Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Καραμανλής: Η παράκαμψη Αμφιλοχίας θα παραδοθεί μέσα στο καλοκαίρι

Την εξέλιξη οδικών έργων στην Αιτωλοακαρνανία επιθεώρησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη. Ο κ. Καραμανλής επισκέφθηκε πρώτα το εργοτάξιο της παράκαμψης Αμφιλοχίας στο έργο Άκτιο- Αμβρακία και στη συνέχεια το εργοτάξιο του άξονα Βόνιτσα- Λευκάδα.

Παρόντες στις επισκέψεις ήταν οι βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας της Νέας Δημοκρατίας , κ. Κώστας Καραγκούνης και κ. Μάριος Σαλμάς, ο βουλευτής Πρεβέζης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Στέργιος Γιαννάκης, ο βουλευτής Λευκάδας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Θανάσης Καββαδάς, η Γενική Γραμματέας Υποδομών, κ. Μαρία- Έλλη Γεράρδη, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών Δυτικής Ελλάδας, κ. Θανάσης Μαυρομάτης, η Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας, κ. Μαρία Σαλμά, ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας, κ. Γεώργιος Κατσούλας και ο Δήμαρχος Ακτίου- Βόνιτσας, κ. Γεώργιος Αποστολάκης.

Σε δηλώσεις του στο εργοτάξιο της παράκαμψης Αμφιλοχίας ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε: 

«Βλέπουμε με πολύ μεγάλη ικανοποίηση ότι το έργο προχωρά μπροστά από τα χρονοδιαγράμματα. Επομένως είμαστε στην ευχάριστη θέση σήμερα να σας πούμε ότι το έργο αυτό, τα πρώτα 17 από τα 32 χιλιόμετρα, θα παραδοθούν μέσα στο καλοκαίρι, μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Και το έργο θα προχωρήσει κανονικά και θα παραδοθεί όπως πρέπει στο τέλος του 2023.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό το έργο που κάνουμε στην ευρύτερη περιοχή. Είναι και άλλα έργα, τα οποία αναβαθμίζουν γενικότερα όλη την περιοχή της Δυτικής Ελλάδας.

Έργα τα οποία θα προσδώσουν πολύ μεγάλη σημασία στην ευρύτερη περιοχή. Επομένως συνεχίζουμε με λίγα λόγια και με γοργά βήματα να ολοκληρώσουμε ένα σχεδιασμό, που βγάζει την περιοχή από την απομόνωση».

Απαντώντας σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις για τη σύνδεση της Ιόνιας Οδού με την Πρέβεζα, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι “όλα τα έργα προχωρούν σύμφωνα με το σχεδιασμό και όπου υπάρχουν ζητήματα, καθόμαστε από πάνω με τους τοπικούς παράγοντες και την περιφέρεια και ψάχνουμε να βρούμε λύση” και υπογράμμισε: «Αυτό που πρέπει σήμερα να κρατήσουμε είναι ότι τα έργα αυτά, έργα μπλοκαρισμένα επί χρόνια, επιτέλους δρομολογούνται, επιτέλους τελειώνουν».

Ανέφερε επίσης ότι και το Ιωάννινα- Κακαβιά προχωρά σύμφωνα με το σχεδιασμό. Και εμείς όπως ξέρετε κάνουμε δύο πολύ απλά πράγματα και από αυτό κρινόμαστε: Ανακοινώνουμε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, έχουμε συγκεκριμένα χρηματοδοτικά εργαλεία και ενημερώνουμε πάντα τους πολίτες της περιοχής για την εξέλιξη αυτών των έργων”, πρόσθεσε.

Δρόμος Βονιτσας – Λευκάδας

 Σε δηλώσεις του στο εργοτάξιο Βόνιτσα- Λευκάδα, ο κ. Καραμανλής τόνισε: 

«Πρόκειται για ένα έργο 20 χιλιομέτρων, που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια και εκτελείται από το Υπουργείο. Ένα έργο, που και αυτό το βρήκαμε με πολλά προβλήματα. Με μελέτες φοβερά προβληματικές. Ένα έργο, που προχωράει όμως με πολύ μεγάλη ταχύτητα, έτσι ώστε μέσα στο 2023 να μπορεί να παραδοθεί στην κυκλοφορία. Και από ό,τι ενημερωθήκαμε εδώ, τα πρώτα πέντε χιλιόμετρα θα παραδοθούν πιο σύντομα από τη συμβατική υποχρέωση.

Αυτό όμως που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι αυτά τα έργα, πέρα από τη διάσταση της περιφερειακής ανάπτυξης, έχουν και πολύ μεγάλη σημασία για την οδική ασφάλεια. Και το Άκτιο- Αμβρακία και αυτό το έργο, στην ουσία είναι έργα τα οποία σώζουν ζωές.

Όλα αυτά τα έργα, τα οποία σήμερα είχαμε τη μεγάλη χαρά να έρθουμε να επισκεφθούμε και να δούμε την πρόοδο των εργασιών, είναι έργα εξαιρετικά σημαντικά για μία περιοχή που έχει πολύ μεγάλες προοπτικές. Μία περιοχή η οποία μπορεί να πρωταγωνιστήσει, αλλά είχε μείνει πίσω σε βασικές υποδομές. Και αυτές τις υποδομές όχι απλά τις δρομολογούμε, αλλά τις υλοποιούμε και επιτέλους τις ολοκληρώνουμε».

Από την πλευρά του ο κ. Καραγιάννης δήλωσε: 

«Το καλοκαίρι οι πολίτες θα έχουν στη διάθεσή τους την παράκαμψη της Αμφιλοχίας, ενώ το 2023 θα παραδώσουμε το σύνολο του έργου Άκτιο – Αμβρακία. Πρόκειται για έργα σημαντικά που έρχονται να αυξήσουν το επίπεδο οδικής ασφάλειας και να συμβάλλουν στην αποφυγή ατυχημάτων, ενώ μειώνουν και τους χρόνους μετακίνησης. Τηρούμε τις δεσμεύσεις μας και δίνουμε στη Δυτική Ελλάδα τα έργα που της αξίζουν και καλύπτουμε το έλλειμμα στις υποδομές που υπήρχε» .

Άκτιο – Αμβρακία και παράκαμψη Αμφιλοχίας 

Την κατασκευή του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία, προϋπολογισμού 150 εκ ευρώ, έχει αναλάβει η Μυτιληναίος ΑΕ και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2023. Το έργο συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ, έχει συνολικό μήκος 32,2 χλμ. και περιλαμβάνει τη σύνδεση με την Ιόνια Οδό, μέσω του Ανισόπεδου Κόμβου Ριβίου.

Πρώτο ορόσημο στην κατασκευή του Άκτιο – Αμβρακία αποτελεί η παράκαμψη της Αμφιλοχίας, μήκους 17 χλμ., που θα λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, από την οποία σήμερα περνούν όλα τα οχήματα από και προς τις ακτές του Ιονίου, με αποτέλεσμα μεγάλη κίνηση ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες. Στόχος είναι η παράκαμψη της Αμφιλοχίας να παραδοθεί το καλοκαίρι στην κυκλοφορία.

Βόνιτσα- Λευκάδα 

Η οδική σύνδεση της Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Δυτικός Άξονας, θα πραγματοποιείται μέσω του τμήματος Βόνιτσας – Λευκάδας, μήκους 16 χλμ. και του τμήματος Άκτιου – Αγίου Νικολάου, μήκους πέντε χλμ. Μαζί θα κατασκευαστεί και ο νέος αγωγός ύδρευσης Λευκάδας, συνολικού μήκους 7,85 χλμ., που περνά παράλληλα στο νέο οδικό άξονα.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης – ΕΤΠΑ και από Εθνικούς Πόρους, σε ποσοστά συγχρηματοδότησης 80% και 20% αντίστοιχα.

Το έργο προϋπολογισμού 48,1 εκατ. ευρώ, κατασκευάζεται από την Άκτωρ ΑΤΕ και αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλη καλοκαιριού του 2023.

Το τμήμα του έργου για τις εργασίες κατασκευής του αγωγού ύδρευσης στα εμπλεκόμενα οδικά τμήματα προϋπολογισμού 6,3 εκατ. ευρώ θα χρηματοδοτηθεί από εθνικούς πόρους.

Αντιπλημμυρικά- Υδρευτικά- Εγγειοβελτιωτικά έργα 

Προχωρά άμεσα και η κατασκευή δικτύου άρδευσης και αποστράγγισης για την εξυπηρέτηση αγροτικής περιοχής συνολικής έκτασης 38.000 στρεμμάτων σε Αμβρακία, Αμφιλοχία και Βάλτο.

Το έργο, προϋπολογισμού 64,5 εκατ. ευρώ, θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Αναμένεται η δημοπράτηση έως τον Ιούλιο, καθώς αυτή την περίοδο ολοκληρώνεται η διαδικασία των απαλλοτριώσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!