Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Ξιφαράς: Δεν τηρήθηκαν οι εντολές που είχαν δοθεί για την κακοκαιρία

«Προς το παρόν δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ακριβώς το λόγο, αυτό το οποίο μπορούμε να πούμε είναι ότι πρόκειται για ολιγωρία από τη μεριά του παραχωρησιούχου η οποία δημιούργησε και ένα φαινόμενο ντόμινο». Το παραπάνω δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Secret» με τον δημοσιογράφο Παναγιώτη Τζένο, ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς ερωτηθείς για ποιο λόγο έγινε όλη αυτή η ταλαιπωρία στην Αττική Οδό.

«Αυτό το οποίο έγινε στην Αττική οδό δημιούργησε ζητήματα που έχουν να κάνουνε και με το πως κινήθηκε ο κρατικός μηχανισμός για να μπορέσει να διαφυλάξει και να προστατεύει τον κόσμο. Εχθές κάναμε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσουμε τις απογευματινές ώρες, όταν διαπιστώθηκε ότι πλέον ο παραχωρησιούχος δεν μπορεί να κάνει αυτό που πρέπει και έπρεπε να επέμβει η πολιτεία», διευκρίνισε ο ίδιος.

Στην ερώτηση για το αν υπήρξε υποτίμηση του φαινομένου ή δεν υπήρξε σωστή προετοιμασία, ο κ. Ξιφαράς απάντησε: «Όσον αφορά την Αττική Οδό καταρχήν αυτό είναι ένα ζήτημα για το οποίο ευθύνεται η ανταπόκριση που υπήρξε από τον παραχωρησιούχο. Εμείς έχουμε ξεκινήσει να προετοιμαζόμαστε από την Παρασκευή για αυτό το οποίο αντιμετωπίσαμε χθες, αυτό το οποίο όμως κατανοώ είναι ότι εν τέλει το φαινόμενο δεν το περιμέναμε χθες την ώρα που έγινε αλλά το περιμέναμε αργότερα. Δεν είναι όμως ώρα για να πιθανολογούμε αυτό θα το κρίνουν οι αρμόδιοι που θα εξετάζουν ενδελεχώς τα δεδομένα».

«Η Πολιτική Προστασία έκανε μια σύσκεψη με τους περιφερειάρχες και τους παραχωρησιούχους την Κυριακή το βράδυ, δόθηκαν συγκεκριμένες εντολές οι οποίες από ότι φαίνεται δεν τηρήθηκαν οπότε από εδώ και πέρα μπαίνουμε στην επόμενη μέρα και πρέπει να εξετάσουμε ακριβώς το τι συνέβη, και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί σε αυτό γιατί ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε και πρέπει για την ταλαιπωρία αυτή του κόσμου για την οποία εμείς απολογούμαστε και θεωρούμε ότι δεν πρέπει να ξαναγίνει πρέπει να βρούμε ακριβώς για ποιο λόγο έγινε. Όποιος είναι υπαίτιος να λογοδοτήσει για αυτό και να διασφαλίσουμε ότι δεν θα ξανασυμβεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ξιφαράς.

ΔΗΜ: Πότε διαπιστώθηκε αυτό; Γιατί από ότι έχω καταλάβει δεν πάρθηκε ένα τηλέφωνο από την Αττική οδό να πει στην πολιτική προστασία «δεν μπορούμε , παρακαλώ να παρέμβετε»

«Όχι αυτό δεν έγινε ποτέ απλά κάποια στιγμή γύρω στις 7 με 8 η ώρα το απόγευμα που ψάξαμε με ποιο τρόπο μπορεί να παρέμβει ο δικός μας μηχανισμός για να κάνει αυτό που δεν μπορούσε να κάνει ο παραχωρησιούχος. Εκεί μπήκαμε στη διαδικασία ακόμα και να ανοίξουμε με ιδιαίτερη δυσκολία το κομμάτι του προαστιακού για να μπορέσουμε να φέρουμε τρένο το οποίο κινούνταν παράλληλα με την Αττική οδό για να απεγκλωβίσει κόσμο. Αλλά και αυτό ήταν μια δύσκολη διαδικασία γιατί πολύς κόσμος δεν ήθελε να εγκαταλείψει το αυτοκίνητό του και να φύγει και δεν μπορούσε να τον αναγκάσεις», επισήμανε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών.

«Εμείς κάναμε ότι ήταν απαραίτητο έτσι ώστε να μπορέσουμε να μεταφέρουμε περισσότερα από 600 άτομα τα οποία πήγαν στο αεροδρόμιο βρήκαν εκεί ασφαλές κατάλυμα, θέρμανση, φαγητό και τους περιποιήθηκαν όπως έπρεπε και σήμερα αυτοί οι άνθρωποι φεύγουν από το αεροδρόμιο για να μπορέσουν να γυρίσουν προς τα σπίτια τους», διαμήνυσε κλείνοντας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!