Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Καραγιάννης: Εβδομάδα εξελίξεων στον ΒΟΑΚ – Πότε ξεκινά το έργο

Εξελίξεις προανήγγειλε ο Γιώργος Καραγιάννης τους επόμενους μήνες με την παράδοση έργων και την έναρξη λειτουργίας εργοταξίων κάνοντας αναφορά και στον ΒΟΑΚ. Ο Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, μίλησε στον ΑΝΤ1 και αναφέρθηκε στα μεγάλα έργα που εκτελούνται αυτήν την περίοδο και σχετίζονται με τις μετακινήσεις κατοίκων και τουριστών.

Σχετικά με το Μετρό στον Πειραιά, είπε ότι «αρχές φθινοπώρου θα παραδώσουμε και τους τρεις σταθμούς στους κατοίκους του Πειραιά. Τελειώνουν τα έργα, ήδη προχωράμε τις επόμενες ημέρες στο στάδιο των δοκιμών. Είμαστε απόλυτα συνεπείς, παρότι υπάρχει μια δύσκολη συγκυρία που αφορά και τις τιμές των δομικών και άλλων υλικών. Σε λίγο καιρό κάποιος θα παίρνει το Μετρό από το λιμάνι του Πειραιά και σε περίπου 50 λεπτά θα είναι στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”. Είναι μεγάλο έργο που βελτιώνει την ποιότητα ζωής των κατοίκων».

«Για την Γραμμή 4 του Μετρό, που θα έχει 15 σταθμούς, βρισκόμαστε στην διαδικασία της κατάληψης των χώρων όπου θα γίνουν οι σταθμοί. Είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που γίνεται αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα. Στόχος είναι μέχρι τέλος του χρόνου να ξεκινήσει ο “μετροπόντικας”. Εκτιμάται ότι σε 8 χρόνια θα είναι απόλυτα έτοιμο», ανέφερε ο κ. Καραγιάννης.

Σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο χαρακτήρισε και ο ίδιος ως «ανέκδοτο», λόγω της τεράστιας καθυστέρησης στην κατασκευή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών ανέφερε πως «η κατασκευή του σταθμού “Βενιζέλου” θα ξεκινήσει μέσα στον Αύγουστο. Έχει απελευθερωθεί όλη η πόλη από τις λαμαρίνες και τις καταλήψεις χώρων. Το έργο πάει βάσει χρονοδιαγράμματος και στο τέλος του 2023 θα παραδοθεί το Μετρό στους κατοίκους. Υπάρχει σχεδιασμός για επέκταση προς τα δυτικά, αλλά και προς το αεροδρόμιο».

«Παράλληλα με την βασική γραμμή κατασκευάζεται και θα δοθεί 6 μήνες αργότερα, δηλαδή στα μέσα του 2024, η επέκταση προς Καλαμαριά. Μετά θα αρχίσουν οι διαδικασίες για τις άλλες επεκτάσεις», υπογράμμισε ο Γιώργος Καραγιάννης.

Ο Υφυπουργός αναφέρθηκε ακόμη σε μια σειρά οδικών αξόνων που παραδίδονται ή ολοκληρώνεται η κατασκευή τους στην Θεσσαλονίκη, αλλά και στην παράδοση της παράκαμψης Αμφιλοχίας και την κατασκευή της Εθνικής Οδού Πατρών – Πύργου στην δυτική Ελλάδα, επισημαίνοντας πως πέρα από την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και την δημιουργία υποδομών, αποκαθίσταται η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών προς την Κυβέρνηση, καθώς υλοποιούνται έργα που ”βάλτωναν” και οι πολίτες βλέπουν πως κάποιος τους ακούει και δεν κωφεύει απέναντι στις επιθυμίες και στις ανάγκες τους.

Ο Γιώργος Καραγιάννης τόνισε πως τα έργα υποδομών αποτελούν βασικό προαπαιτούμενο της ανάπτυξης, καθώς συντελούν στην προσέλκυση επενδυτών.

Για τον ΒΟΑΚ

Ακόμη, αναφερόμενος στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), είπε πως αυτή «είναι εβδομάδα εξελίξεων. Πήραμε τους περιβαλλοντικούς όρους για το μεγάλο κομμάτι των 157 χιλιομέτρων και προχωρούμε για τις συμβάσεις. Σήμερα θα προχωρήσουμε για το πρώτο κομμάτι, Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος και μέσα στο φθινόπωρο θα ξεκινήσει το έργο, θα στηθεί το πρώτο εργοτάξιο και επομένως μέσα στο έτος προχωρά τόσο το κομμάτι του Δημοσίου όσο και της σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ενός έργου που δυστυχώς έχει κοστίσει πάρα πολλές ανθρώπινες ζωές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!