Γ.Δ.
1421.71 -0,31%
ACAG
+0,84%
6
CENER
-0,32%
9.21
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
+2,60%
8.3
NOVAL
-0,72%
2.69
OPTIMA
+2,64%
12.42
TITC
+1,37%
29.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-0,55%
1.44
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
+0,63%
0.8
ΑΛΜΥ
-2,91%
2.67
ΑΛΦΑ
-1,55%
1.52
ΑΝΔΡΟ
-1,54%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,36%
11.21
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.85
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.58
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.46
ΑΤΤ
0,00%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.29
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,34%
5.87
ΒΙΟΚΑ
+0,43%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+0,40%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+5,74%
2.58
ΓΕΒΚΑ
-0,71%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,44%
16.88
ΔΑΑ
-1,49%
7.91
ΔΑΙΟΣ
-5,68%
3.32
ΔΕΗ
+2,10%
11.17
ΔΟΜΙΚ
+1,53%
3.99
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,61%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-1,39%
1.42
ΕΕΕ
+0,57%
31.8
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.22
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+2,67%
2.31
ΕΛΛ
-0,73%
13.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,99%
2.495
ΕΛΠΕ
-2,87%
7.95
ΕΛΣΤΡ
+0,47%
2.14
ΕΛΤΟΝ
+0,12%
1.69
ΕΛΧΑ
-0,22%
1.824
ΕΝΤΕΡ
+0,89%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.126
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.28
ΕΤΕ
-1,34%
8.082
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.68
ΕΥΡΩΒ
-0,24%
2.082
ΕΧΑΕ
-0,99%
5.02
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+4,58%
0.3655
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.645
ΙΝΚΑΤ
-0,79%
5.04
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.69
ΙΝΛΟΤ
-0,92%
1.08
ΙΝΤΕΚ
+0,70%
5.74
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,84%
4.74
ΙΝΤΕΤ
-0,84%
1.18
ΙΝΤΚΑ
-2,60%
3.19
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
+0,38%
1.32
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,87%
1.575
ΚΟΡΔΕ
+0,84%
0.483
ΚΟΥΑΛ
+5,76%
1.138
ΚΟΥΕΣ
+0,76%
5.29
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+4,19%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,35%
0.863
ΛΑΜΔΑ
-0,60%
6.64
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.91
ΛΕΒΚ
+0,72%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,74%
1.36
ΛΟΥΛΗ
-1,08%
2.74
ΜΑΘΙΟ
-8,04%
0.846
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-2,44%
2.8
ΜΕΡΚΟ
-4,13%
41.8
ΜΙΓ
-0,54%
3.68
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,36%
24.72
ΜΟΝΤΑ
-9,21%
3.35
ΜΟΤΟ
+1,76%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,75%
26.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.4
ΜΠΡΙΚ
-1,34%
1.845
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,90%
35.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
-0,21%
0.934
ΞΥΛΚ
+1,15%
0.265
ΞΥΛΠ
-24,96%
0.424
ΟΛΘ
-3,26%
20.8
ΟΛΠ
-2,53%
25.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.4
ΟΠΑΠ
-0,82%
14.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,43%
0.924
ΟΤΕ
+0,30%
13.5
ΟΤΟΕΛ
-0,86%
11.48
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
-1,80%
3.499
ΠΕΤΡΟ
-0,74%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,64%
3.895
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
+0,35%
1.142
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,43%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,96%
1.575
ΣΑΡ
+0,36%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-2,13%
0.322
ΣΙΔΜΑ
-3,20%
1.665
ΣΠΕΙΣ
+0,60%
6.74
ΣΠΙ
+0,31%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,89%
19.35
ΤΖΚΑ
-0,71%
1.395
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+1,69%
0.24
ΦΡΛΚ
-1,30%
3.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Πλακιωτάκης: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές

Τη θέση του ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές, ενισχύοντας το ρόλο του και την προστιθέμενη αξία του στην ανάπτυξη της περιοχής, διατύπωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, υπογραμμίζοντας σε βιντεοσκοπημένο του μήνυμα, τη μεγάλη σημασία της σύνδεσής του με τα τέσσερα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης: Σαουθάμπτον (Ηνωμένο Βασίλειο), Αμβέρσας (Βέλγιο), Ρότερνταμ (Ολλανδία) και Αμβούργου (Γερμανία).

Το μήνυμα του υπουργού, προβλήθηκε στη σημερινή εκδήλωση που έγινε επί τη ευκαιρία της παρθενικής σύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τα τέσσερα προαναφερόμενα μεγάλα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης και η οποία εγκαινιάστηκε από το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων LOME. Η σύνδεση αυτή, επιτυγχάνεται με τη νέα γραμμή/υπηρεσία FEMEX της εταιρείας μεταφοράς κοντέινερ «CMA-CGM» και θα γίνεται μέσω εβδομαδιαίου δρομολογίου πλοίου εμπορευματοκιβωτίων.

Φορτία προς εξαγωγή για τα λιμάνια της Τουρκίας και του Μαρόκου

Συγκεκριμένα, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας περίπου 5.000 TEU’S (εμπορευματοκιβωτίων), θα «δένουν» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης προερχόμενα από τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης και θα παραλαμβάνουν φορτία προς εξαγωγή για τα λιμάνια της Τουρκίας (Κωνσταντινούπολη, Γεμπζέ, Γκεμλίκ, Σμύρνη) και της Ταγγέρης στο Μαρόκο.

«Σήμερα είναι μία μεγάλη μέρα για τη Θεσσαλονίκη που θα συνδέεται πλέον σε τακτική βάση με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης. Η πόλη αποκτά τη θέση που της αξίζει» επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε, Αθανάσιος Λιάγκος, προαναγγέλλοντας τη δημιουργία και τρίτου dry port, πέραν των δύο που ήδη διαθέτει η εταιρεία σε Σόφια και Νις. Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας τόνισε τη σημασία της ένταξης του λιμανιού σε διεθνή δίκτυα συνδυασμένων μεταφορών και είπε χαρακτηριστικά ότι «το λιμάνι μας δείχνει το δρόμο για την επιτυχία».

Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της CMA CGM Ελλάς, George Hitti τόνισε ότι η εταιρεία μεταξύ 2021-2022 πετυχαίνει μία ανάπτυξη της τάξης του 35%, σε μεταφερόμενα TEU’s, «μία αύξηση που σε σημαντικό βαθμό συνδέεται με τα τρία δρομολόγια που συνδέουν, εβδομαδιαία, τη Θεσσαλονίκη με τη Σόφια Βουλγαρίας και τη Νις Σερβίας», τόνισε.

Σύνδεση Ελλάδας με Αίγυπτο, Κύπρο, Τουρκία και Λίβανο

Ο διευθυντής της CMA CGM για την περιοχή της Ανατολής/Levante, Hani Chbeir, σημείωσε ότι η Ελλάδα δείχνει να αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία για τον ναυτιλιακό κολοσσό που λέγεται CMA CGM, καθώς εκτός από την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, την προηγούμενη εβδομάδα συνδέθηκε για πρώτη φορά ο Πειραιάς με την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ. Παράλληλα, ο ίδιος είπε, ότι η εταιρεία αναμένεται να συνδέσει την Ελλάδα, με απευθείας γραμμές, με Αίγυπτο, Κύπρο, Τουρκία και Λίβανο.

Η CMA – CGM, που μέσω της θυγατρικής της Τerminal Link, έχει επενδύσει στην ΟΛΘ Α.Ε., είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατέχοντας την τρίτη θέση παγκοσμίως, διαθέτει παρουσία σε 160 χώρες και 583 πλοία, που μεταφέρουν εμπορεύματα μέσα από 276 γραμμές. Παράλληλα, η CMA-CGM διαθέτει 400 γραφεία παγκοσμίως και 150.000 άτομα προσωπικό, ενώ στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του χρόνου, υπολογίζεται να έχει μεταφέρει 143.000 κοντέινερς.

Στην Ελλάδα η παρουσία της CMA – CGM ξεκινά από το 2001 σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη και παραμένει συνδιαχειριστής με ποσοστό στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΘ ΑΕ. Η CMA – CGM Greece έχει σαφή προσανατολισμό τα τελευταία δύο χρόνια την αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και αναβάθμισή του σε κύρια πύλη για τα νότια Βαλκάνια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!