Γ.Δ.
1448.7 +0,06%
ACAG
+1,54%
6.6
CENER
+1,75%
7.57
CNLCAP
+2,96%
6.95
DIMAND
-0,10%
9.68
OPTIMA
+3,70%
10.66
TITC
-0,53%
28.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.484
ΑΒΕ
+0,61%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.23
ΑΚΡΙΤ
+1,10%
0.92
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.627
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.3
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-1,08%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+6,37%
8.02
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,69%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-3,89%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,96%
16.44
ΔΑΑ
+0,12%
8.458
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.36
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,29%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+3,31%
4.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
-1,39%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,97%
2.595
ΕΛΠΕ
-0,36%
8.28
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.868
ΕΛΧΑ
-1,02%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+9,79%
0.157
ΕΠΣΙΛ
+5,10%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,92%
7.656
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,86%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,64%
2.017
ΕΧΑΕ
-1,91%
5.13
ΙΑΤΡ
-0,61%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-1,76%
0.447
ΙΛΥΔΑ
-3,03%
1.6
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,83%
4.78
ΙΝΛΟΤ
-2,56%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-2,66%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,91%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+3,24%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
3.525
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-0,63%
1.585
ΚΕΠΕΝ
+9,89%
2
ΚΛΜ
-1,88%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-2,59%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-3,23%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.59
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
-1,05%
0.846
ΛΑΜΔΑ
-1,56%
6.92
ΛΑΜΨΑ
+1,85%
33
ΛΑΝΑΚ
+3,64%
1.14
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,55%
2.82
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.06
ΜΕΒΑ
+2,33%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,03%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+1,02%
3.95
ΜΙΝ
+2,36%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,79%
27.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
-0,99%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,14%
28.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,29%
38.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.035
ΞΥΛΚ
-1,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-2,40%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,61%
24.9
ΟΛΥΜΠ
-1,03%
2.87
ΟΠΑΠ
-0,42%
16.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
-0,97%
14.28
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
-0,69%
8.6
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+0,65%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,69%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.63
ΣΑΡ
+1,02%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-1,94%
2.02
ΣΠΕΙΣ
+0,80%
7.6
ΣΠΙ
-3,90%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,04%
18.11
ΤΖΚΑ
-4,48%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,39%
0.366
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.175
ΧΑΙΔΕ
+2,29%
0.67

Καραγιάννης: Ιστορική ημέρα για τη χώρα η επέκταση του μετρό

Για την επέκταση του μετρό στον Πειραιά, η οποία πλέον συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι και το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, μίλησε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, κος Γιώργος Καραγιάννης, στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 Fm στην εκπομπή «Κεντρικό Μαγκαζίνο» με τη δημοσιογράφο Ανδριάνα Ζαρακέλη.

Είναι μία στιγμή που περιμέναμε χρόνια

«Είναι μια ιστορική μέρα για τη χώρα μας» τόνισε. Το πρώτο λιμάνι της χώρας συνδέεται με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Είναι μια στιγμή που την περιμέναμε χρόνια και δουλέψαμε πολύ εντατικά την τελευταία τριετία για να πετύχουμε αυτό το στόχο.

Όταν το 2020 κατεβήκαμε στο σταθμό Πειραιά κανείς δεν πίστευε ότι σε δύο χρόνια θα έχουμε καταφέρει να ολοκληρώσουμε το μετρό. Μάλιστα τότε μας λέγανε πολλοί μην εκτίθεστε, μη λέτε ότι θα τελειώσει το μετρό ότι σε δύο χρόνια θα τελειώσει το μετρό γιατί δεν υπάρχει καμία περίπτωση να καταφέρετε να το τελειώσετε. Παρόλα αυτά και η διοίκηση της Αττικό Μετρό και οι εργαζόμενοι και ο ανάδοχος και όλοι στο υπουργείο δουλέψαμε πολύ εντατικά για να πετύχουμε αυτό το στόχο γιατί είχαμε πει ότι στα τέλη του καλοκαιριού αρχές του Φθινοπώρου θα ενώσουμε το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο και με την Αθήνα πολύ πιο γρήγορα.

Παραδόθηκαν προς χρήση στο επιβατικό κοινό οι σταθμοί “Μανιάτικα”, “Πειραιάς” και “Δημοτικό Θέατρο” του Μετρό στον Πειραιά © Eurokinissi

Τώρα αλλάζουν όλες οι κυκλοφοριακές συνήθειες από το Δημοτικό Θέατρο, από τον Πειραιά θα μπαίνεις στο μετρό και σε 20 λεπτά θα είσαι στο Σύνταγμα. Αντιλαμβάνεστε ότι όσοι κάνουν συχνά τη διαδρομή Λιμάνι Πειραιά με κέντρο της Αθήνας τη μεγάλη διευκόλυνση είναι και πόσο αλλάζουν όλες οι κυκλοφοριακές μας συνήθειες.

Το μετρό φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά, φέρνει περιοχές πιο κοντά. Οι δυτικές συνοικίες η Νίκαια, ο Κορυδαλλός, η Αγ. Βαρβάρα ήρθαν πολύ πιο κοντά στο κέντρο της Αθήνας και βέβαια και οι αναπλάσεις που γίνονται σε όλες αυτές τις περιοχές … Αυτή τη στιγμή βλέπετε κοσμήματα. Στις πλατείες του Πειραιά αυτή τη στιγμή θα μπορούν να βγαίνουν και άνθρωποι της τρίτης ηλικίας αλλά και νέοι άνθρωποι να βλέπουν τις αναπλάσεις που κάναμε στις πλατείες του Πειραιά και πως συνδέσαμε το λιμάνι και μια ιδιαίτερη περιοχή, τα Μανιάτικα που είναι πολύ πυκνοκατοικημένη πόσο κοντά πλέον έρχεται στο κέντρο της Αθήνας και στο κέντρο του Πειραιά.

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Γίνεται μια πολύ μεγάλη προσπάθεια αυτή τη στιγμή να πετύχουμε τα χρονοδιαγράμματά μας. Αυτό που ενδιαφέρει όλους και τον ίδιο τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και όλους μας στο υπουργείο και τη διοίκηση της Αττικό Μετρό είναι να καταφέρουμε να παραδώσουμε στους Θεσσαλονικείς το μετρό που τόσα χρόνια ταλαιπωρεί αυτή την πόλη. Το μετρό της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε το 2006 και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί.

Η επέκταση 3 του Πειραιά δημοπρατήθηκε το 2012 και το 2022 τελείωσε συνολικά όλο το έργο. Την ίδια ημερομηνία είχαμε δημοπρατήσει και την επέκταση προς Καλαμαριά, ακόμα στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει τίποτα, αυτή η εκκρεμότητα είναι μια εκκρεμότητα που μας στεναχωρεί και θα την λύσουμε. Έχουμε πει τέλη του 2023 αρχές του 2024 θα έχουμε ολοκληρώσει και το μετρό στη Θεσσαλονίκη, ήδη προχωράμε και στις επεκτάσεις και προς Δυτικές συνοικίες και γενικά εξελίσσεται ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων σε όλη την Αττική ώστε αυτή την αποεπένδυση που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια της υπερδεκαετούς κρίσης να καταφέρουμε να την καλύψουμε σε αυτή την τριετία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!