Γ.Δ.
1424.1 +0,46%
ACAG
-1,53%
6.45
CENER
+0,42%
7.16
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+3,80%
8.2
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-0,75%
1.598
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,66%
2.27
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,15%
1.629
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,16%
12.5
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,89%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+1,13%
2.69
ΒΙΟΣΚ
+1,20%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-1,11%
1.775
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,83%
16.94
ΔΑΑ
-0,58%
8.53
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,70%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+0,56%
1.8
ΕΕΕ
+0,14%
29.41
ΕΚΤΕΡ
+1,02%
3.98
ΕΛΒΕ
+2,97%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,51%
2.61
ΕΛΛ
+1,30%
15.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,57%
2.625
ΕΛΠΕ
-1,29%
8.41
ΕΛΣΤΡ
-0,78%
2.53
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2
ΕΛΧΑ
-0,20%
1.966
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.5
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
-0,14%
7.33
ΕΥΑΠΣ
+0,87%
3.47
ΕΥΔΑΠ
-0,50%
5.92
ΕΥΡΩΒ
-0,06%
1.787
ΕΧΑΕ
+0,92%
5.5
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.785
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-3,71%
1.815
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
5.32
ΙΝΛΙΦ
-1,21%
4.88
ΙΝΛΟΤ
+2,84%
1.16
ΙΝΤΕΚ
-1,58%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,76%
6.55
ΙΝΤΕΤ
-1,07%
1.385
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.68
ΚΑΜΠ
0,00%
2.35
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+1,31%
1.55
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-2,68%
0.58
ΚΟΥΑΛ
-4,96%
1.34
ΚΟΥΕΣ
+1,38%
5.89
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,52%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+7,33%
1.61
ΛΑΒΙ
+0,68%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.705
ΛΑΜΨΑ
-0,63%
31.4
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+9,66%
0.386
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+1,56%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,10%
27.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.36
ΜΟΤΟ
+0,98%
3.1
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,14%
26.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.35
ΜΠΡΙΚ
+1,31%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,33%
35.72
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+2,78%
1.11
ΞΥΛΚ
0,00%
0.328
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+0,88%
22.9
ΟΛΠ
+2,14%
28.6
ΟΛΥΜΠ
-2,74%
2.84
ΟΠΑΠ
+2,71%
16.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,01%
0.898
ΟΤΕ
+1,11%
13.68
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
+0,37%
1.35
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
+1,51%
3.89
ΠΕΤΡΟ
+1,51%
9.44
ΠΛΑΘ
-0,72%
4.145
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.15
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+1,37%
4.43
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,55%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,09%
0.439
ΣΙΔΜΑ
+0,49%
2.07
ΣΠΕΙΣ
-0,25%
7.88
ΣΠΙ
+16,63%
0.94
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,69%
18.04
ΤΖΚΑ
-4,01%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
-4,13%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,71%
1.672
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-3,63%
0.372
ΦΛΕΞΟ
+1,23%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.3
ΦΡΛΚ
-0,94%
4.225
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Καραγιάννης: Αναβαθμίζουμε σιδηροδρομικά τη Βόρεια Ελλάδα

Την πορεία των εργασιών αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» καθώς και της κατασκευής δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στον Γαλλικό ποταμό, διαπίστωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές,  Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο επίσκεψης που πραγματοποιεί στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Καραγιάννης, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστο Βίνη, μετέβη αρχικά στο εργοτάξιο του «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» όπου εξελίσσονται εργασίες εγκατάστασης σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου η γραμμή θα είναι ηλεκτροκίνητη, αυξάνοντας την μεταφορική ικανότητα του δικτύου.

Η συμβατική περίοδος κατασκευής είναι 36 μήνες, ενώ ο ανάδοχος έχει την υποχρέωση συντήρησης των έργων για 36 μήνες από την ολοκλήρωσή τους.

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τα έργα κατασκευής των δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στην κοίτη του Γαλλικού ποταμού. Οι δύο νέες γέφυρες θα αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα.Το έργο θα δοθεί προς χρήση στα τέλη του 2022.

Σε δήλωσή μετά τις συσκέψεις και στα δύο σημεία, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε:

«Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά πώς “τρέχουν” δύο σημαντικά έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και ειδικά της Βόρειας Ελλάδας. Οι εργασίες στη γραμμή “Θεσσαλονίκη – Ειδομένη” έχουν αρχίσει ήδη εδώ και ένα τρίμηνο και αφορούν παρεμβάσεις που θα εκσυγχρονίσουν τα σιδηροδρομικά συστήματα μεγιστοποιώντας την ασφάλεια και προσφέροντας άνεση στο ταξίδι. Το δίκτυο θα είναι εφάμιλλο των υπολοίπων Ευρωπαϊκών Δικτύων και αυτό θα ανοίξει τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτα.

Επίσης, είδαμε από κοντά τις εργασίες στον Γαλλικό ποταμό όπου έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό. Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι στο τέλος του 2022 θα έχουμε δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες, στην άνοδο και την κάθοδο, στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας. Αντικαθιστούμε, έτσι, τις δύο υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες και μεγιστοποιούμε την ασφάλεια των μεταφορών.

Τα δύο αυτά έργα που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά, είναι ένα τμήμα των όσων γίνονται στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Οι υποδομές βρίσκονται στο προσκήνιο και μέσα από τον εκσυγχρονισμό τους ανοίγει και ο δρόμος της ανάπτυξης για όλους.

Οι παρεμβάσεις μας ειδικά στον σιδηρόδρομο εντάσσονται σε ένα συνολικό, συνεκτικό σχέδιο, στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που έχει γίνει στη χώρα. Επιβεβαιώνουμε, έτσι, την ξεκάθαρη απόφασή μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον Κώστα Καραμανλή, να κάνουμε πραγματικότητα την ανάπτυξη και βελτίωση του πλέον φιλοπεριβαλλοντικού, οικονομικού και πράσινου μέσου μεταφοράς. Με πολιτική βούληση, σωστό σχεδιασμό και στενή επίβλεψη το καταφέρνουμε».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!