Γ.Δ.
1390.69 -0,71%
ACAG
-2,00%
6.36
CENER
-0,14%
7.04
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
-1,20%
9.86
OPTIMA
+0,20%
9.81
TITC
+1,15%
26.5
ΑΑΑΚ
-8,67%
6.85
ΑΒΑΞ
-2,24%
1.398
ΑΒΕ
0,00%
0.5
ΑΔΜΗΕ
-1,15%
2.15
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,78%
2.57
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.575
ΑΝΔΡΟ
+1,16%
6.96
ΑΡΑΙΓ
-2,71%
11.83
ΑΣΚΟ
-0,77%
2.58
ΑΣΤΑΚ
-3,13%
7.42
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-1,35%
7.32
ΑΤΤ
-1,80%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
-1,75%
2.25
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,19%
5.23
ΒΙΟΚΑ
+1,75%
2.9
ΒΙΟΣΚ
-2,13%
1.15
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.216
ΒΟΣΥΣ
+6,09%
2.44
ΓΕΒΚΑ
+1,23%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,20%
16.4
ΔΑΑ
-0,29%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-2,67%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,96%
4.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,67%
0.347
ΕΒΡΟΦ
-1,32%
1.495
ΕΕΕ
+0,35%
28.28
ΕΚΤΕΡ
+0,13%
3.845
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
-1,25%
2.37
ΕΛΛ
-1,32%
15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,63%
2.49
ΕΛΠΕ
+1,11%
8.23
ΕΛΣΤΡ
-2,44%
2.4
ΕΛΤΟΝ
-1,99%
1.876
ΕΛΧΑ
-2,16%
1.81
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-0,44%
9.15
ΕΣΥΜΒ
-1,63%
1.21
ΕΤΕ
-2,22%
7.21
ΕΥΑΠΣ
-1,50%
3.28
ΕΥΔΑΠ
-1,23%
5.6
ΕΥΡΩΒ
-1,14%
1.829
ΕΧΑΕ
-1,38%
5
ΙΑΤΡ
+3,07%
1.68
ΙΚΤΙΝ
-3,04%
0.446
ΙΛΥΔΑ
-2,84%
1.54
ΙΝΚΑΤ
-2,72%
5.01
ΙΝΛΙΦ
-0,62%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-3,69%
1.044
ΙΝΤΕΚ
+0,48%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
-3,47%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-1,19%
3.31
ΚΑΜΠ
+3,20%
2.58
ΚΑΡΕΛ
+2,35%
348
ΚΕΚΡ
-1,97%
1.49
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-1,62%
1.52
ΚΟΡΔΕ
+0,37%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-3,46%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-1,14%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,46%
1.385
ΛΑΒΙ
-1,20%
0.82
ΛΑΜΔΑ
-2,42%
6.45
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.8
ΛΑΝΑΚ
+2,60%
0.985
ΛΕΒΚ
-11,11%
0.32
ΛΕΒΠ
0,00%
0.36
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,84%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-2,63%
1.11
ΜΕΒΑ
-0,53%
3.78
ΜΕΝΤΙ
-2,34%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-3,91%
3.81
ΜΙΝ
-4,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,61%
26.26
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,20%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+1,06%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-2,30%
1.915
ΜΠΤΚ
-8,26%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
35.54
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
-1,67%
0.998
ΞΥΛΚ
-3,73%
0.284
ΞΥΛΚΔ
-57,89%
0.0016
ΞΥΛΠ
+3,95%
0.316
ΞΥΛΠΔ
+10,00%
0.011
ΟΛΘ
-2,19%
22.3
ΟΛΠ
-3,15%
24.6
ΟΛΥΜΠ
-1,89%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,49%
16.22
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,34%
0.873
ΟΤΕ
-0,70%
14.26
ΟΤΟΕΛ
-1,35%
13.16
ΠΑΙΡ
-2,98%
1.14
ΠΑΠ
+1,95%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,16%
3.794
ΠΕΤΡΟ
-7,22%
9
ΠΛΑΘ
-1,65%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
-8,75%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-1,05%
1.134
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-0,24%
4.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.605
ΣΑΡ
+1,79%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-3,61%
0.374
ΣΙΔΜΑ
-0,50%
2.01
ΣΠΕΙΣ
-3,70%
7.28
ΣΠΙ
-8,47%
0.756
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
-0,66%
18.17
ΤΖΚΑ
+0,91%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,47%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.372
ΦΛΕΞΟ
-1,89%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,03%
0.29
ΦΡΛΚ
+1,48%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Costamare: Καθαρά κέρδη 115 εκατ. δολ. με αύξηση 80% στο α’ τρίμηνο του 2022

Διπλασίασε έσοδα και κέρδη η Costamare Inc. στο α’ τρίμηνο του 2022. Η εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ανακοίνωσε πριν από λίγο έσοδα ύψους 270 εκατ. δολ. (257 εκατ. ευρώ) και καθαρά κέρδη 115 εκατ. δολ. (110 εκατ. ευρώ).

Τα έσοδα και τα καθαρά κέρδη προέρχονται αποκλειστικά από ναυλώσεις πλοίων και είναι κατά 111% και 80% αντίστοιχα διευρυμένα σε σχέση με τα μεγέθη που είχε παρουσιάσει για το α’ τρίμηνο του 2021. Την περίοδο εκείνη τα έσοδα είχαν διαμορφωθεί σε 126,7 εκατ. δολ. και τα καθαρά κέρδη σε 68,1 εκατ. δολ.

Η μεγάλη αύξηση αποδίδεται αφενός μεν στην ραγδαία διεύρυνση του στόλου που είχε στη ιδιοκτησία της η εταιρεία, αφετέρου δε στους αυξημένους ναύλους, λόγω της υψηλής ζήτησης που καταγράφεται,, ειδικά στις μεταφορές μέσω containerships. Όπως ανέφερε ο οικονομικός διευθυντής (CFO) της εταιρείας Γρηγόρης Ζήκος, «οι βασικές αρχές και οι ισχυρές τιμές ναύλωσης για την αγορά εμπορευματοκιβωτίων παραμένουν αμετάβλητες: ένας στόλος πλήρως απασχολούμενος, χωρίς να υπάρχουν ναύλοι βραχεία διάρκειας, ενώ η συμφόρηση δεν παρουσιάζει σημάδια χαλάρωσης».

Σύμφωνα με το στέλεχος της εταιρείας, το περιβάλλον της αγοράς είναι ευνοϊκό, ενώ η Costamare έχει καλύψει όλες τις ημέρες ανοιχτής λειτουργίας των εμπορευματοκιβωτίων για το 2022 και κατά 95% για το 2023. Πρόσθεσε ακόμη ότι ο στόλος των πλοίων μεταφοράς TEUs της Costamare έχει ναυλοσύμφωνα ύψους 3,3 δισ. δολ. (3,14 δισ. ευρώ) με υπολειπόμενη διάρκεια ναύλωσης 4,1 ετών.

«Από την πλευρά του ξηρού χύδην φορτίου», πρόσθεσε ο κ. Ζήκος, «η αγορά συνεχίζει να είναι ισχυρή με τα μικρότερα πλοία να αποδίδουν καλύτερα σε σχέση με τα μεγαλύτερα. Η δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης παραμένει υγιής, υποστηριζόμενη από ένα ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών».

Σημειώνεται ότι στο α’ τρίμηνο του έτους η Costamare είχε στη διάθεσή της ένα στόλο 117ποντοπόρων πλοίων, έναντι 62 σκαφών την αντίστοιχη περίοδο του 2021, και 10.564 ημέρες ναύλωσης, έναντι 5.640 ημερών που ήταν στο α’ τρίμηνο του 2021.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!