Γ.Δ.
1168.45 -1,96%
ACAG
-3,31%
5.85
CENER
-1,85%
6.35
CNLCAP
-1,50%
6.55
DIMAND
-1,27%
11.65
TITC
-2,97%
16.98
ΑΑΑΚ
0,00%
7.95
ΑΒΑΞ
-1,36%
1.302
ΑΒΕ
-0,37%
0.538
ΑΔΜΗΕ
-1,41%
2.095
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.71
ΑΛΜΥ
+7,39%
2.47
ΑΛΦΑ
+0,28%
1.235
ΑΝΔΡΟ
-2,05%
6.7
ΑΝΕΚ
-3,10%
0.25
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,77%
10.44
ΑΣΚΟ
+1,77%
2.3
ΑΣΤΑΚ
-1,40%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.336
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.95
ΑΤΤ
+1,53%
11.98
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,95%
5.04
ΒΙΟΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟΣΚ
-0,48%
1.04
ΒΙΟΤ
0,00%
0.246
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-0,32%
1.56
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,76%
13
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
-2,76%
9
ΔΟΜΙΚ
-2,74%
3.19
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-8,12%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.99
ΕΕΕ
-1,64%
25.19
ΕΚΤΕΡ
+26,61%
2.76
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.566
ΕΛΙΝ
-1,33%
2.23
ΕΛΛ
-1,24%
15.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,35%
1.992
ΕΛΠΕ
-3,39%
7.12
ΕΛΣΤΡ
+1,29%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-2,01%
1.955
ΕΛΧΑ
-3,70%
1.72
ΕΝΤΕΡ
-1,43%
5.52
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.136
ΕΠΣΙΛ
-0,95%
9.43
ΕΣΥΜΒ
-2,37%
1.03
ΕΤΕ
-3,76%
5.02
ΕΥΑΠΣ
-2,22%
3.09
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.54
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
1.4355
ΕΧΑΕ
-3,41%
4.53
ΙΑΤΡ
-1,66%
1.78
ΙΚΤΙΝ
+4,82%
0.478
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.2
ΙΝΚΑΤ
-1,00%
2.97
ΙΝΛΙΦ
-1,90%
4.12
ΙΝΛΟΤ
-3,88%
0.62
ΙΝΤΕΚ
-2,71%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.15
ΙΝΤΕΤ
-5,99%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,41%
1.956
ΚΑΜΠ
-0,90%
2.2
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-5,38%
1.055
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.34
ΚΛΜ
+1,90%
1.07
ΚΟΡΔΕ
-4,12%
0.512
ΚΟΥΑΛ
+0,36%
0.56
ΚΟΥΕΣ
-1,99%
5.41
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,24%
8.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.89
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.998
ΛΑΒΙ
-1,18%
0.668
ΛΑΜΔΑ
-1,80%
5.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
-7,62%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.312
ΛΕΒΠ
0,00%
0.396
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-3,91%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-4,04%
0.95
ΜΕΒΑ
-3,70%
3.64
ΜΕΝΤΙ
-2,11%
3.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
37.2
ΜΙΓ
+0,13%
3.845
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,51%
23.26
ΜΟΝΤΑ
-2,22%
0.88
ΜΟΤΟ
-9,00%
2.73
ΜΟΥΖΚ
-1,54%
0.64
ΜΠΕΛΑ
-2,79%
25.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.77
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-2,38%
32.82
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,52%
0.97
ΞΥΛΚ
+1,00%
0.302
ΞΥΛΠ
0,00%
0.336
ΟΛΘ
-0,43%
23.3
ΟΛΠ
+0,23%
21.55
ΟΛΥΜΠ
+0,42%
2.41
ΟΠΑΠ
-0,96%
15.45
ΟΤΕ
-1,60%
13.53
ΟΤΟΕΛ
-2,28%
12.88
ΠΑΙΡ
+1,02%
0.986
ΠΑΠ
-3,32%
2.04
ΠΕΙΡ
-4,44%
2.58
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.95
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.494
ΠΡΕΜΙΑ
-1,50%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7
ΠΡΟΦ
-2,91%
4
ΡΕΒΟΙΛ
-4,84%
1.77
ΣΑΡ
-1,21%
7.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.16
ΣΑΤΟΚ
-9,30%
0.039
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.35
ΣΙΔΜΑ
-1,83%
2.15
ΣΠΕΙΣ
-2,68%
6.54
ΣΠΙ
-4,07%
0.566
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-3,73%
14.18
ΤΖΚΑ
0,00%
1.885
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.218
ΦΙΕΡ
+4,88%
0.43
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.075
ΦΡΛΚ
-0,94%
4.2
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-6,56%
0.57

Λιάγκος: Το μέλλον του ΟΛΘ είναι η ανάπτυξή του στη ΝΑ Ευρώπη

Το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι η ανάπτυξή του προς την περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, εκτίμησε  ο εκτελεστικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Αθανάσιος Λιάγκος, μιλώντας από το βήμα του 33ου συνεδρίου που διοργάνωσε σήμερα στη Θεσσαλονίκη το Ινστιτούτο Ναυτιλιακής & Οικονομικής Στρατηγικής «MAREPORT 2023», με συνδιοργανωτή για πέμπτη φορά την IN4 CAPITAL και με βασικό θεματολογικό άξονα το «Smart Shipping, Port &Logistics».

«Το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι η ανάπτυξή του προς την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Θέλουμε να είμαστε ο κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών, πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια και την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης», επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Λιάγκος, προσθέτοντας ότι ο λιμένας της Θεσσαλονίκης αποτελεί το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Ελλάδας σε συμβατικό φορτίο.

Κατά την τοποθέτησή του ο κ. Λιάγκος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην επέκταση του έκτου προβλήτα και στις νέες δυνατότητες που θα προσδώσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για προσέλκυση πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας, ενώ αναφορικά με την κρουαζιέρα, εκτίμησε ότι θα αναπτυχθεί περαιτέρω μελλοντικά. Μεταξύ άλλων, μίλησε και για την σημασία που δίνει το λιμάνι στην πράσινη ανάπτυξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό (smart port).

Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη ανεβαίνει επίπεδα

«Η Θεσσαλονίκη επανέρχεται σε όλους τους τομείς, η πόλη ανεβαίνει επίπεδα, έχει μία θετική αναπτυξιακή δυναμική», επισήμανε στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, επισημαίνοντας ότι «η Θεσσαλονίκη έχει 400% αύξηση στην κρουαζιέρα ενώ 70.000 επιβάτες θα κατεβούν στην πόλη φέτος».

Σημειώνοντας ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ζωή της πόλης, ο κ. Ζέρβας επισήμανε ότι «ο στόχος μας είναι να το αναδείξουμε σαν βασική εμπορική πύλη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης». Αναφορικά με την επέκταση του έκτου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο δήμαρχος της πόλης σημείωσε ότι στη διάρκεια κατασκευής του Project «θα έρθουν στο οικοσύστημα του λιμανιού ετήσια έσοδα 230 εκατ. ευρώ και 3.300 θέσεις εργασίας κατά την περίοδο κατασκευής του».

Στη στρατηγική γεωγραφική θέση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξής του, αναφέρθηκε η αντιδήμαρχος τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη, ενώ από την πλευρά της η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, σημείωσε «παλέψαμε για να μπει το λιμάνι στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας, το λιμάνι είναι σημαντικός εξαγωγικός κόμβος στα Βαλκάνια. Ο λιμένας είναι ένας γίγαντας που κάποιες φορές κοιμόταν και κάποιες ξυπνούσε, τώρα πλέον έχει ξυπνήσει».

Στη διάρκεια των εργασιών του MAREPORT, οι σύνεδροι θα έχουν τη ευκαιρία να ενημερωθούν -μεταξύ άλλων- για τις ισορροπίες που αλλάζουν από εμπορικής πλευράς, καθώς υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τη σημασία της ψηφιοποίησης σε όλο το φάσμα του λιμανιού, των logistics και της αποφυγής λαθών και ατυχημάτων και την εφαρμογή τεχνολογιών όπως το Internet of Things, το Artificial Intelligence και το machine learning.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!