Γ.Δ.
905.53 -0,29%
CENER
-1,89%
2.59
CNLCAP
+0,58%
8.6
TITC
-0,39%
15.14
ΑΑΑΚ
0,00%
6.7
ΑΑΑΠ
0,00%
3.3
ΑΒΑΞ
0,00%
1.114
ΑΒΕ
-1,01%
0.489
ΑΔΜΗΕ
-0,39%
2.54
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.52
ΑΛΜΥ
+0,26%
1.945
ΑΛΦΑ
-0,17%
1.1445
ΑΝΔΡΟ
0,00%
29
ΑΝΕΚ
0,00%
0.0715
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.09
ΑΡΑΙΓ
0,00%
5.15
ΑΣΚΟ
-3,60%
2.14
ΑΣΤΑΚ
-1,58%
9.35
ΑΤΕΚ
0,00%
0.416
ΑΤΤ
+2,50%
4.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
1.12
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.58
ΒΙΟ
+0,23%
4.45
ΒΙΟΚΑ
-8,39%
1.42
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.592
ΒΙΟΤ
+4,76%
0.352
ΒΙΣ
-1,87%
1.05
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΒΥΤΕ
0,00%
2.83
ΓΕΒΚΑ
-2,48%
1.18
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,31%
9.71
ΔΑΙΟΣ
+0,63%
3.18
ΔΕΗ
-1,05%
9.4
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-0,79%
0.75
ΔΟΥΡΟ
-6,25%
0.3
ΔΡΟΜΕ
-2,73%
0.428
ΕΒΡΟΦ
+1,00%
1.01
ΕΕΕ
-1,05%
29.29
ΕΚΤΕΡ
+2,43%
1.265
ΕΛΒΕ
+2,10%
7.3
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,41%
0.484
ΕΛΙΝ
-1,11%
1.78
ΕΛΛ
+0,24%
16.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,07%
1.435
ΕΛΠΕ
0,00%
6.19
ΕΛΣΤΡ
-0,41%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-0,54%
1.83
ΕΛΧΑ
-1,49%
1.852
ΕΝΤΕΡ
-1,01%
4.9
ΕΠΙΛΚ
-6,25%
0.3
ΕΠΣΙΛ
0,00%
16.15
ΕΣΥΜΒ
+2,44%
0.63
ΕΤΕ
+0,75%
2.69
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
4.75
ΕΥΔΑΠ
-0,26%
7.64
ΕΥΠΙΚ
+0,84%
4.8
ΕΥΡΩΒ
+0,40%
0.9062
ΕΧΑΕ
-1,17%
3.8
ΙΑΤΡ
+2,82%
1.82
ΙΚΤΙΝ
+3,54%
0.819
ΙΛΥΔΑ
+2,77%
1.485
ΙΝΚΑΤ
+0,47%
2.12
ΙΝΛΙΦ
-0,48%
4.12
ΙΝΛΟΤ
-0,89%
0.56
ΙΝΤΕΚ
+0,88%
3.44
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
7
ΙΝΤΕΤ
-7,16%
0.83
ΙΝΤΚΑ
-1,44%
2.05
ΚΑΜΠ
+2,90%
2.48
ΚΑΡΕΛ
+1,44%
282
ΚΕΚΡ
-2,63%
2.225
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.66
ΚΛΜ
-2,83%
0.686
ΚΜΟΛ
0,00%
3
ΚΟΡΔΕ
-0,75%
0.53
ΚΟΥΑΛ
-0,69%
0.286
ΚΟΥΕΣ
+3,45%
15.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.184
ΚΡΕΤΑ
0,00%
1.09
ΚΡΙ
-3,57%
8.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.94
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.345
ΛΑΒΙ
+1,46%
0.416
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.44
ΛΑΜΨΑ
0,00%
19.8
ΛΑΝΑΚ
-3,48%
1.11
ΛΕΒΚ
-1,00%
0.396
ΛΕΒΠ
0,00%
0.37
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.21
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.08
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.6
ΛΥΚ
+0,64%
1.575
ΜΑΘΙΟ
+2,00%
0.51
ΜΕΒΑ
0,00%
2.24
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
3.18
ΜΕΡΚΟ
-2,46%
47.6
ΜΙΓ
+0,34%
0.0297
ΜΙΝ
0,00%
0.585
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,13%
15.01
ΜΟΝΤΑ
+6,25%
0.595
ΜΟΤΟ
-1,18%
1.67
ΜΟΥΖΚ
-2,77%
0.632
ΜΠΕΛΑ
-2,16%
13.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
+1,48%
0.685
ΜΥΤΙΛ
+0,52%
15.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.02
ΝΑΥΠ
+0,83%
1.22
ΝΙΚΑΣ
-9,92%
1.09
ΞΥΛΚ
+1,39%
0.292
ΞΥΛΠ
0,00%
0.23
ΟΛΘ
+1,15%
26.4
ΟΛΠ
0,00%
18.8
ΟΛΥΜΠ
+1,52%
1.738
ΟΠΑΠ
-0,44%
13.66
ΟΤΕ
-0,45%
15.33
ΟΤΟΕΛ
-1,00%
7.91
ΠΑΙΡ
-0,22%
0.918
ΠΑΠ
0,00%
2.16
ΠΕΙΡ
+0,20%
1.496
ΠΕΤΡΟ
+0,53%
7.6
ΠΛΑΘ
-0,28%
7.1
ΠΛΑΙΣ
-1,15%
4.29
ΠΛΑΚΡ
+1,12%
18.1
ΠΡΔ
0,00%
0.348
ΠΡΕΖΤ
0,00%
5.75
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.53
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.65
ΠΡΟΦ
+0,36%
5.62
ΡΕΒΟΙΛ
-1,52%
1.3
ΣΑΡ
-0,46%
8.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.45
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.036
ΣΕΝΤΡ
+0,69%
0.292
ΣΙΔΜΑ
+11,54%
2.9
ΣΠΕΙΣ
+0,81%
9.92
ΣΠΙ
+0,65%
0.78
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+0,34%
11.86
ΤΖΚΑ
-0,33%
3.06
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,87%
0.87
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.175
ΦΙΕΡ
-1,29%
0.612
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7
ΦΡΙΓΟ
-1,58%
0.187
ΦΡΛΚ
-0,73%
4.06
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-3,57%
0.675
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Capital: Η ναυτιλιακή του ομίλου Μαρινάκη εκδίδει 5ετές ομόλογο 150 εκατ. στο ΧΑ

Με στόχο τη χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος για την επέκτασή της στον τομέα της μεταφοράς LNG, η Capital Product Partners L.P. του ομίλου Μαρινάκη προχωρά στην έκδοση πενταετούς ομολόγου, συνολικού ύψους 150 εκατ. ευρώ, στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Πρόκειται για το δεύτερο ομόλογο του ελληνικού εφοπλισμού μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ όπως όλα δείχνουν, η έγκριση του ενημερωτικού δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς είναι θέμα ημερών. Το ύψος της έκδοσης της ναυτιλιακής συμφερόντων του ομίλου Μαρινάκη είναι μεγαλύτερο από τα 100 εκατ. ευρώ του ομολόγου της Costamare.

Η Capital Product Partners L.P. Remaining, που στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 κατέγραψε αύξηση 400% των κερδών της, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 35,4 εκατ. δολάρια έναντι των 8,7 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο διάστημα του 2020, είναι εισηγμένη από το 2007 στον NASDAQ, διαχειρίζεται συνολικά 19 πλοία διαφόρων κατηγοριών και ετοιμάζεται να αλλάξει σελίδα με αιχμή του δόρατος τα τρία νέα πλοία μεταφοράς LNG που ενέταξε στον στόλο της το τελευταίο διάστημα.

Η εταιρεία προσανατολίζεται σε επενδύσεις στην αειφόρο ναυτιλία, υλοποιώντας ένα στρατηγικό επενδυτικό πλάνο για την «πράσινη» ανανέωση του στόλου της, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, με την αγορά τριών υπερσύγχρονων LNG Carriers, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, με δικαίωμα απόκτησης τριών επιπλέον.

Τα νέα πλοία κινούνται με καύσιμο το φυσικό αέριο το οποίο παράγει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ είναι και αποδοτικότερα ενεργειακά. Με την ένταξή των τριών LNG Carriers στον στόλο της CPLP, ο οποίος αριθμεί συνολικά 19 σύγχρονα πλοία με μέσο όρο ηλικίας κάτω των 9 ετών, η εταιρεία μείωσε περίπου 10% το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα σε λιγότερο από έναν χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι προ ημερών, η Capital Gas, ενίσχυσε τον στόλο της με ένα νεότευκτο LNG Carrier, χωρητικότητας 174.000 κ.μ. Ο «Ασκληπιός»,  όπως ονομάζεται το νέο πλοίο, είναι ίδιο με τα 3 πλοία που έχει εξαγοράσει η Capital Product Partners και ένα από τα εννέα αδελφά πλοία LNG Carriers, του Ομίλου Μαρινάκη, συνολικής μεταφορικής ικανότητας περίπου 1,6 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων LNG.

Το νέο πλοίο, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, θεωρείται ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης στην κατηγορία του, καθώς διαθέτει σύγχρονες μηχανές τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου.

Επιπλέον, χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο, η χρήση του οποίου στη ναυτιλία μειώνει τις εκπομπές CO2 πάνω από το 20%, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ έχει μηδενικές εκπομπές SOX (Sulphur Oxide) και άλλων αερίων θερμοκηπίου. O «Ασκληπιός» έχει ήδη ναυλωθεί στην εταιρεία Cheniere για περίοδο έως και 6 ετών, εξασφαλίζοντας υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις για την Capital Gas.

Το νεότευκτο σκάφος αποτελεί τμήμα ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος ύψους άνω των €1,8 δισ. ευρώ, του Ομίλου Μαρινάκη, με στόχο την «πράσινη» ανανέωση του στόλου του ομίλου Capital . Οι επενδύσεις σε νέα πλοία με σύστημα πρόωσης το LNG συνιστούν ένα σημαντικό βήμα προς τη περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Ομίλου για την ενεργή μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού άνθρακα και παράλληλα, διαφοροποιούν το πεδίο δραστηριότητας του με την επέκταση στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, η οποία γνωρίζει εκρηκτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρισιμότητάς του τελευταίου στην ενεργειακή μετάβαση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!