ανακαίνιση των συρμών του Μετρό

Για σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη, εξοικονόμηση ενέργειας και πιο αξιόπιστες δημόσιες συγκοινωνίες για τον πολίτη, κάνει λόγο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μετά το «πράσινο» φως που άναψε η Κομισιόν για τα 10 εκατ. που προορίζονται για την ανακαίνιση των 14 συρμών του Ηλεκτρικού (Γραμμή 1 του Μετρό).

Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη χρηματοδότηση για την ανακαίνιση 14 συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό, που εκτείνεται από τον Πειραιά μέχρι την Κηφισιά, ύστερα από ενέργειες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Το συνολικό επιλέξιμο κόστος για το έργο ανέρχεται σε 12,3 εκατ. ευρώ, από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη», του Ταμείου Συνοχής.

Πρόκειται για σημαντική επένδυση με στόχο την ενίσχυση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, στο πλαίσιο ενός καινοτόμου έργου κυκλικής οικονομίας, που συνδυάζει την ανανέωση των συρμών, με την παράλληλη ανακύκλωση των υπαρχόντων υλικών. Με το συγκεκριμένο έργο αναμένονται σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη, εξοικονόμηση ενέργειας και πιο αξιόπιστες δημόσιες συγκοινωνίες για τον πολίτη.

Εκτιμάται ότι ο εκσυγχρονισμός θα παρατείνει τη διάρκεια ζωής των τρένων κατά περίπου 25 χρόνια, ενώ η υψηλότερη άνεση και η βελτιωμένη αξιοπιστία θα κάνουν τα τρένα πιο ελκυστικά για τους επιβάτες, κάτι που θα οδηγήσει στην εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων.

Η Αθήνα μπορεί να προσβλέπει σε λιγότερη ατμοσφαιρική ρύπανση και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου χάρη στα εκσυγχρονισμένα τρένα και την αναβάθμιση δύο υποσταθμών ανάκτησης ενέργειας, καθώς και χάρη στην εγκατάσταση συστήματος ανάκτησης ενέργειας από το ηλεκτρικό φρενάρισμα, τεχνολογίες που θα μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας κατά 15%.

Σημειώνεται ότι με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανοίγει ο δρόμος για περαιτέρω επενδύσεις από την περίοδο χρηματοδότησης 2021–2027, γεγονός που σημαίνει ότι η συνολική επένδυση για αυτό το έργο θα ανέλθει σε περισσότερα από 94 εκατομμύρια ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!