Γ.Δ.
1456.44 +0,36%
ACAG
0,00%
5.95
CENER
0,00%
9.22
CNLCAP
0,00%
7.55
DIMAND
0,00%
8.22
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
11.96
TITC
0,00%
30.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
0,00%
1.468
ΑΒΕ
0,00%
0.468
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.16
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.735
ΑΛΜΥ
0,00%
2.76
ΑΛΦΑ
0,00%
1.618
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.64
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.68
ΑΣΚΟ
0,00%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.26
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.49
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.72
ΔΑΑ
0,00%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
0,00%
11.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.57
ΕΕΕ
0,00%
32.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.36
ΕΛΛ
0,00%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.405
ΕΛΠΕ
0,00%
8.325
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.722
ΕΛΧΑ
0,00%
1.89
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
8.176
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.157
ΕΧΑΕ
0,00%
5.07
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.371
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.695
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.128
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.6
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.22
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.506
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.28
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.22
ΛΑΒΙ
0,00%
0.907
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.785
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
25.36
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.49
ΜΟΤΟ
0,00%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
0,00%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
0,00%
14.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.93
ΟΤΕ
0,00%
13.72
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.09
ΠΑΠ
0,00%
2.47
ΠΕΙΡ
0,00%
3.82
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.28
ΠΛΑΘ
0,00%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.66
ΣΑΡ
0,00%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.84
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.8
ΣΠΙ
0,00%
0.694
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.92
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.24
ΦΡΛΚ
0,00%
3.995
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Σταϊκούρας: Εγκαινιάστηκε η νέα οδική γέφυρα του Ευήνου

«Εγκαινιάζουμε τη νέα οδική γέφυρα του Ευήνου, η οποία δίνει οριστική λύση στην επανασύνδεση της παλαιάς εθνικής οδού Αντιρρίου– Ιωαννίνων», δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας τονίζοντας ότι «αποκαθιστά την ομαλή πρόσβαση στους οικισμούς που βρίσκονται στις εκβολές του ποταμού».

η νέα οδική γέφυρα του Ευήνου © Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
η νέα οδική γέφυρα του Ευήνου © Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, έδωσε το «παρών» στην τελετή εγκαινίων της νέας Γέφυρας του Εύηνου ποταμού, παρουσία και του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου, του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη, και του Δημάρχου Ναυπακτίας, Βασίλειου Γκίζα.

Ο Χρήστος Σταϊκούρας συμπλήρωσε ότι η νέα γέφυρα κατασκευάστηκε μέσα σε έναν χρόνο, στο ίδιο σημείο με την παλαιά, αλλά με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ανθεκτικότητας, ενώ στο έργο προβλέπεται η ανακατασκευή όλων των αναγκαίων υδραυλικών έργων προστασίας των βάθρων και διευθέτησης του ποταμού για την αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε, επίσης, ότι στις 31 Ιανουαρίου είχε προηγηθεί η παράδοση του Οδικού Άξονα Άκτιο – Αμβρακία, ενώ μόλις πριν από λίγες ημέρες εντάχθηκαν για χρηματοδότηση στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021 – 2027», τα αντιπλημμυρικά έργα και τα έργα ύδρευσης  των περιοχών Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και Βάλτου.

«Συνεπώς, τρία στα τρία για την Αιτωλοακαρνανία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Στο πλαίσιο της τοποθέτησής του, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, σημείωσε: «Οι Κυβερνήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, από το 2019 μέχρι σήμερα, έχουν αποδείξει με πράξεις ότι μπορούν υπεύθυνα και πάρα πολύ σύντομα να σχεδιάζουν και να υλοποιούν έργα, που επιβάλλεται να εκτελεστούν για την αντιμετώπιση των συνεπειών των απρόβλεπτων φυσικών φαινομένων.

Νίκος Ταχιάος © Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Νίκος Ταχιάος © Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Για εμάς, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αυτό είναι εξίσου σημαντικό όσο η κατασκευή νέων έργων, αλλά και η συντήρηση των υφιστάμενων. Συνεπώς, αποτελεί και έναν από τους βασικούς στόχους, που έχουμε θέσει με τον Υπουργό, Χρήστο Σταϊκούρα.

Το συγκεκριμένο έργο είναι άλλη μια απόδειξη ότι συνεχίζουμε, με ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα, να ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις με ταχύτητα και να απαντάμε στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, με έργα ανθεκτικά στις καιρικές συνθήκες και τη φθορά από το χρόνο. Επίσης, είναι μια απόδειξη ότι ο ελληνικός κατασκευαστικός κλάδος μπορεί να παραδώσει και να λειτουργεί πολύ σημαντικά έργα παραχωρήσεων και συγχρόνως, ότι μπορεί να ανταποκριθεί με συνέπεια και υποδειγματική επιμέλεια στις αυξημένες απαιτήσεις ανθεκτικότητας, που επιβάλλουν οι απειλές της κλιματικής κρίσης».

Υπενθυμίζεται ότι η γέφυρα του Εύηνου ποταμού είχε καταστραφεί ολοσχερώς τον Δεκέμβριο του 2021, από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Αιτωλοακαρνανία.

Χρήστος Σταϊκούρας: Ολόκληρη η τοποθέτησή του

«Τον Δεκέμβριο του 2021, η γέφυρα του ποταμού Ευήνου καταστράφηκε ολοσχερώς από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Αιτωλοακαρνανία.

Αρχικά κατασκευάστηκε προσωρινή διάβαση, με κατάλληλες προσβάσεις, τόσο για την εξυπηρέτηση των εργασιών του έργου όσο και για την εξασφάλιση της προσωρινής σύνδεσης, κυρίως για τις ανάγκες της τοπικής οδικής κυκλοφορίας.

Μέσω του τεχνικού έργου της προσωρινής διάβασης προβλέφθηκε η διέλευση των αγωγών ύδρευσης της πόλης του Μεσολογγίου.

Επίσης, κατασκευάστηκε ο νέος αγωγός άρδευσης Γαλατά, ο οποίος μετατοπίστηκε λόγω των έργων.

Σήμερα, υπεγράφη το σχετικό Πρωτόκολλο Παραλαβής για χρήση, μεταξύ των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, και αύριο το πρωί θα δοθεί η έναρξη διέλευσης των χρηστών της γέφυρας.

Συνέπεια αυτού, αισθάνομαι ιδιαίτερη ικανοποίηση γιατί εγκαινιάζουμε τη νέα οδική γέφυρα του Ευήνου, η οποία δίνει οριστική λύση στην επανασύνδεση της παλαιάς εθνικής οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων και αποκαθιστά την ομαλή πρόσβαση στους οικισμούς που βρίσκονται στις εκβολές του ποταμού.

Μέσα σε έναν χρόνο ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και σε λιγότερο από έναν χρόνο περατώθηκε η κατασκευή της γέφυρας.

Η νέα γέφυρα, μήκους 254 μέτρων και πλάτους 13,5 μέτρων, κατασκευάστηκε στο ίδιο σημείο με την παλαιά, αλλά με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ανθεκτικότητας.

Επίσης, στο έργο προβλέπεται η ανακατασκευή όλων των αναγκαίων υδραυλικών έργων προστασίας των βάθρων και διευθέτησης του ποταμού για την αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής.

Η ολοκλήρωση αυτών των εργασιών αναμένεται έως το τέλος του έτους.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 47 εκατ. ευρώ, περιλαμβανομένου και του αναλογούντος Φ.Π.Α.

Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εμπλεκόμενους, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας που έχει την αρμοδιότητα συντήρησης, τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τον παραχωρησιούχο της Ιόνιας Οδού, τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που υλοποιεί ένα ακόμη εξαιρετικά ποιοτικό έργο.

Η γέφυρα του Ευήνου είναι ένα μεγάλο έργο για την περιοχή.

Αποτελεί μια σημαντική παρέμβαση για την καθημερινότητα των πολιτών και την ανάπτυξη της Αιτωλοακαρνανίας.

Είχε προηγηθεί, στις 31 Ιανουαρίου 2024, η παράδοση του Οδικού Άξονα Άκτιο – Αμβρακία.

Τότε, μάλιστα, είχαμε δεσμευτεί και για την «δρομολόγηση αντιπλημμυρικών έργων και έργων ύδρευσης των περιοχών Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και Βάλτου».

Σήμερα, και αυτό δρομολογείται.

Με προχθεσινή απόφαση του Ειδικού Γραμματέα Διαχείρισης Προγραμμάτων Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ταμείου Συνοχής κ. Ζερβού, το έργο αυτό εντάσσεται για χρηματοδότηση στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021 – 2027», με δικαιούχο τη Διεύθυνση Αντιπλημμυρικών και Εγγειοβελτιωτικών Έργων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Συνεπώς, τρία στα τρία για την Αιτωλοακαρνανία!

Πρόκειται για σημαντικά έργα, που αναβαθμίζουν, πολύ-επίπεδα, το οδικό δίκτυο της χώρας, μειώνουν την περιβαλλοντική επιβάρυνση και δίνουν αναπτυξιακή ώθηση στην περιοχή, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας.

Αποδεικνύεται έτσι η αξιοπιστία μας, καθώς και η βούλησή μας να σχεδιάζουμε, να υλοποιούμε και να ολοκληρώνουμε, με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας, μικρά και μεγάλα έργα, ανθεκτικά και ποιοτικά, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Έργα που προάγουν τη βιώσιμη περιφερειακή ανάπτυξη, βελτιώνουν την καθημερινότητα του πολίτη, δημιουργούν θέσεις απασχόλησης και τονώνουν την κοινωνική συνοχή.

Διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση, με ταχύτητα, υπευθυνότητα και μεθοδικότητα, ώστε, με αίσθημα ευθύνης, να συμβάλλουμε στην ολόπλευρη ισχυροποίηση της Πατρίδας μας».

Διαβάστε επίσης:

Το πορτοκαλί κρασί γίνεται το ποτό του καλοκαιριού

Σκάρλετ Γιόχανσον: Καταγγελία πως η OpenAI αντέγραψε τη φωνή της

Λιμάνια, δίκτυα και εφοδιαστική αλυσίδα για να προχωρήσουν τα υπεράκτια αιολικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!