Γ.Δ.
1438.44 -0,88%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-1,84%
9.05
CNLCAP
-0,66%
7.5
DIMAND
-0,12%
8.21
NOVAL
+0,65%
2.788
OPTIMA
+0,84%
12.06
TITC
+0,49%
30.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+0,55%
1.476
ΑΒΕ
-3,63%
0.451
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.155
ΑΚΡΙΤ
+22,45%
0.9
ΑΛΜΥ
+2,36%
2.825
ΑΛΦΑ
-0,03%
1.6175
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-1,20%
11.54
ΑΣΚΟ
+0,76%
2.64
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.82
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.44
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.35
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,96%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.5
ΒΙΟΣΚ
+0,37%
1.345
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,44%
16.48
ΔΑΑ
-0,52%
8.112
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-1,26%
10.97
ΔΟΜΙΚ
-7,24%
4.1
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,67%
0.328
ΕΒΡΟΦ
-1,59%
1.545
ΕΕΕ
-0,87%
31.8
ΕΚΤΕΡ
-4,84%
4.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-3,81%
2.27
ΕΛΛ
+1,09%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,62%
2.39
ΕΛΠΕ
-0,78%
8.26
ΕΛΣΤΡ
-3,91%
2.21
ΕΛΤΟΝ
+0,81%
1.736
ΕΛΧΑ
-0,32%
1.884
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
-2,90%
1.34
ΕΤΕ
-2,42%
7.978
ΕΥΑΠΣ
-0,95%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-0,42%
2.148
ΕΧΑΕ
-0,39%
5.05
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
-0,94%
0.3675
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.69
ΙΝΚΑΤ
-0,40%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.79
ΙΝΛΟΤ
-1,77%
1.108
ΙΝΤΕΚ
-2,01%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,30%
4.66
ΙΝΤΕΤ
-2,46%
1.19
ΙΝΤΚΑ
-4,60%
3.32
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-4,01%
1.315
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,79%
0.502
ΚΟΥΑΛ
-6,25%
1.2
ΚΟΥΕΣ
-0,74%
5.36
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
-4,51%
1.165
ΛΑΒΙ
-0,88%
0.899
ΛΑΜΔΑ
-0,75%
6.6
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
-10,39%
0.276
ΛΕΒΠ
+0,69%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
+0,52%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-3,47%
2.78
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,26%
3.775
ΜΙΝ
+0,81%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,95%
25.12
ΜΟΝΤΑ
-2,87%
3.39
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,59%
3.4
ΜΠΡΙΚ
-0,27%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-2,08%
35.84
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-1,63%
0.964
ΞΥΛΚ
-1,52%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
-2,78%
21
ΟΛΠ
-0,98%
25.35
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
+1,50%
14.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.93
ΟΤΕ
-0,29%
13.68
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.58
ΠΑΙΡ
-0,46%
1.085
ΠΑΠ
+0,81%
2.49
ΠΕΙΡ
-1,57%
3.76
ΠΕΤΡΟ
+1,21%
8.38
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.915
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
+9,52%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,45%
4.75
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.655
ΣΑΡ
+0,72%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.35
ΣΙΔΜΑ
-0,54%
1.83
ΣΠΕΙΣ
-1,18%
6.72
ΣΠΙ
-2,02%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,85%
18.76
ΤΖΚΑ
-4,33%
1.435
ΤΡΑΣΤΟΡ
+2,70%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,82%
1.69
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-10,00%
0.216
ΦΡΛΚ
+0,88%
4.03
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.66

Καραγιάννης: Στην τελική φάση ο ΒΟΑΚ – Πώς θα λειτουργήσει

Τη διαβεβαίωση ότι οι κάτοικοι της Κρήτης, με την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα, θα μετακινούνται φθηνότερα και, το κυριότερο, ασφαλέστερα, έδωσε από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, με αρμοδιότητα τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του κ. Χ. Μαμουλάκη (ΣΥΡΙΖΑ) στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Επιπροσθέτως, ο κ. Καραγιάννης, τόνισε ότι το 2022 θα ανοίξουν τα πρώτα εργοτάξια στον ΒΟΑΚ, γεγονός που αποτελεί μια πραγματικότητα που ξεπερνάει κάθε μικροπολιτική σκοπιμότητα από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ.

«Τα έργα είναι πάνω από τις αντιπαραθέσεις, είναι η παρακαταθήκη της πολιτικής μας παρουσίας», είπε χαρακτηριστικά ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ηλεκτρονικά διόδια – Αναλογική χρέωση

Ο κ. Καραγιάννης, μάλιστα, επισήμανε ότι ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι Έλληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων.

«Το Υπουργείο μας, με εντολή του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, έχει ήδη μεριμνήσει και το σύστημα αυτό παρέχει την τεχνική δυνατότητα διαφορετικής αντιμετώπισης κατά τη διέλευση από τα τμήματα που θα επιλεγούν να εξαιρεθούν».

Όπως είπε ο κ. Καραγιάννης, «ήδη η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να εξεταστεί η απαλλαγή της υποχρέωσης πληρωμής διοδίων, μπροστά από το αμιγώς αστικό τμήμα του Ηρακλείου. Αυτό θα γίνει κατά τη Β’ Φάση του Διαγωνισμού, μετά ακριβώς από την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου».

Ο Υφυπουργός Υποδομών, αναφέρθηκε και στην εξαιρετικά σημαντική, θετική γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Κρήτης στο μεγάλο έργο, Χανιά – Ηράκλειο και πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση προχωρά το έργο, κάτι που φαίνεται από τις συνεχείς ερωτήσεις για τον ΒΟΑΚ».

«Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης στον κόσμο που να μην έχει διόδια ή να έχει επιλεκτικά διόδια, αν είσαι από την ”Πάνω Ραχούλα” πληρώνεις αν είσαι από την ”Κάτω Ραχούλα” δεν πληρώνεις» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε: «Σε κάθε περίπτωση τα διόδια θα λειτουργήσουν μετά την κατασκευή του δρόμου».

Ο ΒΟΑΚ μπαίνει στην τελική φάση

Κατόπιν, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στην πορεία του έργου, που θα αλλάξει συνολικά την εικόνα της Κρήτης και το οποίο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2028, επισημαίνοντας ότι ο δρόμος μπαίνει με ταχείς ρυθμούς την τελική του φάση είτε είναι παραχώρηση, είτε ΣΔΙΤ είτε Δημόσιο έργο.

«Εργαζόμαστε σκληρά, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε ο Πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης, να παραδώσει προς χρήση ολοκληρωμένο το έργο στον Κρητικό λαό το 2028. Mας παραδώσατε μια μολυβιά και θα παραδώσουμε ένα μεγάλο έργο! Και μην αναρωτιέστε για το αν θα προσκληθείτε στα εγκαίνια ως αντιπολίτευση. Σας προσκαλούμε από τώρα…», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!