Γ.Δ.
1390.69 0,00%
ACAG
0,00%
6.36
CENER
0,00%
7.04
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.86
OPTIMA
0,00%
9.81
TITC
0,00%
26.5
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.398
ΑΒΕ
0,00%
0.5
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.15
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
2.57
ΑΛΦΑ
0,00%
1.575
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.96
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.83
ΑΣΚΟ
0,00%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.42
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.32
ΑΤΤ
0,00%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.23
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.9
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.15
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.216
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.32
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.347
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.495
ΕΕΕ
0,00%
28.28
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.845
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
0,00%
2.37
ΕΛΛ
0,00%
15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
8.23
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.4
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.876
ΕΛΧΑ
0,00%
1.81
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.15
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.21
ΕΤΕ
0,00%
7.21
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.6
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.829
ΕΧΑΕ
0,00%
5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.68
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.446
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.54
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.01
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.044
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.31
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.49
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.52
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.542
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.282
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
0,00%
0.82
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.45
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.32
ΛΕΒΠ
0,00%
0.36
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.11
ΜΕΒΑ
0,00%
3.78
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.81
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.26
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.915
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.54
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
0,00%
0.998
ΞΥΛΚ
0,00%
0.284
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0016
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.011
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
0,00%
16.22
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.873
ΟΤΕ
0,00%
14.26
ΟΤΟΕΛ
0,00%
13.16
ΠΑΙΡ
0,00%
1.14
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
3.794
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.134
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
0,00%
4.08
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.605
ΣΑΡ
0,00%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.374
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.01
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.28
ΣΠΙ
0,00%
0.756
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.17
ΤΖΚΑ
0,00%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.372
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.29
ΦΡΛΚ
0,00%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Καραγιάννης: Σχέδιο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της Πελοποννήσου

Το Λουτράκι επισκέφθηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο περιοδείας που πραγματοποίησε, και επιθεώρησε τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη για την α’ φάση του αντιπλημμυρικού έργου.

Σε δηλώσεις του ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «μέσα σε 3 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες για την α’ φάση του έργου και έως τέλος του μήνα θα έχουμε τις δεσμευτικές προσφορές και για τη β’ φάση» και πρόσθεσε ότι «ταυτόχρονα προχωράμε και με τα αντιπλημμυρικά έργα στο κομμάτι των παραχωρήσεων προκειμένου να έχουμε μία συνολική παρέμβαση».

Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης συμμετείχε σε σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στην Τρίπολη, στο πλαίσιο της οποίας αναφέρθηκε στο πλήθος των έργων για την αναβάθμιση των υποδομών και την ενίσχυση της ανάπτυξης στην Πελοπόννησο.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί «ένα συνολικό σχέδιο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της Πελοποννήσου για ανάπτυξη και ανθεκτικότητα».

Έργα οδικής ασφάλειας της τάξης των 65 εκατ. ευρώ

Ο υφυπουργός Υποδομών ξεκίνησε με δύο παρεμβάσεις που αφορούν οριζόντια συνολικά την Πελοπόννησο και πρόκειται για «έργα οδικής ασφάλειας της τάξης των 65 εκατ. ευρώ που θα προκηρύξει η Περιφέρεια, καθώς και τα αντιπλημμυρικά των παραχωρήσεων ύψους περίπου 60 εκατ. ευρώ».

Συνεχίζοντας, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε ενδεικτικά στις σημαντικές παρεμβάσεις που υλοποιούνται. Όπως σημείωσε, «ωριμάσαμε το σημαντικό οδικό έργο ΣΔΙΤ, Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη και τις επόμενες εβδομάδες θα υπογραφεί η σύμβαση με το ανάδοχο σχήμα».

Ο κ. Καραγιάννης παρουσίασε στη συνέχεια τα έργα που υλοποιούνται είτε προωθούνται ανά περιοχή. «Στη Μεσσηνία, εκτός του οδικού έργου Σουληνάρι – Κορυφάσιο που εκτελούμε, ξεκινήσαμε και ήδη έχουν υποβληθεί προσφορές για το έργο της Παράκαμψης Γιάλοβας, ένα έργο με προϋπολογισμό 40 εκατομμύρια ευρώ», τόνισε και πρόσθεσε ότι «και το κομμάτι της νέας επέκτασης της Ολυμπίας Οδού, το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, προχωρεί με στόχο να ολοκληρωθούν οι μελέτες εντός του 2023 και να υποβληθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου».

Στην Αρκαδία, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, «ολοκληρώνουμε τις γεωτεχνικές έρευνες για τη Παράκαμψη Λαγκαδίων και αναζητούμε το χρηματοδοτικό εργαλείο, ενώ παράλληλα προχωρήσαμε στο έργο αναβάθμισης και επισκευής του Δικαστικού Μεγάρου στην Τρίπολη, για το οποίο έχουμε ήδη προσωρινό ανάδοχο. Ακόμη, εκτελούμε το έργο αποκατάστασης ζημιών στο αλιευτικό καταφύγιο Κιβερίου, στον χείμαρρο Ξομβριού, στο αλιευτικό καταφύγιο Αγίου Ανδρέα και στον λιμένα του Παράλιου Άστρους στην Αργολίδα».

Το εμβληματικό έργο της αποκατάστασης της Διώρυγας

Ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην Κορινθία και «το εμβληματικό έργο της αποκατάστασης της Διώρυγας, η πρώτη φάση της οποίας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Συνεχίζουμε και το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από την καλοκαιρινή περίοδο ώστε να μην υπάρξει και πάλι κάποιο ζήτημα».

Συνεχίζοντας με τον σιδηρόδρομο, ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «τον Ιούλιο του 2020 εγκαινιάσαμε τη Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή του τμήματος “Κιάτο – Ροδοδάφνη”, παραδίνοντας το έργο έως το Αίγιο, ενώ προχωράμε και εκείνο της ηλεκτροκίνησης του ίδιου τμήματος που υπογράψαμε πριν από μερικές μέρες με προϋπολογισμό 83 εκατομμύρια ευρώ, ώστε μαζί με τις υπόλοιπες εργολαβίες που προχωράνε, ο σιδηρόδρομος να φτάσει επιτέλους έως την Πάτρα».

Ο κ. Καραγιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα αντιπλημμυρικά έργα.

«Στο Λουτράκι το έργο της α’ φάσης των αντιπλημμυρικών έργων υπεγράφη πριν από περίπου 3 μήνες, ενώ και τα έργα της β’ φάσης προκηρύχθηκαν πριν από δύο εβδομάδες με προϋπολογισμό 23 εκατ. ευρώ», υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.

Τα έργα του Φράγματος Ασωπού

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο υφυπουργός Υποδομών επισήμανε ότι «το Υπουργείο Υποδομών έχει ξεκινήσει τους διαγωνισμούς για τις μελέτες για την αντιμετώπιση της διάβρωσης του Κορινθιακού κόλπου και για τα έργα του Φράγματος Ασωπού».

«Συνεχίζοντας τη σκληρή δουλειά, στο υπουργείο μαζί με τον Κώστα Καραμανλή φιλοδοξούμε να μετατρέψουμε ολόκληρη τη χώρα σε ένα μεγάλο εργοτάξιο, ωθώντας έτσι την ανάπτυξη και την απασχόληση, βγάζοντάς την από το τέλμα της οικονομικής δυσπραγίας της προηγούμενης δεκαετίας. Με επιμονή και σχέδιο αλλάζουμε την εικόνα και κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη», κατέληξε ο κ. Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!