Γ.Δ.
912.81 0,00%
CENER
0,00%
2.63
CNLCAP
0,00%
8.35
TITC
0,00%
15.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.7
ΑΑΑΠ
0,00%
3.3
ΑΒΑΞ
0,00%
1.132
ΑΒΕ
0,00%
0.464
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.565
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.645
ΑΛΜΥ
0,00%
2.11
ΑΛΦΑ
0,00%
1.17
ΑΝΔΡΟ
0,00%
28.2
ΑΝΕΚ
0,00%
0.0815
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.09
ΑΡΑΙΓ
0,00%
5.27
ΑΣΚΟ
0,00%
2.16
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8.85
ΑΤΕΚ
0,00%
0.424
ΑΤΤ
0,00%
0.0884
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
1.18
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.58
ΒΙΟ
0,00%
4.695
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.56
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.62
ΒΙΟΤ
0,00%
0.436
ΒΙΣ
0,00%
1.07
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.02
ΒΥΤΕ
0,00%
2.77
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.345
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
9.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
10.1
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.816
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.48
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.436
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.06
ΕΕΕ
0,00%
29.13
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.27
ΕΛΒΕ
0,00%
7.9
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.508
ΕΛΙΝ
0,00%
1.9
ΕΛΛ
0,00%
17.32
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.408
ΕΛΠΕ
0,00%
5.7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.9
ΕΛΧΑ
0,00%
2
ΕΝΤΕΡ
0,00%
4.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.316
ΕΠΣΙΛ
0,00%
13.9
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.56
ΕΤΕ
0,00%
2.64
ΕΥΑΠΣ
0,00%
4.64
ΕΥΔΑΠ
0,00%
7.97
ΕΥΠΙΚ
0,00%
5.04
ΕΥΡΩΒ
0,00%
0.863
ΕΧΑΕ
0,00%
3.65
ΙΑΣΩ
0,00%
1.5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.775
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.83
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.54
ΙΝΚΑΤ
0,00%
2.61
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.24
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.555
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
7.1
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.92
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.41
ΚΑΜΠ
0,00%
2.39
ΚΑΡΕΛ
0,00%
280
ΚΕΚΡ
0,00%
2.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.58
ΚΛΜ
0,00%
0.688
ΚΜΟΛ
0,00%
3.04
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.502
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.302
ΚΟΥΕΣ
0,00%
14.62
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.196
ΚΡΕΤΑ
0,00%
1.09
ΚΡΙ
0,00%
8.38
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.89
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.335
ΛΑΒΙ
0,00%
0.44
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.67
ΛΑΜΨΑ
0,00%
18.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.22
ΛΕΒΚ
0,00%
0.44
ΛΕΒΠ
0,00%
0.378
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.18
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.14
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΛΥΚ
0,00%
1.545
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.57
ΜΕΒΑ
0,00%
2.09
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
52.5
ΜΙΓ
0,00%
0.033
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
13.6
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.59
ΜΟΤΟ
0,00%
1.415
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.696
ΜΠΕΛΑ
0,00%
13.87
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.18
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
15.65
ΝΑΚΑΣ
0,00%
1.99
ΝΑΥΠ
0,00%
1.24
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.22
ΝΙΟΥΣ
0,00%
0.5
ΞΥΛΚ
0,00%
0.292
ΞΥΛΠ
0,00%
0.274
ΟΛΘ
0,00%
26.5
ΟΛΠ
0,00%
19.24
ΟΛΥΜΠ
0,00%
1.98
ΟΠΑΠ
0,00%
13.79
ΟΤΕ
0,00%
16.3
ΟΤΟΕΛ
0,00%
7.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.11
ΠΑΠ
0,00%
2.24
ΠΕΙΡ
0,00%
1.416
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.3
ΠΛΑΘ
0,00%
7.6
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.28
ΠΛΑΚΡ
0,00%
18
ΠΡΔ
0,00%
0.37
ΠΡΕΖΤ
0,00%
5.75
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.61
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
0,00%
5.66
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.39
ΣΑΡ
0,00%
8.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.5
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.309
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.99
ΣΠΕΙΣ
0,00%
9.34
ΣΠΙ
0,00%
0.82
ΣΠΥΡ
0,00%
0.252
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
11.9
ΤΖΚΑ
0,00%
2.89
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
0.855
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.23
ΦΙΕΡ
0,00%
0.52
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.197
ΦΡΛΚ
0,00%
4.2
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Ενισχύθηκε 6% η εμπορευματική κίνηση στο Λιμάνι του Πειραιά τον Ιούνιο

Ανέκαμψε κατά την διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του έτους, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων μέσω του λιμανιού του Πειραιά. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η Cosco Shipping Ports, μέσω των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ διακινήθηκαν συνολικά 1,225 εκατ. κοντέινερ, μέγεθος που αποτελεί αύξηση της τάξεως του 2,7% σε ετήσια βάση.

Στον αντίποδα, κατά το πρώτο τρίμηνο, είχαν διακινηθεί 1,145 εκατ. κοντέινερ, καταγράφοντας ετήσια πτώση της τάξεως του 5,8%.

Συνολικά κατά το φετινό πρώτο εξάμηνο, έχουν διακινηθεί 2,37 εκατ. κοντέινερ, μέγεθος που είναι μόλις 1,6% χαμηλότερο από το αντίστοιχο περσινό.

Τον Ιούνιο διακινήθηκαν 396,2 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια

Τον δε Ιούνιο, πιστοποιήθηκε η τάση ανάκαμψης των εμπορικών ροών προς τον Πειραιά, καθώς διακινήθηκαν 396,2 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, μια αύξηση κατά 6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Μετά την αναταραχή που έχει επιφέρει η πανδημία στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και ασφαλώς και στην διαχείριση λιμένων, η Cosco στοχεύει στην επαναφορά του Πειραιά σε αναπτυξιακή τροχιά.

Στην χθεσινή γενική συνέλευση του ΟΛΠ, ο πρόεδρος Yu Zenggang σημείωσε ότι «έχουμε τοποθετήσει τον λιμένα του Πειραιά σε μια αδιάκοπη τροχιά θετικής ανάπτυξης και κερδοφορίας.

Από ένας τοπικός λιμένας, το ελληνικό λιμάνι έχει μετατραπεί σήμερα σ’ ένα από τα πιο αναγνωρισμένα κέντρα ναυτιλίας παγκοσμίως, βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες θέσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο, μαζί με τους παραδοσιακούς ηγέτες, ενώ είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου».

Ο Πειραιάς εδραιώνεται στην πρώτη δεκάδα των σημαντικότερων ναυτιλιακών κέντρων του κόσμου

Μόλις πριν λίγες ημέρες, έγινε γνωστό ότι ο Πειραιάς εδραιώνεται πλέον στην πρώτη δεκάδα των σημαντικότερων ναυτιλιακών κέντρων του κόσμου, καταλαμβάνοντας την όγδοη θέση στην σχετική έρευνα του Baltic Exchange (κεντρικού φορέα της διεθνούς ναυλαγοράς) και του κινεζικού πρακτορείου ειδήσεων Xinhua για το 2020.

Το 2018 ο Πειραιάς απουσίαζε από την πρώτη δεκάδα, ενώ στην έρευνα του 2019, το ελληνικό λιμάνι είχε βρεθεί στην 10η θέση.

Το ελληνικό λιμάνι έχει ενισχύσει την θέση του, χάρις στην σταδιακή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών σε νομικό, χρηματοδοτικό, ναυλομεσιτικό και ασφαλιστικό επίπεδο, ενώ παραδοσιακά βαθμολογείται υψηλά χάρις στο γεγονός ότι διαθέτει μια πολύ σημαντική κοινότητα ναυτιλιακών εταιρειών.

Στην παρούσα φάση  η πλευρά της Cosco συνεχίζει να διαπραγματεύεται με την ελληνική κυβέρνηση για την απόκτηση του 16% του ΟΛΠ, με στόχο να έχει επιτευχθεί οριστική συμφωνία πριν την καταληκτική ημερομηνία του Αυγούστου.

Σύμφωνα με όλες τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, φαίνεται πως θα υπάρχει «λευκός καπνός», καθώς αμφότερες οι πλευρές θέλουν να αποφύγουν να οδηγηθούν σε δικαστική διαμάχη.

Σημειωτέον ότι για να αποκτηθεί το 16% του ΟΛΠ θα πρέπει η Cosco να έχει υλοποιήσει μια σειρά επενδύσεων, βάσει των όσων προβλέπονται στην σχετική σύμβαση που έχει υπογραφεί.

Ωστόσο, αυτές δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, με την κινεζική πλευρά να κάνει λόγο για υπαιτιότητα του Δημοσίου, ή και τρίτων, τη στιγμή που συνεχίζονται και οι προσφυγές φορέων εναντίον επενδύσεων, που περιλαμβάνονται στο επιχειρησιακό πλάνο (Master Plan), με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα, την νέα προβλήτα της κρουαζιέρας.

Σε κάθε περίπτωση, εκτιμάται ότι θα βρεθεί λύση μεταξύ των δύο πλευρών, μέσω της αναπροσαρμογής των χρονικών προθεσμιών.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!