Γ.Δ.
1015.48 +1,14%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+3,95%
3.68
CNLCAP
0,00%
7.7
DIMAND
0,00%
14
TITC
+1,69%
14.44
ΑΑΑΚ
0,00%
9.5
ΑΑΑΠ
0,00%
5.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
0.909
ΑΒΕ
0,00%
0.536
ΑΔΜΗΕ
+3,39%
1.95
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+0,49%
2.07
ΑΛΦΑ
+1,01%
1.2
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΝΕΚ
0,00%
0.19
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+2,23%
6.43
ΑΣΚΟ
+0,47%
2.16
ΑΣΤΑΚ
-3,05%
7.62
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+2,17%
4.7
ΑΤΤ
+2,31%
0.1508
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.38
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+5,02%
4.6
ΒΙΟΚΑ
+1,88%
1.63
ΒΙΟΣΚ
-0,29%
0.694
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.31
ΒΙΣΔ
0,00%
0.7
ΒΟΣΥΣ
+5,77%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+4,17%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,49%
12.26
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
+0,35%
7.27
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+3,24%
0.828
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,59%
0.339
ΕΒΡΟΦ
-4,75%
0.802
ΕΕΕ
+1,14%
22.24
ΕΚΤΕΡ
+4,92%
1.6
ΕΛΒΕ
-0,82%
4.82
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-1,91%
0.41
ΕΛΙΝ
+0,52%
1.92
ΕΛΛ
0,00%
17
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,23%
2.185
ΕΛΠΕ
+2,97%
7.62
ΕΛΣΤΡ
+5,68%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΧΑ
+1,72%
1.77
ΕΝΤΕΡ
-0,77%
3.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
+1,81%
6.74
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.63
ΕΤΕ
-0,02%
4.315
ΕΥΑΠΣ
+0,56%
3.58
ΕΥΔΑΠ
+2,04%
6.99
ΕΥΡΩΒ
+1,45%
1.191
ΕΧΑΕ
0,00%
3.82
ΙΑΤΡ
-0,30%
1.68
ΙΚΤΙΝ
+1,25%
0.568
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.16
ΙΝΚΑΤ
-2,23%
1.58
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.86
ΙΝΛΟΤ
-1,54%
0.64
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,54%
6.6
ΙΝΤΕΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΚΑ
-0,65%
1.838
ΚΑΜΠ
-1,59%
2.48
ΚΑΡΕΛ
0,00%
312
ΚΕΚΡ
-2,64%
1.252
ΚΕΠΕΝ
-4,35%
2.2
ΚΛΜ
+2,99%
0.69
ΚΟΡΔΕ
+1,03%
0.49
ΚΟΥΑΛ
-0,61%
0.489
ΚΟΥΕΣ
+0,96%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.216
ΚΡΙ
-2,86%
6.12
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
+1,78%
1.145
ΛΑΒΙ
+0,22%
0.456
ΛΑΜΔΑ
-0,41%
6.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
+0,43%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.065
ΛΟΥΛΗ
+3,73%
2.5
ΛΥΚ
-2,69%
2.53
ΜΑΘΙΟ
-2,01%
0.73
ΜΕΒΑ
0,00%
2.74
ΜΕΝΤΙ
-0,28%
3.59
ΜΕΡΚΟ
+1,70%
47.8
ΜΙΓ
+8,67%
0.0489
ΜΙΝ
+8,44%
0.488
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,99%
22.54
ΜΟΝΤΑ
+2,87%
0.716
ΜΟΤΟ
+0,43%
2.33
ΜΟΥΖΚ
-0,29%
0.692
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
16.77
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,45%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+2,94%
23.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.3
ΝΑΥΠ
0,00%
1.12
ΞΥΛΚ
+1,35%
0.225
ΞΥΛΠ
+15,38%
0.24
ΟΛΘ
+0,42%
24
ΟΛΠ
+1,28%
17.44
ΟΛΥΜΠ
-2,78%
2.1
ΟΠΑΠ
+1,04%
13.6
ΟΤΕ
+2,74%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,19%
10.28
ΠΑΙΡ
+0,67%
0.906
ΠΑΠ
+0,40%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,25%
1.82
ΠΕΤΡΟ
-0,33%
6.1
ΠΛΑΘ
+1,50%
4.395
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.59
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.095
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
-0,69%
2.88
ΡΕΒΟΙΛ
+2,78%
1.295
ΣΑΡ
-0,67%
7.45
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.18
ΣΑΤΟΚ
-5,77%
0.0245
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.304
ΣΙΔΜΑ
+5,93%
2.5
ΣΠΕΙΣ
-0,95%
6.26
ΣΠΙ
-0,63%
0.632
ΣΠΥΡ
+5,26%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-1,07%
20.28
ΤΖΚΑ
-0,79%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.03
ΥΑΛΚΟ
+7,27%
0.236
ΦΙΕΡ
+2,28%
0.448
ΦΛΕΞΟ
+4,35%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+6,00%
0.106
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+6,00%
0.53
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Capital: Η ναυτιλιακή του ομίλου Μαρινάκη εκδίδει 5ετές ομόλογο 150 εκατ. στο ΧΑ

Με στόχο τη χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος για την επέκτασή της στον τομέα της μεταφοράς LNG, η Capital Product Partners L.P. του ομίλου Μαρινάκη προχωρά στην έκδοση πενταετούς ομολόγου, συνολικού ύψους 150 εκατ. ευρώ, στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Πρόκειται για το δεύτερο ομόλογο του ελληνικού εφοπλισμού μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ όπως όλα δείχνουν, η έγκριση του ενημερωτικού δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς είναι θέμα ημερών. Το ύψος της έκδοσης της ναυτιλιακής συμφερόντων του ομίλου Μαρινάκη είναι μεγαλύτερο από τα 100 εκατ. ευρώ του ομολόγου της Costamare.

Η Capital Product Partners L.P. Remaining, που στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 κατέγραψε αύξηση 400% των κερδών της, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 35,4 εκατ. δολάρια έναντι των 8,7 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο διάστημα του 2020, είναι εισηγμένη από το 2007 στον NASDAQ, διαχειρίζεται συνολικά 19 πλοία διαφόρων κατηγοριών και ετοιμάζεται να αλλάξει σελίδα με αιχμή του δόρατος τα τρία νέα πλοία μεταφοράς LNG που ενέταξε στον στόλο της το τελευταίο διάστημα.

Η εταιρεία προσανατολίζεται σε επενδύσεις στην αειφόρο ναυτιλία, υλοποιώντας ένα στρατηγικό επενδυτικό πλάνο για την «πράσινη» ανανέωση του στόλου της, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, με την αγορά τριών υπερσύγχρονων LNG Carriers, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, με δικαίωμα απόκτησης τριών επιπλέον.

Τα νέα πλοία κινούνται με καύσιμο το φυσικό αέριο το οποίο παράγει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ είναι και αποδοτικότερα ενεργειακά. Με την ένταξή των τριών LNG Carriers στον στόλο της CPLP, ο οποίος αριθμεί συνολικά 19 σύγχρονα πλοία με μέσο όρο ηλικίας κάτω των 9 ετών, η εταιρεία μείωσε περίπου 10% το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα σε λιγότερο από έναν χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι προ ημερών, η Capital Gas, ενίσχυσε τον στόλο της με ένα νεότευκτο LNG Carrier, χωρητικότητας 174.000 κ.μ. Ο «Ασκληπιός»,  όπως ονομάζεται το νέο πλοίο, είναι ίδιο με τα 3 πλοία που έχει εξαγοράσει η Capital Product Partners και ένα από τα εννέα αδελφά πλοία LNG Carriers, του Ομίλου Μαρινάκη, συνολικής μεταφορικής ικανότητας περίπου 1,6 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων LNG.

Το νέο πλοίο, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, θεωρείται ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης στην κατηγορία του, καθώς διαθέτει σύγχρονες μηχανές τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου.

Επιπλέον, χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο, η χρήση του οποίου στη ναυτιλία μειώνει τις εκπομπές CO2 πάνω από το 20%, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ έχει μηδενικές εκπομπές SOX (Sulphur Oxide) και άλλων αερίων θερμοκηπίου. O «Ασκληπιός» έχει ήδη ναυλωθεί στην εταιρεία Cheniere για περίοδο έως και 6 ετών, εξασφαλίζοντας υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις για την Capital Gas.

Το νεότευκτο σκάφος αποτελεί τμήμα ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος ύψους άνω των €1,8 δισ. ευρώ, του Ομίλου Μαρινάκη, με στόχο την «πράσινη» ανανέωση του στόλου του ομίλου Capital . Οι επενδύσεις σε νέα πλοία με σύστημα πρόωσης το LNG συνιστούν ένα σημαντικό βήμα προς τη περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Ομίλου για την ενεργή μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού άνθρακα και παράλληλα, διαφοροποιούν το πεδίο δραστηριότητας του με την επέκταση στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, η οποία γνωρίζει εκρηκτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρισιμότητάς του τελευταίου στην ενεργειακή μετάβαση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!